abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105326404
Trainer Zagreb meteen ontslagen.

Goed geregisseerd allemaal :{
★★★
pi_105326411
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Trainer Zagreb meteen ontslagen.

Goed geregisseerd allemaal :{
Kun je link geven dat ie vandaag ontslagen is? Dat kostte namelijk 2 miljoen als ik het goed heb vernomen.

Trouwens: PSV - Feyenoord waren ook 6 doelpunten in 30 minuten na rust, maargoed ;).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_105326447
Maar dat is feijenoord he, dan kan dat.
There are only 151 Pokémon.
pi_105326453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:54 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Kun je link geven dat ie vandaag ontslagen is? Dat kostte namelijk 2 miljoen als ik het goed heb vernomen.

Trouwens: PSV - Feyenoord waren ook 6 doelpunten in 30 minuten na rust, maargoed ;).
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153947
★★★
pi_105326510
quote:
Daar bevestigen ze dat ook over de wrijving tussen de spelers en de trainer. Afkoopsom was namelijk 2 miljoen. Die is nu binnen :P.

Lyon profiteert hiervan, Ajax is de dupe. Lullig natuurlijk, maar daar doe je weinig tegen. Klopt het dat Ajax een grote club kan loten in de EL? Aangezien ze bij de "slechtere" nummers drie horen?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_105326524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 02:05 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Daar bevestigen ze dat ook over de wrijving tussen de spelers en de trainer. Afkoopsom was namelijk 2 miljoen. Die is nu binnen :P.
:N

hele voetbalwereld naar de tering door al die bedragen, helaas. :{
★★★
pi_105326539
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 02:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Lang leve het moderne voetbal! De aller- allerbeste uitvinding van de afgelopen jaren. Geld, geld, geld, geld, geld en wat hebben we er allemaal profijt van.
Dit, dus.
pi_105326569
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 02:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Snap niet dat de sponsors dat bedrag op tafel leggen om de trainer eruit te werken. Dat gebeurt soms zelfs op lokaal niveau in Nederland, daar is echt geen gefixte wedstrijd voor nodig. Misschien is die 1-7 gewoon een statement geweest, ik weet het niet.

Ik vind die reactie op die knipoog daar op voetbalzone wel treffend. Het lijkt idd op de 5e man te zijn gericht. Zo`n screenshot kan alles uit zijn verband trekken natuurlijk..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_105326578
quote:
9s.gif Op donderdag 8 december 2011 02:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lang leve het moderne voetbal! De aller- allerbeste uitvinding van de afgelopen jaren. Geld, geld, geld, geld, geld en wat hebben we er allemaal profijt van.
Geld maakt alles kapot ja. Terug naar ruilhandel :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_105326802
Ik heb me ontzettend zitten ergeren aan een aantal spelers maar wat een blinde die grens, die vieze portugees! Toch jammer dat je er thuis of uit tegen lyon niet gewoon 1 had ingeprikt.

[ Bericht 41% gewijzigd door Happel op 08-12-2011 09:17:59 ]
pi_105328323
de knipoog was naar de 5e/6e man :P
NOS duikt er gelijk bovenop dat het omkoping is ;(
pi_105328357
Dat anti ajax gezeik altijd zelfs als ze zo overduidelijk genaaid zijn :') En geen idee wat er met Zagreb aan de hand was maar ze liepen echt over het veld of ze te diep in de manage gekeken hadden.
pi_105328719
Komt er nou nog een onderzoek naar Zagreb?
Zou het echt een wraakactie zijn van de BBB jegens ajax?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  FOK!fotograaf donderdag 8 december 2011 @ 11:12:46 #139
842 Zorro
Z
pi_105331144
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Idd.

Trouwens, Zagreb verloor 0-1 thuis van Real, 0-2 thuis van Ajax en 2-0 uit bij lyon...en dan dit.

Ook hoeft het niet per sé lyon te zijn die zou hebben omgekocht. Als er sprake ZOU zijn van omkoperij ZOU het ook de mafia kunnen zijn door gokken enz.
Toen hadden ze nog iets om voor te voetballen, nu niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_105331709
Er is niemand omgekocht, gewoon een falend systeem.
Dit, dus.
pi_105331750
Franse autoriteiten onderzoeken uitslag Zagreb-Lyon

Laatst gewijzigd: 08-12-11 11:28

AMSTERDAM - De Franse toezichthouder van het gokwezen heeft een onderzoek aangekondigd naar de uitslag van de wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon.

Dat meldt het persbureau AFP donderdag.

Olympique Lyon profiteerde van het verlies van Ajax tegen Real Madrid (0-3 ) en verpletterde Dinamo Zagreb (1-7).

Daardoor bekeren de Fransen op basis van een beter doelsaldo verder op het hoogste Europese clubniveau.

_O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105331843
Guess who's back 8-)

Sowieso waarom zou Lyon iets niet omkopen, de baas van de FIFA is al zo corrupt als iets waarom zouden clubs dat niet zijn..
pi_105333321
quote:
Dinamo Zagreb ontslaat trainer na 7-1 verlies
Laatste update: 8 december 2011 07:52 info
ZAGREB - Dinamo Zagreb heeft kort na de nederlaag van 7-1 in de Champions League tegen Olympique Lyon trainer Krunoslav Jurcic ontslagen.
Foto: ANP

''Dit was een beschamend einde van ons Europese avontuur'', zo lichtte directeur Zdravko Mamic het besluit van het bestuur toe.

Olympique Lyon eindigde door de ruime zege, en het verlies van Ajax tegen Real Madrid (0-3), als tweede in groep D en behaalde zo op de laatste speeldag alsnog de achtste finales.

Ajax moest op basis van doelsaldo met de derde plaats en een vervolg in de Europa League genoegen nemen. Zagreb werd puntloos laatste en scoorde in zes wedstrijden drie keer en kreeg 22 treffers tegen.

Slecht voor de maag

''Dit was een pijnlijke nederlaag, slecht voor de maag'', zei Mamic verder. Boze Kroatische supporters floten de spelers van Dinamo Zagreb, die halverwege nog op 1-1 stonden, na het vernederende verlies uit.

Jurcic lag op koers om de zevende achtereenvolgende Kroatische titel voor Dinamo binnen te halen. Die kans krijgt de trainer nu dus niet.
Had iemand het hier gister ook al niet over? Dat ze hem al een tijdje niet konden ontslaan, omdat ie 2mil mee zou krijgen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 8 december 2011 @ 12:30:10 #144
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105333514
Was een mooie voetbalavond gisteren :9

En ik heb het nog gezegd, ik riep het 2 weken geleden al en ik heb daarna nog vaak herhaald. Maar als men niet wil luisteren.. In plaats daarvan werd ik voor gek verklaard of voor troll uitgemaakt toen ik zei dat Lyon door zou gaan. Iedereen was er helemaal van overtuigd dat Ajax door zou gaan.. _O-
pi_105333820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef inZanity het volgende:

En ik heb het nog gezegd, ik riep het 2 weken geleden al en ik heb daarna nog vaak herhaald. Maar als men niet wil luisteren.. In plaats daarvan werd ik voor gek verklaard of voor troll uitgemaakt toen ik zei dat Lyon door zou gaan. Iedereen was er helemaal van overtuigd dat Ajax door zou gaan.. _O-
U sir.. je had gelijk.
Hopelijk ook rijk geworden gister? :)
pi_105333854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef inZanity het volgende:

Ga ergens anders juichen, faalhaas :') Echt stoer van jou dat je het al wist :')

Jammer voor het Nederlandse voetbal
  donderdag 8 december 2011 @ 13:09:57 #147
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105334793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

U sir.. je had gelijk.
Hopelijk ook rijk geworden gister? :)
Mwoah. Ik had nog maar 15 euro op m'n account staan.. Wel all-in gegaan en 80 euro van gemaakt. Maar nu heb ik er weer spijt van dat ik niet nog ff wat erbij gestort had, was er écht behoorlijk van overtuigd dat Lyon door zou gaan en dat Lyon en Real sowieso ruim zouden gaan winnen. Maar wel m'n grootste winst tot nu, ben maar een beginner. :)
  donderdag 8 december 2011 @ 13:10:44 #148
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105334815
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:41 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Ga ergens anders juichen, faalhaas :') Echt stoer van jou dat je het al wist :')

Jammer voor het Nederlandse voetbal
Waarom heb je Feijenoord onder je naam staan als je voor Ajax bent?
pi_105334859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mwoah. Ik had nog maar 15 euro op m'n account staan.. Wel all-in gegaan en 80 euro van gemaakt. Maar nu heb ik er weer spijt van dat ik niet nog ff wat erbij gestort had, was er écht behoorlijk van overtuigd dat Lyon door zou gaan en dat Lyon en Real sowieso ruim zouden gaan winnen. Maar wel m'n grootste winst tot nu, ben maar een beginner. :)
Nooit teveel willen. Ik speel al sinds het begin met hetzelfde bedrag. Mijn inzet ooit teruggevraagd en nu met die winsten blijven spelen. Maar eigenlijk nog niet een winst laten storten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 8 december 2011 @ 13:13:54 #150
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_105334926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:

[..]

Huh? De odd dat Lyon door zou gaan lag slechts op 5,5???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')