abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5202847
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 14:40 schreef dunniecash het volgende:
Hehehh dankjewel voor de props Keepertje
Inmiddels ben ik weer terug dus..
Zal ik ook maar ff wat droppen dan?

Yew Dunnie is terug met die ouderwetse vette dikke shit
Fuck Slim Fit, mijn rhymes en flow denken niet aan afvallen
Maar jullie anorexia rappers gaan dood in grote aantallen
Skinny als Kees van Wonderen en klein geschapen van onderen
Donderend, komt Dunnie naar beneden, wonend in de stad der steden
Licht Amsterdams accent en dutch dopeness is bij jullie absent
Ik bepaal het ritme als een dirigent die de taal van muziek kent
Rustig, intelligent en efficient; zo staat de Cash bekend
Met talent drop ik frequent als een duif die de schijterij heeft
Zonder pistolen aan te raken worden jullie met m'n teksten doorzeefd
Rappers willen dood en gooien zichzelf van het Hilton als Herman Brood
Jullie prestaties hier zijn zo klein maar de mondjes zo groot
Ze denken 'Ik heb de teksten, de metaforen, de dough en de flow'
Maar Dunnie komt nog beter en harder terug dan Ronaldo yo
Zoals de reclame van Redband eet ik jullie rappers massaal:
"Take one?! Ik take ze lekker allemaal!"

Ahh! Dunnie just getting started
Zet'm op Dunnie, zet'm op
Zet'm op Dunnie, zet'm op

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_5203214
Great stuff...
pi_5203669
Inderdaad, ik wilde het net al zeggen..
Maar goed, jij kent mijn site met Dutch hip-hop lyrics kennelijk ook al
je kan trouwens beter linken via tha-illest.tk want die chello shit wordt niet meer upgedate..

Wacke shit hoor, bijten van de Spookrijders..
En trouwens, die rhyme van Drama is niet eens zo phet..

quote:
Op maandag 22 juli 2002 20:50 schreef Gunmen het volgende:

Als reactie op deze post van X-Ray:

Jij dist mij, ik dis jouw
Als het zo moet zijn, diss ik je bont en blauw
Ben nooit onder de indruk geweest van jouw,
Jij bent hardcore, maar ik ben rauw
He yo fok it fok it fok it

Zozo, een meeloper?

http://members.ams.chello.nl/j.van.horick/lyrics/spookrijders%20-%20afspreken.txt

pi_5204434
Jong talent?/Overal!/Dat zie hier, let maar op/
Hoe IK je overval!/
Vernederen?/DAT kan iedereen!
Zomaar/Uit de losse pols/Politiek correct?/DACHT et niet/Grote mond?/Precies!/Wie et grote niet eert isset kleine niet weert!/Wat wil je dan?/Lange Jan/Ik maak je korter/Kap je af/Totdat'k niemeer kan!/
Okee,genoeg/Danny/met je rooie kleur/elke keer weer/door die dAgelijkse sleur/je drukt de hele dag op de knop -edit-?/en op je bank staat credit?/DAMN!
Adamas, leuk gerijmd/maar zie/hoever/je onder mij verdwijnt.../leuk he/
Ik zal jullie hard laten gillen/levend villen/ik zeg et maar 1 keer/en ik zweer/tot de volgende keer...

maaasterlijk topic dit...hahah dit is duidelijk niet voor mij weggelegd.....
Maaar damn je moet gewoon nog concentreren om die dingen te bedenken respect voor degene dit zo snel neer zetten hoor!

pi_5204779
Ik wil niet moeilijk doen/ maar zo maak je geen hit/
dus kick nou eens wat langere shit

Neem een voorbeeld aan de echte dope shit van LangeJan, Danny, Adamas en de mijn/
maar ga niet bijten want dan volgt grote pijn...

dinsdag 30 juli 2002 @ 17:57:44 #156
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5204962
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 16:09 schreef dunniecash het volgende:
Inderdaad, ik wilde het net al zeggen..
Maar goed, jij kent mijn site met Dutch hip-hop lyrics kennelijk ook al
je kan trouwens beter linken via tha-illest.tk want die chello shit wordt niet meer upgedate..

Wacke shit hoor, bijten van de Spookrijders..
En trouwens, die rhyme van Drama is niet eens zo phet..
[..]

.
Ik laat mensen dat voor me regelen weet je, stelletje amateurstumpers .
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5205006
Dat is niet minder wack hoor, shit voor je laten regelen in plaats van zelf schrijven
pi_5216093
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 18:01 schreef dunniecash het volgende:
Dat is niet minder wack hoor, shit voor je laten regelen in plaats van zelf schrijven
He, DunnieCash.. je hebt geeneens een balkon!! minder..

D.A.C. is de bom!, Braaf is ook eeeerg vet, heb je hun nieuwste al gechecked?

Hun cd zit al maanden in me discman vastgeroest...

pi_5228324
Nee nog niet gecheckt.. ennuh, nee ik heb geen balkon
Maar wel een lekkere tuin voor iemand die in Amsterdam woont!
  donderdag 1 augustus 2002 @ 18:46:02 #160
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5232087
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 17:11 schreef Nyles het volgende:
Jong talent?/Overal!/Dat zie hier, let maar op/
Hoe IK je overval!/
Vernederen?/DAT kan iedereen!
Zomaar/Uit de losse pols/Politiek correct?/DACHT et niet/Grote mond?/Precies!/Wie et grote niet eert isset kleine niet weert!/Wat wil je dan?/Lange Jan/Ik maak je korter/Kap je af/Totdat'k niemeer kan!/
Okee,genoeg/Danny/met je rooie kleur/elke keer weer/door die dAgelijkse sleur/je drukt de hele dag op de knop -edit-?/en op je bank staat credit?/DAMN!
Adamas, leuk gerijmd/maar zie/hoever/je onder mij verdwijnt.../leuk he/
Ik zal jullie hard laten gillen/levend villen/ik zeg et maar 1 keer/en ik zweer/tot de volgende keer...

maaasterlijk topic dit...hahah dit is duidelijk niet voor mij weggelegd.....
Maaar damn je moet gewoon nog concentreren om die dingen te bedenken respect voor degene dit zo snel neer zetten hoor!

dit is/niet voor iedereen weggelegd/
Nyles' dis/had ie nou maar nix gezegd/
nu ga ik weer/met m'n woorden aan de gang/
dit doet je zeer/maar dat wist je allang/
ongekende woordencombinaties/als de Onderhonden/
nieuwe ronde/ik geef je ziekelijke hallicunaties/
als een trein/dender ik over je heen/
je was al te klein/kijk eens wie er verdween/
ik zit nog altijd op de top/het is een zwarte dag/
de dag dat ik stop/en jullie mijn gedachten onthoud/
nooit meer iets drop/dan is het koud/en warm tegelijk/
de aarde/minder waarde/bij het vinden van m'n lijk/
voorlopig ben ik hier/voor m'n plezier/
wonend aan de pier/waar ik hoogtij vier/
je blijft kletsen/als handen op je blote billen/
spuien en zwetsen/wie laat wie gillen/
levend villen?/zou je wel willen/ga en neem je pillen/
je begint te trillen/en rillen/nu ik je af ga schillen/
en m'n honger stillen/op wat je ook uit/ik eet het op/en spuug het uit/
met haar, botten en huid/schreeuw het uit/
wees maar luid/ontplof maar als kruit/het maakt nix uit/
uiteindelijk sla ik je rijms in als een ruit.
Jan Nijssen-ANWB-2003:je had gelijk over Nietsche, waar ben je?
Exclusive Wyclef Jean + Nina Sky Interviews!
No Gimmicks, Real HipHop: www.illhill.com
  donderdag 1 augustus 2002 @ 21:11:56 #161
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5233885
quote:
Op maandag 29 juli 2002 01:32 schreef LangeJan het volgende:
De wederopstand van de LangeJan/ teruggekeerd van een tijdelijke ban/ ik ben wedergekeerd/ ben toffer en sterker teruggekeerd/ mijn woorden dwaalde nog nachten door je gedachten/ je ken van mijn nog meer shit verwachten/ jullie zijn de hiphop hiero aan het verkrachten/ jullie trachtte/ mij te verslaan/ jullie kunnen niet meer over straat heen gaan/ welteverstaan/ jullie worden paranoide/ als ik strax insla als een asteroide/ als een druide/ fix ik een toverelixer/ gooi het in de mixer/ en drink het daarna op/ als een migraine blijf ik kloppen in je kop/ de strop/ die langzaam verstrakte/ de bomdrop/ die jullie in een klap verzwakte/ ik ken geen angst/ ik ben niet bang/ de grote vangst/ ik sta in het begin van een lange gang/ ik plak je achter het behang/

Ik ben de lange jan/ wat moet je man/ niemand kan flowen zoals de langejan kan/ draag een petje/ en ik belet je/ mij te overtreffen/ jullie verslaan/ dat doe ik zo wel ff/ het kost me geen kracht/ geen inspanning/ jullie bemanning/ is niks vergeleken/ met mij/ ik zet je op zij/ zet je bij het grof vuil/ samen met de woorden uit je muil/ ik ben wijzer dan een uil/ en sneller dan een haas/ in de race naar de top/ blijf ik jullie de baas/

rust heeft je geen goed gedaan/nu ben je helemaal onbekwaam/
herhaling in je zinnen/dan kun je beter niet beginnen/je kunt dit toch nooit winnen/blijf maar liever binnen/
en houd je rijms in je pen/intussen weet je wat ik kan/
maar nooit wie ik ben/je weet nix van mijn plan/
LammeJan/want zijn woorden zijn gehandicapt/
een niemanddal/en dat allang ondekt/ik ben goedgebekt/
terwijl iedereen vertrekt/en verrekt/
door wat ik hier doe/na mijn gedachten/
kan niemand wachten/subiet levensmoe/
afhankelijk van drankjes/ en sprankjes hoop/
kwam je tijdelijk/onvermijdelijk/
nu zit je weer in de knoop/
terwijl ik blijf tikken als een klok/
als rijmen koken was/was ik een chef-kok/
in het Hilton Hotel/als de zon schijn ik fel/
met al m'n licht/verblind ik je zicht/
je kunt niet zomaar mijn naam noemen/
want ik wreek me als God/
stilte...

...verbroken door de sprinkhanen die zoemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Adamas op 01-08-2002 21:17]

pi_5237089
Hahaaa, daar is ie weer, ongehoord/ de LangeJan uit Amersfoort/ me rijms galmend van de koppelpoort/ tot aan de kamperbinnenpoort/ zoals het hoort/ En jij.. adamas/ je bent zwaar in je sas/ maar denk maar niet dat ik pas/ ik breng elk volk en elk ras/ in vervoering/ in ontroering/ net als de Lord Of The Ring/ doe ik mijn ding/ en ik ben de drager van de mic/ The Lord Of The Mic/zet je volledig in de zeik/ zet je te kijk/ ik ben de man die je flow ijkt/ One Mic To Rule Them All/ Bow to me! No?/yes, you shall/

Je trok aan de bel/ en ik deed open/ ik heb je nog nooit zo hard weg zien lopen/ je was geimponeerd/ en gefascineerd/ door de shit/ die ik had gefabriceerd/ en gecreeerd/ ik heb heel wat gepresteerd/ ben deze shit nog lang niet afgeleerd/ want jong geleerd is oud gedaan/ ik ben ben beter dan jij/ maar wat doe je eraan/ helemaal niks/ ik zag je verstijven/ je ondervond een dis aan de levende lijve/ wat ga je schrijven/

Ik wacht af/ ik slacht je af/ want jij bent het die de problemen opzoekt/ het is een kwestie van tijd/ voordat de LangeJan je opdoekt/ ik wil het zeker weten/ voordat ik je afmaak/ wil ik je zien zweten/ opengereten/ en vernederd/ neem maar een pil/ de je pijn vertederd/ als een pauw ben ik gevederd/ en ik pronk met mijn veren/ ik wist het te presteren/ om mij te manifesteren/ in de underground/ ik vond je teksten bij de lost and found/ niemand wou ze hebben/ zwak en afgezaagd/ wie het had geschreven?/ had niemand zich afgevraagd/ ik heb het snoer van je mic afgeknaagd/ zodat niemand je kan horen/ jongeman.. ik heb je in de kiem doen smoren/ en ik ....voel me als herboren....

Yeah!

[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 02-08-2002 01:25]

vrijdag 2 augustus 2002 @ 18:33:21 #163
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5245305
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 01:06 schreef LangeJan het volgende:
Hahaaa, daar is ie weer, ongehoord/ de LangeJan uit Amersfoort/ me rijms galmend van de koppelpoort/ tot aan de kamperbinnenpoort/ zoals het hoort/ En jij.. adamas/ je bent zwaar in je sas/ maar denk maar niet dat ik pas/ ik breng elk volk en elk ras/ in vervoering/ in ontroering/ net als de Lord Of The Ring/ doe ik mijn ding/ en ik ben de drager van de mic/ The Lord Of The Mic/zet je volledig in de zeik/ zet je te kijk/ ik ben de man die je flow ijkt/ One Mic To Rule Them All/ Bow to me! No?/yes, you shall/

Je trok aan de bel/ en ik deed open/ ik heb je nog nooit zo hard weg zien lopen/ je was geimponeerd/ en gefascineerd/ door de shit/ die ik had gefabriceerd/ en gecreeerd/ ik heb heel wat gepresteerd/ ben deze shit nog lang niet afgeleerd/ want jong geleerd is oud gedaan/ ik ben ben beter dan jij/ maar wat doe je eraan/ helemaal niks/ ik zag je verstijven/ je ondervond een dis aan de levende lijve/ wat ga je schrijven/

Ik wacht af/ ik slacht je af/ want jij bent het die de problemen opzoekt/ het is een kwestie van tijd/ voordat de LangeJan je opdoekt/ ik wil het zeker weten/ voordat ik je afmaak/ wil ik je zien zweten/ opengereten/ en vernederd/ neem maar een pil/ de je pijn vertederd/ als een pauw ben ik gevederd/ en ik pronk met mijn veren/ ik wist het te presteren/ om mij te manifesteren/ in de underground/ ik vond je teksten bij de lost and found/ niemand wou ze hebben/ zwak en afgezaagd/ wie het had geschreven?/ had niemand zich afgevraagd/ ik heb het snoer van je mic afgeknaagd/ zodat niemand je kan horen/ jongeman.. ik heb je in de kiem doen smoren/ en ik ....voel me als herboren....

Yeah!

ik kom telepathisch/door m'n woorden ben je asmatisch/
autistisch/je doet niets/en ik rijm automatisch/
victorie-ringen om mijn hand/als Mike in de NBA/
jij bent als Nederland/je doet niet eens mee/
je bent in de ban/van mijn gedachten/
en de stemmen in je hoofd/wat zijn ze van plan/
ik zou maar wachten/wat heb ik je beloofd/
ik zal je alles leren/mij vereren/pijn verteren/
veel ontberen/reageren/incasseren/je waanzinnig onzinnige waanzinnigheid afleren/wil je me zien zweten/waarom wil ik niet weten/je bent al zo vaak gepasseerd/door mij en mijn zinnen/nooit geacclimatisseerd/daarom ben ik goud/en jij tinnen/kijk vanuit je ooghoek/achter je rug/je vertrouwen
is zoek/je bent weer terug/bij af/en ik ga door als een paard/in draf/en galop/dit is m'n aard/rustend op de top/
verandering van gedachtengang/door een klap te veel op
je gekeerde wang/olie op het vuur/botert het dan/of is
die prijs te duur?/ik heb een onuitputtelijke verukkelijke/
bron/kosmisch kosmologisch/als de maan en de zon/
er kan nooit iemand tegenop/en er is niemand die het kon/
voel je herboren/sterf dan maar weer/je hebt weer verloren/
kniel neer voor je heer/of ik pluk je laatste veer/en schiet je als Apollo uit deze atmosfeer.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 20:48:24 #164
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5246896
again...wat rest is stilte....
pi_5246989
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 17:57 schreef X-Ray het volgende:

[..]

.
Ik laat mensen dat voor me regelen weet je, stelletje amateurstumpers .

Tuurlijk, blijf jij maar lekker teksten adopteren,
want zelfs van "amateurstumpers" kan jij nog heel veel leren!
pi_5248459
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 20:48 schreef Adamas het volgende:
again...wat rest is stilte....
Stilte.... is wat ik hier heb nu om me heen/ lekker rustig zonder gezeik aan mijn kop/ en jij viel als een baksteen/ maar zelfs in de stilte/ gaat de kilte/ door merg en been/ ik hoef niks te zeggen om je te kleineren/ ik hoef niks te doen/ om het je te visualiseren/
mijn verschijning doemde op uit het niets/ je rende weer hard weg/ en je stapte op je fiets/ richting de eerste hulp/ maar ik hield je tegen/ en sloeg je daar tot pulp/ in plaats van eerste hulp/ was het intensive care/ see you in hell/ see you when I get there/

Jij stond doodsangsten uit/ het is de kwaadheid zelve/ waarop je stuit/ voor jou ist over en uit/ sta na elven/ voor de spiegel/ en zeg mijn naam 5 keer/ en ik kom tevoorschijn/ en oeeh, wat deed het zeer/ weer zonder iets te zeggen had ik je gedist/ je dacht dat je het wist/ maar je hebt je flink vergist/ je hebt naast de pot gepist/ adamas/ het was ik die je gedachten las/ en bespeelde/ alsof het me niks scheelde/ ik dacht dat ik me verveelde/ want het gemak/ waarmee ik je brein kraakte/ ik had lak/ aan de laatste adem die je slaakte/

zaterdag 3 augustus 2002 @ 01:18:38 #167
28243 Bong-One
Skate and Destroy
pi_5249992
maarre... komt niemand van jullie morgen die mic rocken hier in zwolle? Beetje jammer hoor, je weet niet wat je mist . Want je weet et, de beste hiphop feesten zijn in Z-city
das mijn site -->[b][url=http://www.ahopeofshit.tk]A Hope Of Shit[/url][/b] // [b][url=http://www.opgezwolle.nl]Opgezwolle[/url][/b] // [b][url=http://users.ign.com/collection/Bong-One]Mijn PSone Games[/url][/b]
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 22:13:22 #168
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5256367
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 22:42 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Stilte.... is wat ik hier heb nu om me heen/ lekker rustig zonder gezeik aan mijn kop/ en jij viel als een baksteen/ maar zelfs in de stilte/ gaat de kilte/ door merg en been/ ik hoef niks te zeggen om je te kleineren/ ik hoef niks te doen/ om het je te visualiseren/
mijn verschijning doemde op uit het niets/ je rende weer hard weg/ en je stapte op je fiets/ richting de eerste hulp/ maar ik hield je tegen/ en sloeg je daar tot pulp/ in plaats van eerste hulp/ was het intensive care/ see you in hell/ see you when I get there/

Jij stond doodsangsten uit/ het is de kwaadheid zelve/ waarop je stuit/ voor jou ist over en uit/ sta na elven/ voor de spiegel/ en zeg mijn naam 5 keer/ en ik kom tevoorschijn/ en oeeh, wat deed het zeer/ weer zonder iets te zeggen had ik je gedist/ je dacht dat je het wist/ maar je hebt je flink vergist/ je hebt naast de pot gepist/ adamas/ het was ik die je gedachten las/ en bespeelde/ alsof het me niks scheelde/ ik dacht dat ik me verveelde/ want het gemak/ waarmee ik je brein kraakte/ ik had lak/ aan de laatste adem die je slaakte/

good one, ik heb vandaag ff geen tijd, morgen weer.
pi_5284397
Amadas/ waar ben je man/ ben je soms bang/ dat de LangeJan je verslaan kan?/ je laatste reply/ is al een poos geleden/ nu is het saai/ het was vet relaxed/ wat jij en ik deden/ kom maar weer naar beneden/ hou maar op met je schietgebeden/ kom samen met mij de rijms weer kneden/ en bakken/ leg maar hele plakken/ van rijms voor me neus neer/ waar ik keer op keer /op neer/ kan kijken/ en over jou rug de top kan bereiken/ ik de reptomaan/ kan niet meer normaal over straat heen gaan/ door mijn naam/ de faam/ tis niet meer normaal/ kammen of kaal/ petje af/ doe niet zo maf/ de pet op mijn hoofd is magisch/ die stijl van jouw is tragisch/ deze rijm is minder/ maar ik ben moe van het verslinden/ van jou woorden/ de kracht om je met woorden te vermoorden/ als een stel gestoorden/ raken mijn woorden je op je kaak/ ze zijn vaak raak/ als ik kreten slaak/ hetgeen mij onsterfelijk maakt/ ik ben het die je diep van binnen raakt/ ben je gestaakt?/ of ben je net als mij nu volmaakt/

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10/ ik ben uitgeteld/ door al het lyrische geweld/ bekneld/ versteld/ maar ik heb de kindertelefoon al gebeld/ ze komen je zo halen/ kom dan maar eens aan met je verhalen/ ze geloven je nooit/ je hebt het verklooit en vergooit/ je bent als een aardappel gerooid/ de flow druipt uit me mondhoeken/ ik mep het stof uit je boeken/ je had hier niks te zoeken/

Ik geef je geen garantie ja/ als ik langs kom in me Lancia/ ik stuur je op vakantie ja/ je hoort de resonantie ja/ lekker lang lekker/ als frico domo vla/ zet je wekker/ omdat je op vakantie ga/ ladieda/ cha cha cha/ de sfeer is om te snijden/ deze meneer moet je vermijden/ ik dis/ hij dist/ wij dissen/ wij hebben gedist/ Ik schud je wakker/ als een Espresso/ ik tank je vol met woorden/ gezellig bij de esso/ bij de BP geef ik je rijms mee/ bij de shell woord het een grote hell/ je trok weer aan de bel/ en wie deed er open?/ ik weet het niet/ jij wel?

*zucht*

Deze gaat weer nergens over...

dinsdag 6 augustus 2002 @ 21:19:14 #170
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5284541
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:03 schreef LangeJan het volgende:
Amadas/ waar ben je man/ ben je soms bang/ dat de LangeJan je verslaan kan?/ je laatste reply/ is al een poos geleden/ nu is het saai/ het was vet relaxed/ wat jij en ik deden/ kom maar weer naar beneden/ hou maar op met je schietgebeden/ kom samen met mij de rijms weer kneden/ en bakken/ leg maar hele plakken/ van rijms voor me neus neer/ waar ik keer op keer /op neer/ kan kijken/ en over jou rug de top kan bereiken/ ik de reptomaan/ kan niet meer normaal over straat heen gaan/ door mijn naam/ de faam/ tis niet meer normaal/ kammen of kaal/ petje af/ doe niet zo maf/ de pet op mijn hoofd is magisch/ die stijl van jouw is tragisch/ deze rijm is minder/ maar ik ben moe van het verslinden/ van jou woorden/ de kracht om je met woorden te vermoorden/ als een stel gestoorden/ raken mijn woorden je op je kaak/ ze zijn vaak raak/ als ik kreten slaak/ hetgeen mij onsterfelijk maakt/ ik ben het die je diep van binnen raakt/ ben je gestaakt?/ of ben je net als mij nu volmaakt/

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10/ ik ben uitgeteld/ door al het lyrische geweld/ bekneld/ versteld/ maar ik heb de kindertelefoon al gebeld/ ze komen je zo halen/ kom dan maar eens aan met je verhalen/ ze geloven je nooit/ je hebt het verklooit en vergooit/ je bent als een aardappel gerooid/ de flow druipt uit me mondhoeken/ ik mep het stof uit je boeken/ je had hier niks te zoeken/

Ik geef je geen garantie ja/ als ik langs kom in me Lancia/ ik stuur je op vakantie ja/ je hoort de resonantie ja/ lekker lang lekker/ als frico domo vla/ zet je wekker/ omdat je op vakantie ga/ ladieda/ cha cha cha/ de sfeer is om te snijden/ deze meneer moet je vermijden/ ik dis/ hij dist/ wij dissen/ wij hebben gedist/ Ik schud je wakker/ als een Espresso/ ik tank je vol met woorden/ gezellig bij de esso/ bij de BP geef ik je rijms mee/ bij de shell woord het een grote hell/ je trok weer aan de bel/ en wie deed er open?/ ik weet het niet/ jij wel?

*zucht*

Deze gaat weer nergens over...

LJ, ben ff druk. donderdag kom ik je weer ff de huid vol schelden, aight?

One.

pi_5284590
Hehe, ja is goed.. hoop snel wat van je te horen..
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 21:25:12 #172
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_5284593
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 09:33 schreef LangeJan het volgende:
Je kan me proberen te verdoven//
Maar een ding zal ik je beloven//
Ik klim steeds hoger op de ladder//
Zeker weten dat ik je laat zweten//
Als je inziet dat ik zowiezo beter ben als jou gekladder//
Beter als jou of beter als jij//
Maakt niet uit.. je kan niet toppen aan mij//
Je moet eens weten// Tegen wie je het hebt//
De rapper die er voor zorgt dat je carriere verlept//

Net als je lul zijn je raps verschrompeld//
Je wordt in het diepe ondergedompeld//
Je wordt verstomd en overrompeld//
Die teksten van mij moet je horen en niet lezen//
Je gaat me vrezen// nou moet je nog leren lezen//
Je kan me testen, ik incasseer klappen als de beste//
Mijn rijms gaan door kogelvrije vesten//

Ik ben een vloedgolf// ik overspoel je met talent//
Ik ben een weerwolf// ik overroel je tot het eind//
Mijn raps zijn uitgestrekter dan de steppen//
Je zou willen dat je zo goed als mij kon rappen//
Mijn stijl is ongeëvenaard// als je oefent en net zo goed bent geworden als ik// ben je bejaard//

Dan ben je pas echt oldschool//
Ik overroel de hele boel// een heleboel//
Niet alles maar wel erg veel//
Ik pas goed in het geheel//

Ok, ik ben dus nog wel een beetje aan het oefenen he, maar ging om het idee dat ik Brainpower zijn Dansplaat wack vind, beetje jammer...

Maar we kunne wel doorgaan toch?

Age of fruity enlightenment!
pi_5285025
Jajjaaaah.. die heb ik ook al opgemerkt .... Beter dan is is het.. check!
  Admin dinsdag 6 augustus 2002 @ 22:20:42 #174
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_5285211
ik ben hier op 't bal/ de winnaar bovenal/
kijk toe en zie hoe ik je feesje hier vergal/
scherp als een havik/ sluw als een valk/
ik flow gladjes en gelikt jij hebt je stembanden gespalkt/
daar sta je dan, ondergekalkt/ mij woorden geven af/
de kleur van succes/ geur van succes/ jongens ik meur van succes/
en maak je af/ zoals de rest van mij zogenaamde tegenstand/
tot aan de tanden gewapend met rijms duw ik je van de rand/
de afgrond in/ he sukkel heb je nou je zin ?/
ik zie 't aan je kin jongen/ de schrik zit er al goed in/
met je kaak op de vloer luister je kwijlend naar mijn teksten/
onverwoestbaar, stoer, onoverwinnelijk, relaxt en/
vloeiend als een waterval stromen mijn woorden uit m'n mond/
als ik begin dan spin je als een draaitol in het rond/
zie mijn lont, licht ontvlambaar als FOS4/
met een klap stuur ik je met een kluitje het bos door/
hoor, zie en zwijg want ik kwam en ik overwon/
joh man ik was al de winnaar nog voordat ik begon/
ik kwam met koele rijms en de competitie bevroor/
ik ben de beste, knul, dringt dat nou nog niet tot je door ?/
hoe vaak moet ik je nog te kakken zetten voor je je gewonnen geeft/
rot op met je brakke zetten 'k heb je trommelvlies doorzeefd/
op straat als ik praat dan is iedereen stil en luistert aandachtig/
niemand interrumpeert mij jongens wis en waarachtig/
waarachtig en wis, jullie schieten ruimschoots mis/
ga toch spelen in een kwis want yo mijn rijmen zijn geen kattepis/
ik dis een mc en die wordt geflest/
ik dis twee mc's en ik ben beter dan de rest/
ik dis drie mc's en ik kom feilloos door de test/
ik dis alle mc's en ik ben gewoon de best/
tien mc disten, maar ze kwamen FOS4 tegen/
een stal z'n rijms van anderen toen waren er nog negen/
negen mc's disten, maar ze disten wat te zacht/
FOS4 schold er eentje uit toen waren er nog acht/
acht mc's disten maar ze zouden wat beleven/
FOS4 deed zijn basic rijm toen waren er nog zeven/
zeven mc's disten, vonden zich scherp als een mes/
FOS4's rap was als een zwaard toen waren er nog zes/
zes mc's disten, maar een ervan kreeg 'm niet stijf/
FOS4 pakte toen z'n wijf toen waren er nog vijf/
vijf mc's disten en ze dronken nog wat bier/
door FOS4 onder tafel gedronken waren er nog vier/
vier mc's disten dus een moest over de knie/
FOS4 nam de honneurs waar, toen waren er nog drie/
drie mc's disten en ze namen rijmtjes mee/
een had nivootje kleuterklas, toen waren er nog twee/
twee mc's disten FOS4, 't was twee tegen één/
FOS4 kon ze mak'lijk aan toen was er nog maar één/
één mc diste niet maar ging er laf vandoor/
toen was er slechts een winnaar yo, die man dat was FOS4/
de moraal, voor zover die er is, in dit verhaal/
is dat niemand van mij wint, yo mijn woorden zijn als staal/ zo sterk/
yo pukkel, rotte puistenkop, ga toch eens aan het werk/
en bedenk een echte dis, niet je lame gebral/
of ik schrijf een rijm die je nog in je AOW'tje voelen zal/
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 22:27:50 #175
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_5285301
Kan er ook nog een fijne beat achter als ik deze pagina open misschien?
Dat leest wat makkelijker...
Age of fruity enlightenment!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')