je kan altijd om laten roepen héquote:Op donderdag 8 december 2011 09:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja dan vind ik niemand meer terug!
1 euro, nou is dat niet goedkoop ?quote:
"willen White Lightning en Crazy M.."quote:Op donderdag 8 december 2011 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd om laten roepen hé
quote:Op donderdag 8 december 2011 09:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"willen White Lightning en Crazy M.."
bij de ballenbak ?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"willen White Lightning en Crazy M.."
ik ookquote:Op donderdag 8 december 2011 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
ben zaterdag nog in IKEA geweest
en heb toen een ontbijtje voor 1 euro opquote:
Dat heb ik 1 keer laten doen omdat ik zo in paniek was. Ik dacht dat mijn ouders me achtergelaten hadden in de Carrefour te Schoten.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd om laten roepen hé
én was je blij toen je weer door de uitgang liep ? het is altijd zo druk daar niet normaalquote:Op donderdag 8 december 2011 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
ben zaterdag nog in IKEA geweest
in Smalland...quote:
had 2 hotdogsquote:Op donderdag 8 december 2011 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en heb toen een ontbijtje voor 1 euro op
Sommige angsten moet je overwinnenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Haha ja. ik durfffff niet te meeten
Viel wel mee, was lekker op tijd... voor de drukte uitquote:Op donderdag 8 december 2011 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én was je blij toen je weer door de uitgang liep ? het is altijd zo druk daar niet normaal
maar wij hebben de ballenbak als troefquote:Op donderdag 8 december 2011 09:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb eerder gemeet maar met hen had ik langer contact.
Jaaah ik wil in de ballenbak !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |