Kun je link geven dat ie vandaag ontslagen is? Dat kostte namelijk 2 miljoen als ik het goed heb vernomen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Trainer Zagreb meteen ontslagen.
Goed geregisseerd allemaal
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153947quote:Op donderdag 8 december 2011 01:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kun je link geven dat ie vandaag ontslagen is? Dat kostte namelijk 2 miljoen als ik het goed heb vernomen.
Trouwens: PSV - Feyenoord waren ook 6 doelpunten in 30 minuten na rust, maargoed.
Daar bevestigen ze dat ook over de wrijving tussen de spelers en de trainer. Afkoopsom was namelijk 2 miljoen. Die is nu binnenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153947
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar bevestigen ze dat ook over de wrijving tussen de spelers en de trainer. Afkoopsom was namelijk 2 miljoen. Die is nu binnen.
Lang leve het moderne voetbal! De aller- allerbeste uitvinding van de afgelopen jaren. Geld, geld, geld, geld, geld en wat hebben we er allemaal profijt van.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hele voetbalwereld naar de tering door al die bedragen, helaas.
Snap niet dat de sponsors dat bedrag op tafel leggen om de trainer eruit te werken. Dat gebeurt soms zelfs op lokaal niveau in Nederland, daar is echt geen gefixte wedstrijd voor nodig. Misschien is die 1-7 gewoon een statement geweest, ik weet het niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
hele voetbalwereld naar de tering door al die bedragen, helaas.
Geld maakt alles kapot ja. Terug naar ruilhandelquote:Op donderdag 8 december 2011 02:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lang leve het moderne voetbal! De aller- allerbeste uitvinding van de afgelopen jaren. Geld, geld, geld, geld, geld en wat hebben we er allemaal profijt van.
Toen hadden ze nog iets om voor te voetballen, nu niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd.
Trouwens, Zagreb verloor 0-1 thuis van Real, 0-2 thuis van Ajax en 2-0 uit bij lyon...en dan dit.
Ook hoeft het niet per sé lyon te zijn die zou hebben omgekocht. Als er sprake ZOU zijn van omkoperij ZOU het ook de mafia kunnen zijn door gokken enz.
Had iemand het hier gister ook al niet over? Dat ze hem al een tijdje niet konden ontslaan, omdat ie 2mil mee zou krijgen?quote:Dinamo Zagreb ontslaat trainer na 7-1 verlies
Laatste update: 8 december 2011 07:52 info
ZAGREB - Dinamo Zagreb heeft kort na de nederlaag van 7-1 in de Champions League tegen Olympique Lyon trainer Krunoslav Jurcic ontslagen.
Foto: ANP
''Dit was een beschamend einde van ons Europese avontuur'', zo lichtte directeur Zdravko Mamic het besluit van het bestuur toe.
Olympique Lyon eindigde door de ruime zege, en het verlies van Ajax tegen Real Madrid (0-3), als tweede in groep D en behaalde zo op de laatste speeldag alsnog de achtste finales.
Ajax moest op basis van doelsaldo met de derde plaats en een vervolg in de Europa League genoegen nemen. Zagreb werd puntloos laatste en scoorde in zes wedstrijden drie keer en kreeg 22 treffers tegen.
Slecht voor de maag
''Dit was een pijnlijke nederlaag, slecht voor de maag'', zei Mamic verder. Boze Kroatische supporters floten de spelers van Dinamo Zagreb, die halverwege nog op 1-1 stonden, na het vernederende verlies uit.
Jurcic lag op koers om de zevende achtereenvolgende Kroatische titel voor Dinamo binnen te halen. Die kans krijgt de trainer nu dus niet.
U sir.. je had gelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef inZanity het volgende:
Was een mooie voetbalavond gisteren
En ik heb het nog gezegd, ik riep het 2 weken geleden al en ik heb daarna nog vaak herhaald. Maar als men niet wil luisteren.. In plaats daarvan werd ik voor gek verklaard of voor troll uitgemaakt toen ik zei dat Lyon door zou gaan. Iedereen was er helemaal van overtuigd dat Ajax door zou gaan..
Ga ergens anders juichen, faalhaasquote:Op donderdag 8 december 2011 12:30 schreef inZanity het volgende:
Was een mooie voetbalavond gisteren
En ik heb het nog gezegd, ik riep het 2 weken geleden al en ik heb daarna nog vaak herhaald. Maar als men niet wil luisteren.. In plaats daarvan werd ik voor gek verklaard of voor troll uitgemaakt toen ik zei dat Lyon door zou gaan. Iedereen was er helemaal van overtuigd dat Ajax door zou gaan..
Mwoah. Ik had nog maar 15 euro op m'n account staan.. Wel all-in gegaan en 80 euro van gemaakt. Maar nu heb ik er weer spijt van dat ik niet nog ff wat erbij gestort had, was er écht behoorlijk van overtuigd dat Lyon door zou gaan en dat Lyon en Real sowieso ruim zouden gaan winnen. Maar wel m'n grootste winst tot nu, ben maar een beginner.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
U sir.. je had gelijk.
Hopelijk ook rijk geworden gister?
Waarom heb je Feijenoord onder je naam staan als je voor Ajax bent?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:41 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ga ergens anders juichen, faalhaasEcht stoer van jou dat je het al wist
Jammer voor het Nederlandse voetbal
Nooit teveel willen. Ik speel al sinds het begin met hetzelfde bedrag. Mijn inzet ooit teruggevraagd en nu met die winsten blijven spelen. Maar eigenlijk nog niet een winst laten storten.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Ik had nog maar 15 euro op m'n account staan.. Wel all-in gegaan en 80 euro van gemaakt. Maar nu heb ik er weer spijt van dat ik niet nog ff wat erbij gestort had, was er écht behoorlijk van overtuigd dat Lyon door zou gaan en dat Lyon en Real sowieso ruim zouden gaan winnen. Maar wel m'n grootste winst tot nu, ben maar een beginner.
Huh? De odd dat Lyon door zou gaan lag slechts op 5,5???quote:Op donderdag 8 december 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Ik had nog maar 15 euro op m'n account staan.. Wel all-in gegaan en 80 euro van gemaakt. Maar nu heb ik er weer spijt van dat ik niet nog ff wat erbij gestort had, was er écht behoorlijk van overtuigd dat Lyon door zou gaan en dat Lyon en Real sowieso ruim zouden gaan winnen. Maar wel m'n grootste winst tot nu, ben maar een beginner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |