is het nummer niet 1717 ?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef TheFatLady het volgende:
Voor de ajacieden die een reis naar Zagreb willen winnen :
sms LY ON naar 2121
ha ha ha lachenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef TheFatLady het volgende:
sms LY ON naar 2121
Ik vond hem leukquote:Op donderdag 8 december 2011 16:45 schreef TheFatLady het volgende:
sms LY ON naar 2121
pest jojoortje nietquote:Op donderdag 8 december 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen smaak.
herriner me in godsnaam niet aan euro 2000... ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
is het nummer niet 1717 ?
Weet niet of deze al gepost was..
http://www.geensport.nl/2(...)k-de-boer-knipoogde/
mwaquote:
ik dacht jojoortje voor ajax wasquote:Op donderdag 8 december 2011 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nja, jij bent voor Ajax. Jojoortje voor PSV.
Dat zegt genoeg.
Ook. En voor Twente.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht jojoortje voor ajax was
Dat dachten we allemaal.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht jojoortje voor ajax was
dank jequote:
kijk naar haar avatarquote:
I know, maar dat doet ze om iedereen te vriend te houden. paar maanden geleden had ze een twente ava.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dank je
[..]
kijk naar haar avatar
Dat is fake, je moet wat posts van haar zien van een paar jaar geleden toen PSV kampioen werd.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dank je
[..]
kijk naar haar avatar
Smoofquote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is fake, je moet wat posts van haar zien van een paar jaar geleden toen PSV kampioen werd.
Volgend jaar ben ik weer voor PSV voor.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is fake, je moet wat posts van haar zien van een paar jaar geleden toen PSV kampioen werd.
Dan is het goedquote:
Denk niet dat hij nog lekker zit nee,quote:Op donderdag 8 december 2011 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoof![]()
Is het nog gelukt met je matties en Ten Have?
Niet dit jaar al? En mijn bash is niets persoonlijks hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgend jaar ben ik weer voor PSV voor.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |