quote:wie ben jij nou weer/sukkels komen/
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:27 schreef dunniecash het volgende:
Cash is terug van vakantie en aanschouw de distantie
Mijn beleid is zero-tolerantie; check de dominantie
De resonantie van m'n woorden dwingt familie tot condoleantie
En dat is een garantie, deze rhyme is je kwitantie
Dus het is over, done, finito, comprende?
Meertalig, wat een bende voor degenen die Cash niet kenden
Maar hoe jullie het ook keren of wenden, dit is totale ellende
De Apocalyps, Armaggedon, je Last Meal is aangebroken
Jullie bakken d'r niks van, dus laat staan je Last Meal koken
M'n kennis is breder dan de horizon, ik de Dame en jij de Pion
Je wilt me eten maar kent nauwelijks de werking van een magnetron
Bitches, ik serveer jullie met garnituur, het zout en het zuur
Vijf sterren restaurant, Cash alleen op top als bergen op een onbewoond eiland
Ren voor spalken, pleisters en verband; "Wat is er aan de hand?"
Wat, weet je niet motherfucker?! Cash is terug in het land!
quote:je leert snel/je komt er wel/tel na tel/kom je fel/
Op vrijdag 09 augustus 2002 14:13 schreef LangeJan het volgende:
HAHAAAAHAHAA!/ Ik kom niet meer bij van het lachen/ die flow van jou hapert als een gaskachel/ ook al ben ik aan het ijlen/ blijven wijven kwijlen van mijn stijve en mijn stijlen/ als koppensnellers met bijlen/ rollen er koppen/ zonder mijn aggressie op te kroppen/ leg ik de laatste hand aan mijn stroppen/ ik steek je kop door een strop/ sla met woorden om je oren en op je kop/ zonder hip is er geen hop/ zonder jip is er geen janneke/ zonder vrouw is er geen manneke/ zonder mij geen leven/ zonder mij duurt het maar even/ de rijms ga je zeker weten beleven/ nog even/
Ik ben waardevol al platina/ sterk als titanium/ jij slijt je dagen leveloos achter de geraniums/ marginaal en minimaal a-musicaal en asociaal/ en analfabetisch/ schrijf jij je rijms fonetisch/ mijn aantrekkingkracht magnetisch/ mijn woorden atletisch/ democratisch en automatisch verkozen door rijm ministeries / het blijft mysterisch/ jij wordt hysterisch/ als de LangeJan weer eens hier is/
In de avonduren/ beleef je avonturen/ spannender dan gluren bij de buren/ intenser dan je pasbesneden puberlul die je langs je broek voelt schuren/ dit gaat nog lang duren/ voordat ik je kuren/ af heb geleerd/ gefeliciteerd/ laat me even weten wanneer je afstudeert/ van de kleuterschool/ je schrijft je rijms met stoepkrijt/ je gaat huilen/ als je met je driewieler door de poep rijdt aight/ ik ruk je van de pot af/ met een strop knel ik je strot af/ je staat paf en je gaat af/ met je geblaf/ maar je bijt niet/ ik stuur je met een kluitje in het riet/ je kan zien dat ik geniet/ ik doe die rijms van jou teniet/ zo lek als een vergiet/ zo hard dat je van kleur verschiet/ dis mij/ en we staan quitte/
Bang als je bent/ liep je langs me heen op je tenen/ je staat te wankelen op je benen/ je zit te kankeren op diegenen/ waarvan jij denkt dat ze slechter dan jou zijn/ maar wij zijn fijner dan fijn/ het doet pijn/ om zo goed als de LangeJan te zijn/ zonder gein/ daadkrachtiger en de flows zo flowend als een lijn/
flows flowen zoals flows nog nooit geflowed hebben/ ik rap mijn raps zoals ik nog nooit raps gerapt en geklept heb/ de metaforen sporen/ de flow gaat nooit verloren/ het wordt tijd voor jou om naar nieuwe olie te boren/ mijn raps zijn geraffineerd/ dat van jouw net geproduceerd/ geen ruwe olie/ wel ruwe bolster/ woordensalvo's schud ik uit mijn holster/
hoor je/ ik heb iets voor je/ www.rijmwoordenboek.nl/ of .com/ ach je weet wel/ je bent niet dom/ kan je daar lekker woordjes opzoeken/ genoeg bewijs om je op te doeken/ je weet niet waar je het moet zoeken/ als een ouwe pan van tefal begin je aan te koeken/
Okidokie..
de Hage-diss is 21 jaar geleden/in de sk-fabriek gesmeden/uit het hardste staal gesnede/op het het scherpst van de snede/kwam van uit de hemel met rook en vuur naar benede/beantwoorde gebede/betrad de trede/naar de top/ik aanvaarde de job/aanschouwde jouw flop/het duurt nog lang voordat ik stop/heb nog vele jaren te gaan/schop jou van de baan/
zieker dan demonen/voor het superieure ras zullen ze mij klonen/als een koning zullen ze mij honen/jij bent nep als de siliconen/tieten van je vriendin/zo'n gewillig type, met altijd zin/alleen niet in jou/je mist the knowhow/op elk gebied/vieze handtas miet/je geniet/van anale penetraties/ik laat alles los, alle opgekropte frustraties/Lange Jan en Hage-Diss vallen aan als de verenigde naties!
blijf het maar proberen,we zullen je checken/misschien nog een beetje tallent ontdekken/miscchien heeft dit je kunnen wekken/
respect mensen laterzz mzzel eastside rulezz
[Dit bericht is gewijzigd door Adamas op 10-08-2002 13:48]
respect voor djgangsta eastcoast rulezz illecent rotterdam oost respect voor marciano en ze clan laterzzzzzzzzzzzzz
[Dit bericht is gewijzigd door Adamas op 10-08-2002 13:23]
Vanavond in Amersfoort/ treedt D.A.C. op zoals het hoort/ op het lievevrouweplein wordt de rust wreed verstoord/ door Mc's met een praatapparaat aan een koord/ Skik komt ook/ maar dat boeit me niet/ ik kom alleen voor D.A.C./ en ik neem ook me eigen rhyms mee/ kom ook langs/ gezellig/ het word zeker weten geweldig/
Nu ga ik ontbijten/ en koffie zuipen/ en vanavond ga ik door Amersfoort sluipen/
jaja..
Dus De Amersfoortse Cooperatie treedt op in Amersfoort, ze beginnen om 18.20 met hun performance, kom de boel in Amersfoort dus even checken. Op het lieve vrouwe plein/ zonder gein/ hehehe.
op de wallen/ je weet het keer op keer te verknallen/ vergallen/ je speelt nog in de ballen/bak/ strak/ in je pinopak/ zet ik je te kak/ als werkloze mc/ meldt je je aan bij het gak/ ti-ta-tovenaar/ hip-hop-veroveraar/ denk maar niet dat ik bedaar/ vandaar/ raak ik bij jou de gevoelige snaar/ als een gitaar/ zonder snaren/ als een kaalgeplukte mc/ zonder haren/
PEACE!!! One ..
[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 10-08-2002 15:04]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |