Wat versta je onder slecht?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
Even iets totaal anders, zijn er hier ook mensen die de laatste tijd slecht mobiel netwerk, met name T-mobile?
Sowieso, FOK! crew.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het wel genoeg na meer dan drieënhalf jaar zeikmails afhandelen
Wel pijpen maar niet slikken-slecht.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat versta je onder slecht?
Nou eigenlijk constant 5/10 minuten voordat je weer bereik heb na een app.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat versta je onder slecht?
Ik ben sker als een malle dus neequote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oftewel, je vriendin is een goudgraver?
Pff zo lang? Tijd vliegt jo. Maar ja kan ik wel begrijpen jaquote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het wel genoeg na meer dan drieënhalf jaar zeikmails afhandelen
Nee inderdaad, en als je 't zo lang vol houdt doe je ook iets niet goedquote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Joa, zal natuurlijk ook niet easy geweest zijn, maar bij een 'normale' training op redelijk niveau ben je na 2 uur ook wel op het punt dat je als stootkussen gaat fungeren. Ik na 1 uur ook al wel.
Lekker je eigen centen verdienen, spullen die je ermee koopt zijn ook veel meer waard dan.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:18 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor vriendin je uitkiest lijkt me. Mijn vent hoeft echt mijn shit niet te betalenDan was ik wel met mijn uberrijke vader hebbende collega gegaan die wil dat ik bij hem in huis kom wonen nu zijn pa naar Amerika is.
Mja, that ain't me. Ben ik iets te trots voor
Ik heb t-mobile maar geen last ervan.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
Even iets totaal anders, zijn er hier ook mensen die de laatste tijd slecht mobiel netwerk, met name T-mobile?
Damn son.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel pijpen maar niet slikken-slecht.
Nee eigenlijk ga ik met de spullen die ik zelf koop veel slordiger om dan met spullen die ik gekregen hebquote:Op donderdag 8 december 2011 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker je eigen centen verdienen, spullen die je ermee koopt zijn ook veel meer waard dan.
Nee, heb T-Mobile, maar geen last.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 8 december 2011 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, heb T-Mobile, maar geen last.Held. Stiekem mis ik de tijd dat ik geen smartphone heb. Mja voor app en fotos enzo is het wel handig, dat is ook echt het enige handige aan mijn phoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indien geen vriend/date/scharrel/iets in die richting heb je i.m.o. ook geen smartphone nodig. Mja als je die wel hebt dan kun je kinky pics appen enzo![]()
Hoezo ik had een laptop van m'n vriendin gekregen en toen ie te oud was na 2 maanden op marktplaats verkocht samen met een oudere van mezelf en die ik van m'n vriendin had gekregen bracht 200 euro meer op hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker je eigen centen verdienen, spullen die je ermee koopt zijn ook veel meer waard dan.
Bij mij is ie gewoon goed.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil jou in mijn whatsappquote:Op donderdag 8 december 2011 00:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Held. Stiekem mis ik de tijd dat ik geen smartphone heb. Mja voor app en fotos enzo is het wel handig, dat is ook echt het enige handige aan mijn phone![]()
Indien geen vriend/date/scharrel/iets in die richting heb je i.m.o. ook geen smartphone nodig. Mja als je die wel hebt dan kun je kinky pics appen enzo
Hahaquote:Op donderdag 8 december 2011 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo ik had een laptop van m'n vriendin gekregen en toen ie te oud was na 2 maanden op marktplaats verkocht samen met een oudere van mezelf en die ik van m'n vriendin had gekregen bracht 200 euro meer op hoor.
SMS bestaat ook nog.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Held. Stiekem mis ik de tijd dat ik geen smartphone heb. Mja voor app en fotos enzo is het wel handig, dat is ook echt het enige handige aan mijn phone![]()
Indien geen vriend/date/scharrel/iets in die richting heb je i.m.o. ook geen smartphone nodig. Mja als je die wel hebt dan kun je kinky pics appen enzo
Lol wtf bebaarde rifapenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_de_balie_3.html
Check 'm plz.
Kanker haatbaardenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_de_balie_3.html
Check 'm plz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |