Ik zie het meer als swaffelen, maar dan met mijn zak.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat een man z'n ballen in iemands mond doet
A De daad verzinnenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat een man z'n ballen in iemands mond doet
quote:
Kunnen ze het niet winnen gaan ze het gooien op omkoping.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Was al een beetje klaar met voetbal. Helemaal sinds ik zelf aan echte sport doe maar dit is de fucking druppel. Corrupte kankerbende.
Vriend ken je niet ff ergens tegenaan gaan rammen je agressie eruit enzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Was al een beetje klaar met voetbal. Helemaal sinds ik zelf aan echte sport doe maar dit is de fucking druppel. Corrupte kankerbende.
quote:
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Waarom praat je mee als je geen minuut hebt gezien? Vrouwenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet winnen gaan ze het gooien op omkoping.
Dude wat vroeg ik je nou laatst?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]. Echt jij bent misschien wel 1 van de meest trieste users van FOK! Ga aub in PUB posten met je domme verhalen ofzo.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom praat je mee als je geen minuut hebt gezien? Vrouwen.
Successful troll!quote:Op woensdag 7 december 2011 23:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom praat je mee als je geen minuut hebt gezien? Vrouwen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
Heb je issues ofzo, want je komt echt zo over.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]. Echt jij bent misschien wel 1 van de meest trieste users van FOK! Ga aub in PUB posten met je domme verhalen ofzo.
quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je issues ofzo, want je komt echt zo over.
Kankermongool elke keer iets zoeken zodat je kan bashen.
Je wordt niet goed geneukt.
Ik moet hem wel gedeeltelijk gelijk geven, heb je in andere topics ook al zien posten en de manier waarop je reageert op dingen is soms not done. Maar hoe hij dan op jou reageert is nu ook weer niet oke.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb je issues ofzo, want je komt echt zo over.
Kankermongool elke keer iets zoeken zodat je kan bashen.
Je wordt niet goed geneukt.
Hij begon ineens uit het niets, zonder aanleiding op mij te bashen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Fantaaaaaa, ga er nou niet op in dadelijk hebben we weer een ruzie hierDoe even normaal tegen elkaar zeg.
Ga lekker met zijn tweeën ergens anders op elkaar kankeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij begon ineens uit het niets, zonder aanleiding op mij te bashen.
Als hij me al zo irritant vond moet hij me gewoon negeren.
Maar die kankerlul heeft geen baan dus moet hij zijn frustraties ergens op uiten.
Ik ben ook maar een puber...;(.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet hem wel gedeeltelijk gelijk geven, heb je in andere topics ook al zien posten en de manier waarop je reageert op dingen is soms not done. Maar hoe hij dan op jou reageert is nu ook weer niet oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |