niks leuks aan ditquote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef alors het volgende:
Hahahah mooi, die reacties van zure analisten maakt het alleen maar mooier
Hoaxquote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik knipoog ook altijd naar mn vriendin.. heb ik haar omgekocht?
Jaquote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het een hoer is welquote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog steeds niet de keeper. Die had een oranje tenue aanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://a4.sphotos.ak.fbcd(...)144_1782680231_n.jpg
Misschien heeft ie wel gewoon een spastisch oogquote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Axia het volgende:
[..]
Nog steeds niet de keeper. Die had een oranje tenue aan
Zeer verdachtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoax
Oh verrek ik doe een knipoog
hij had last van zijn oogquote:Op woensdag 7 december 2011 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel gewoon een spastisch oog
Als je zag hoe real speelde, zou ik ze ook aanklagen. Het is ajax zijn eigen schuld, prutsersquote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef richard. het volgende:
hele brut is omgekocht, ik ben geen ajax-fan maar 't is doodzonde voor het nederlands voetbal, beetje pech oké.. maar hier heeft zagreb geld aan verdiend!
Voor de mensen die dit onzin vinden: kijk de samenvatting nog eens na en zie die 'verdedigers' verdedigen, onvoorstelbaar.
verander jij je profielplaatje maar even want je komt nogal vrouwelijk over met zo'n foto, en vrouwen hebben geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je zag hoe real speelde, zou ik ze ook aanklagen. Het is ajax zijn eigen schuld, prutsers
portugalquote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Uit welk land kwam dat arbitrale trio?
Welkom in het oostblok. alles hangt hier in elkaar van steekpenningen en Spaga:)quote:Op woensdag 7 december 2011 23:50 schreef richard. het volgende:
hele brut is omgekocht, ik ben geen ajax-fan maar 't is doodzonde voor het nederlands voetbal, beetje pech oké.. maar hier heeft zagreb geld aan verdiend!
Voor de mensen die dit onzin vinden: kijk de samenvatting nog eens na en zie die 'verdedigers' verdedigen, onvoorstelbaar.
Lion OSX?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:03 schreef 3-voud het volgende:
Luitjes, ik ga de hele discussie niet teruglezen of dit al vermeld is (zal vast wel), maar wat een blamage voor de voetbal dit.
Mij kon het niet schelen wie er zou winnen. Ik ben geen Ajax fan (Twente fan). Maar na die afgekeurde goals gunde ik Real een 10-2 verlies en die schijtrechter op de 89ste minuut een flinke knal van de bal voor zijn harses.
Na het zien van Lion werd me duidelijk dat er vanavond flink geregisseerd is.
Mijn oprechte deelneming voor alle Ajax fans voor dit schandaal waar jullie de dupe van zijn geworden.
Ach, die Franse club. Die andere baggerwedstrijd.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lion OSX?
Erg 'sportief' dankje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |