ja omdat ajax nooit naar zichzelf wil kijken en altijd andere de schuld geeft.quote:
treurig...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef bianconeri het volgende:
Ajax hoort ook niet in de CL.....
Tegen een C-elftal van Real kunnen ze nog geen bal uitrichten.
Spitsen van Ajax maken nog geen deukje in een pak boter, of het team nou volledig fit is of niet.
Ajax heeft gewoon een dramatisch slecht elftal, slechtste elftal ooit.
Lyon overklast Zagreb gewoon en verdient het.
En walgelijk al dat gejank over die grensrechter.....
Doet er helemaal niet toe, als 1 had geteld was het sowieso al anders gelopen.
Misschien dat Real dan wel doorloopt, dan was die 2e die afgekeurd werd ook niet voorgekomen.
frankie gaat naar huusquote:
de bal is rond enzo.. en zagreb is natuurlijk gewoon bagger. ik geloof oprecht dat lyon er 7 kan maken zonder omkoping enzo.. maarja op fok mag ik dat natuurlijk niet zeggen :xquote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef dieselnoi het volgende:
Rode kaart Zagreb, 7 goals in 30min en 2 onterecht afgekeurde goals. WTF man!!!!!!!
Dat zou dan ubertriest zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vrees voor het leven van de grensrechter, die moet echt een paar bodyguards krijgen om straks het stadion uit te kunnen. En dat geloof ik in alle ernst.
Frank is nogal kinderachtig bezig inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Frank is boos.
Wat overigens onterecht is.
Ik ook, maar daar bedoel ik verder niks meequote:Op woensdag 7 december 2011 22:22 schreef Paul het volgende:
Ik wil straks de samenvatting van Zagreb wel eens zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |