Mooie gelegenheid voor Mourinho om ons te vertellen dat de scheidsen altijd voor FCB fluiten, oh wacht dat moment is nog twee dagen weg geloof ik.quote:
Ook een optie. Of gewoon niet voor hun trainer willen voetballen en hopen dat ie zelf opstapt.quote:Ik zit momenteel in Zagreb,
en volgens mijn vrienden hier werd er net op tv gesuggereerd dat de club al maanden hun trainer wil ontslaan en dat de enige reden dat die er nog zit is omdat er een afkoopsom van 2 miljoen in zijn contract staat, die ze niet kunnen opbrengen.
Als die trainer er dus vandaag of morgen uitvliegt weten we genoeg
grote tijd rocken | 08-12-11 | 00:01 | niet ok!
Wat heb je daar nou aan man, om Manolev valt tenminste nog te lachen. zijn allebei niet bijster goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertonghen zijn we ook kwijt in de winterstop
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:07 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan man, om Manolev valt tenminste nog te lachen. zijn allebei niet bijster goed.
waarom rent die speler van Dinamo Zagreb bij de 3-1 achter de bal aan?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:11 schreef PfenisBaron het volgende:
lachwekkend die 2e helft. Hier heeft geld gerold.
2.01, waarom valt hij daar zo raar?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
waarom rent die speler van Dinamo Zagreb bij de 3-1 achter de bal aan?
die glijdt gewoon wegquote:Op donderdag 8 december 2011 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
2.01, waarom valt hij daar zo raar?
Espero Que el Ayax Demande Ante La UEFA La FIFA La ONU la OTAN o ante Qien Haga falta.. Este es el ATRACO MAS GRANDE EN LA HISTORIA DEL FUTBOL MUNDIAL!! Qe escandalo -.-quote:Op donderdag 8 december 2011 00:11 schreef PfenisBaron het volgende:
lachwekkend die 2e helft. Hier heeft geld gerold.
Hoe kan Blatter zorgen voor een 2-0 winst van Basel? Ik snap dat mensen die winst van Lyon raar vinden, maar nu niet gaan overdrijven.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Overigens opvallend dat de meeste Engelse teams eruit zijn nadat de Engelse bond zo tegen Blatter inging.
Wow dat ook nog, wist ik niet eens.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Overigens opvallend dat de meeste Engelse teams eruit zijn nadat de Engelse bond zo tegen Blatter inging.
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/GNK_Dinamo_Zagreb
quote:GNK Dinamo Zagreb is een Kroatische voetbalclub uit Zagreb. Het is de grootste voetbalclub in Kroatië. Na de Tweede Wereldoorlog werden alle clubs uit Zagreb ontbonden door het nieuwe communistische beleid en er werd een nieuwe club opgericht, Dinamo Zagreb. Ook na het vallen van de berlijnse muur in 1989 is dynamo zagreb nog steeds een corrupte sovjetbende. De club is in het verleden al beschuldigd van corruptie en heeft in de champions leaugue laten zien dat alles in het voetbal te koop is.
Gewoon een paar hoeren op Engelse spelers afsturen en ze dan chanteren. Zo moeilijk is dat niet want ze happen altijd, lees de Tabloids maar.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kan Blatter zorgen voor een 2-0 winst van Basel? Ik snap dat mensen die winst van Lyon raar vinden, maar nu niet gaan overdrijven.
Dat heb je van Derksen.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:24 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Gewoon een paar hoeren op Engelse spelers afsturen en ze dan chanteren. Zo moeilijk is dat niet want ze happen altijd, lees de Tabloids maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |