quote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Juminelle het volgende:
I'm out. Gamenight houden met mezelf.Waar bleef mijn rookfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodnight
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Lekker boeiendquote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Marinade. Dat maakt het juist ongezond. Gewoon beetje paprikapoeder erop en gaan.
Ik ga zometeen pas smoken. Morgen post ik 'mquote:
heb je d'r lichaam weleens gezien? Zij kan wel ongezond eten hebbenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Marinade. Dat maakt het juist ongezond. Gewoon beetje paprikapoeder erop en gaan.
Ach jij bent een jonge chick wiens metabolisme nog snel werkt. Over een paar jaar piep je wel anders als je een pens begint te krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Phantomesse het volgende:
Je hebt er genoeg (we)
[..]
Lekker boeiendIk hou van lekker eten, die paar jaar dat ik langer leef op deze kutwereld boeien me niet zozeer.
Meh, en dan op je 30e een hartinfarct krijgenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb je d'r lichaam weleens gezien? Zij kan wel ongezond eten hebben
Ik wou net zeggen, je bestelling van net vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, en dan op je 30e een hartinfarct krijgen![]()
Niet dat ik iets moet zeggen thoIk eet als een malle.
Nou, ik kan je meedelen dat ik sinds anderhalve week ongeveer ben geevolueerd naar een niet meer zo jonge chickquote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach jij bent een jonge chick wiens metabolisme nog snel werkt. Over een paar jaar piep je wel anders als je een pens begint te krijgen
ROFLquote:
Marinade kan toch niet zoveel kwaad lijkt me. Eten moet lekker zijn anders houd het opquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, en dan op je 30e een hartinfarct krijgen![]()
Niet dat ik iets moet zeggen thoIk eet als een malle.
30+, vreten als een beest, geen pens, come at me bro.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach jij bent een jonge chick wiens metabolisme nog snel werkt. Over een paar jaar piep je wel anders als je een pens begint te krijgen
Ghehequote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb je d'r lichaam weleens gezien? Zij kan wel ongezond eten hebben
Als dat alles is kan je het makkelijk wegsporten toch als het je stoortquote:Op woensdag 7 december 2011 23:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe
Ben echter ontiegelijk hard aangekomen de afgelopen week
Die twee verticale lijnen zo op je buik langs je blokjes zeg maar zijn wegIk hoefde nooit geen fuck uit te voeren voor een strak lichaam en opeens BAM, BUIK!
True, true.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als dat alles is kan je het makkelijk wegsporten toch als het je stoort
Lekker effectief maar niet heusquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
True, true.
Volgende week bikkelen als een beest, gelijk beginnen met 3 uur lang fitness. Benen, billen, buik en dan een week niet kunnen lopen
3 uur lang is niet echt effectief schatquote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
True, true.
Volgende week bikkelen als een beest, gelijk beginnen met 3 uur lang fitness. Benen, billen, buik en dan een week niet kunnen lopen
Ik weet nog wel een andere 3 uur durende workout voor je waar je een week niet van kan lopen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
True, true.
Ghehehe, achja. Als mijn lichaam maar weer lekker strak wordtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker effectief maar niet heus
Whehehe.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een andere 3 uur durende workout voor je waar je een week niet van kan lopen.
En dit.quote:
Moet ergens beginnen tochquote:Op woensdag 7 december 2011 23:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
3 uur lang is niet echt effectief schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |