Maar hij hoeft daar niet op gewed te hebben. Wie weet wat hij gekozen heeft..quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Huh? De odd dat Lyon door zou gaan lag slechts op 5,5???
Gefeliciteerd, en netjes voorspeldquote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Ik had nog maar 15 euro op m'n account staan.. Wel all-in gegaan en 80 euro van gemaakt. Maar nu heb ik er weer spijt van dat ik niet nog ff wat erbij gestort had, was er écht behoorlijk van overtuigd dat Lyon door zou gaan en dat Lyon en Real sowieso ruim zouden gaan winnen. Maar wel m'n grootste winst tot nu, ben maar een beginner.
O, je scheert alles over 1 kam? Ik ben een geboren Rotterdammer en voor Feijenoord, maar dat betekend niet dat ik hoop dat Ajax niet ver komt in de CL.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom heb je Feijenoord onder je naam staan als je voor Ajax bent?
Nou ja, als je er rotsvast van overtuigd bent dat Lyon doorgaat, zou ik daar op inzetten geloof ik. Krijg je vast een stuk betere odd voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar hij hoeft daar niet op gewed te hebben. Wie weet wat hij gekozen heeft..
Als hij op Real -1 + Lyon -1 heeft ingezet .. die odd lag op een gegeven moment op 11euro..
Op 17.5 dinsdag.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar hij hoeft daar niet op gewed te hebben. Wie weet wat hij gekozen heeft..
Als hij op Real -1 + Lyon -1 heeft ingezet .. die odd lag op een gegeven moment op 11euro..
Je gist nu maar wat.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou ja, als je er rotsvast van overtuigd bent dat Lyon doorgaat, zou ik daar op inzetten geloof ik. Krijg je vast een stuk betere odd voor.
Je kan inzetten op welke ploeg naar de volgende ronde gaat, dan maakt het niet uit via welke route dat gebeurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je gist nu maar wat.![]()
Lyon had ook de hulp van Real nodig, Real -2 stond al op 9.5 ofso.
Ik had hem gepakt voor 15,13. En ook nog afzonderlijk, dus 4,45 en 3,40quote:
Heb je ook een punt. Al is de verleiding soms groot.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Nooit teveel willen. Ik speel al sinds het begin met hetzelfde bedrag. Mijn inzet ooit teruggevraagd en nu met die winsten blijven spelen. Maar eigenlijk nog niet een winst laten storten.
Ik heb 10 euro op winst Real gezet want: zekerheidje, 20 euro mee gepakt. En 5 euro op Real -1 Lyon -1 en Benfica op winst, 60 euro mee gepakt.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Huh? De odd dat Lyon door zou gaan lag slechts op 5,5???
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, en netjes voorspeld
en doe eens print screen
Kan ik me dus niks bij voorstellen, maar goedquote:Op donderdag 8 december 2011 13:19 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
O, je scheert alles over 1 kam? Ik ben een geboren Rotterdammer en voor Feijenoord, maar dat betekend niet dat ik hoop dat Ajax niet ver komt in de CL.
Voor rivaliteit, tegen geweld.
Ja maar helaas kan dat niet bij Totoquote:Op donderdag 8 december 2011 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou ja, als je er rotsvast van overtuigd bent dat Lyon doorgaat, zou ik daar op inzetten geloof ik. Krijg je vast een stuk betere odd voor.
Jawel, hoor. Alleen speel ik via Toto(ja ik weet hetquote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan inzetten op welke ploeg naar de volgende ronde gaat, dan maakt het niet uit via welke route dat gebeurt.
Blijkbaar was die vaste overtuiging dat Lyon door zou gaan, toch niet zo heel vast.
en nu wil je een ballon?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef inZanity het volgende:
Was een mooie voetbalavond gisteren
En ik heb het nog gezegd, ik riep het 2 weken geleden al en ik heb daarna nog vaak herhaald. Maar als men niet wil luisteren.. In plaats daarvan werd ik voor gek verklaard of voor troll uitgemaakt toen ik zei dat Lyon door zou gaan. Iedereen was er helemaal van overtuigd dat Ajax door zou gaan..
Ik wel.quote:
nee jij krijgt niksquote:
quote:De UEFA wacht de verslagen van de arbitrage in Zagreb af. Als daar iets verdachts in staat, volgt er mogelijk actie.
quote:
Maradonno 10, Antwerpenquote:Maradonno 10, Antwerpen
Lyon scoort 1ste goal in minuut 45 en 7de goal in minuut 75! Dat zijn 7 doelpunten in 30 minuten??? Daarvoor hadden ze nog maar 2 goals gescoord in deze campagne! Ach de beelden spreken toch voor zich. Ajax mag zich terecht bestolen voelen, Portugese lijnrechter maakt dan nog 2 blunders anders zag ik Ajax niet verliezen. En voor diegenen die spreken over Real B, dat zijn niet te onderschatten spelers,oa internationals van toplanden. Ajax speelde ook zonder een heel pak geblesseerde basisspelers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |