quote:jij ooit te veel?/terug in het gareel/goedkope rijms/
Op zaterdag 20 juli 2002 02:01 schreef LangeJan het volgende:
Wanneer wordt deze battle nou eindelijk beslist/ het is niet fijn dat je altijd wordt gedist/ het gaat maar door en door/ ik lig goed in het gehoor/ jij klinkt zo braaf als een kerkkoor/ Je kent ze wel/ Semafoor en Dommel/ ik ben slimmer als Semafoor en jij eentoniger als een trommel/ jij noemt mij vel over been/ ik noem jou vel over brain/ ik dis je harder/ omdat ik al een poosje train/ hetgeen/ resulteerd in geween/ je jankt als een baby zoekend naar zijn speen/ ik hoor je al zeggen/ doe es niet zo gemeen/De naam LangeJan is fameus/ jou carriere is poreus/ is het heus?/ ja! het is echt waar/ hou maar op, je tilt veelste zwaar/ ik ben een zwaargewicht/ en jij bent vederlicht/ adamas/ met een handtas/ is een ledernicht/ denk maar niet dat ik zwicht voor jouw praktijken/ raps rhymz en lyrics die nergens op lijken/ de top zal je nooit bereiken/ mensen zullen je onder blijven zeiken/ niemand zal meer naar je omkijken/ je zal bezwijken/ als een steen zal je vallen/ je ogen krijgen steeds grotere wallen/ want je wordt steeds trager/ en je rhymz zijn zonder vet en mager/ ik hier ben de fitste/ ga ik soms te snel?/ want ik dacht dat er iets flitste/
Ik ben gemeen/ en ik zal dat altijd blijven/ ik ga door merg en been/ en ik zal de rijms altijd blijven schrijven/ dus je komt uit Rotterdam/ so what mot je man/ ik ben sterker als een pitbull en een doberman/ wat kijk je sober man/ kan je het niet aan/ de lange jan uit Amersfoort schuift je op de lange baan..
Als het teveel van het goede is moet je het maar zeggen..
quote:Je rijms zijn fel / ik mag jou wel / veroorzaak geen rel /
Op maandag 22 juli 2002 13:20 schreef Adamas het volgende:[..]
jij ooit te veel?/terug in het gareel/goedkope rijms/
als een vrouw in een bordeel/LammeJan/jammer dan/
dommer dan/blijft blaffen/als een doberman/maar blaffende honden/bijten niet/de volgende ronde/waarin ik je lijden bied/schaduwen van afkeer/overal om je heen/ik kom als onweer/terwijl de zon scheen/ik een ledernicht?/wat vreemd/ dat je je fantasien/zo op mij richt/sorry ik ben niet/wat jij wilt zijn/want wat ik schiet/doet alleen maar pijn/onovertroffen/als Amerika tegen de moffen/versla ik je op m'n sloffen/je hebt/geinformeerd/veel geleerd/gekopieerd/
geabsorbeerd/en nu ben je weer gedemonteerd/ik begin medelijden te krijgen/ik zal je bevrijden/en je laten zwijgen/eeuwige rust/voor je ziel/je hebt de duivel gekust/blaas je uit als een ventiel/op de lange baan/ben ik bekwaam/na mijn naam/rest alleen maar faam/jouw vlam is gedoofd/wat er over was van je talent/heb ik nu beroofd/nu is het me bekent/je rijmt ongeoorloofd.
quote:denk je/dat je mij iets kan leren/ik schenk je/iets dat je wereld om zal keren/niemand komt in m'n buurt/zelfs al zijn alle emcees/van de wereldwijde wereld gehuurd/sta niet in mijn weg/anders eindig je als Donald Duck/zonder geluk/met eeuwige pech/in de goot/als een verloren ziel/Adamas is groot/buig je hoofd en kniel/neer op één knie/voordat ik je zie/en je mijn doelwit maak/een ding is dan zeker/ik raak/en raak je vaak.
Op maandag 22 juli 2002 13:42 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Je rijms zijn fel / ik mag jou wel / veroorzaak geen rel /
denk aan je vel / dat wordt geript als je aan iemands rijms tipt / of althans probeert / wat niemand deert / rappers pikken het het, want dat wordt ze geleerd / met de paplepel ingegoten / naar binnen gespoten / jongen, haal de obstakels van je / ze hebben pech / doe het met tact en met je aanleg / voor de muziek / schijt op krietiek / doe je ding / maar wel uniek /
jatten kan iedereen, maar daarvoor is het nooit verzonnen / zo is het nooit begonnen /
dus blijf orgineel en geef je niet gewonnen /
heb respect voor je mederapper / dis je tegen-nepper / hard /
hard als baksteen / behandel em gemeen / je moet nooit medelijden krijgen / je moet em wel laten zwijgen / voordat ze neigen / jou te dissen / je in je bek te pissen / je je kans laten missen / je moet ze dwars liggen en ook de duivel laten kissen als je dat wilt / verwijder ze uit beeld / dus let goed op en mis je kans nie / je moet ze tot stof laten vergaan als Buffy!
Uit van hier...
quote:Je teksten doen me en niets / en waarschijnlijk vice versa / maar pas toch maar op voordat je de fout in ga /
Op maandag 22 juli 2002 14:08 schreef Adamas het volgende:[..]
denk je/dat je mij iets kan leren/ik schenk je/iets dat je wereld om zal keren/niemand komt in m'n buurt/zelfs al zijn alle emcees/van de wereldwijde wereld gehuurd/sta niet in mijn weg/anders eindig je als Donald Duck/zonder geluk/met eeuwige pech/in de goot/als een verloren ziel/Adamas is groot/buig je hoofd en kniel/neer op één knie/voordat ik je zie/en je mijn doelwit maak/een ding is dan zeker/ik raak/en raak je vaak.
quote:hoorde jij wat/dan hoorde ik het ook/volgens mij was het Thomas/die de hoek in dook/verstop je maar/want het scheelt een haar/maak je klaar/voor een lyrisch gebaar/het woordengevaar/je klinkt raar/alsof je net hebt leren praten/
Op maandag 22 juli 2002 14:25 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Je teksten doen me en niets / en waarschijnlijk vice versa / maar pas toch maar op voordat je de fout in ga /
om mijn wereld om te keren moet je van goede huizen komen / ik zal je klaarstomen voor de echte nederhop / leer van mijn teksten en je komt aan de top / hoewel / de top is maar weg gelegd voor weinig en / jij bent er niet van en dat zal je ook niet worden / TOKIO is de les die ook mij is geleerd TALENT ORGINALITEIT KWALIETEIT INTEGRITEIT ONAFHANKELIJKHEID / de pas op voordat je je bezeerd aan mijn scherpe rijms / hard in je bek / ik zet je voor gek / voor lul / mijn rijms zijn high-tech / van het hoogste niveau / van de bovenste plank / morgen loop je mank / na een aanval van mijn woordensalvo / ja, het is goed zo / dus let goed op en laat geen steekje vallen / blijf bij de les en blijf je teksten knallen / verbaal geweld in de Nederhop-scene / je hebt eht goed gezien / freestyle / gelul met inhoud / ik weet, het laat je niet koud / mijn shit is niet zout / maar hard als hout ... keep it up
quote:Eerlijk is eerlijk / je vloeit in goeien / maar mij uitroeien / dacht het niet / ga naar huis en overdenk tot je inziet / vrijstijlen op Fok! in het quadraat / kick die is in de maat / zonder dat ie overslaat / LangeJan, Danny, Adamas / jullie zijn zeer goed / jammer dat niet iedereen het doet / rap-neppers die rap naaien / jullie gaan naar de haaien / rappers op fok! ga zo door / met de echte hardcore /
Op maandag 22 juli 2002 15:01 schreef Adamas het volgende:[..]
hoorde jij wat/dan hoorde ik het ook/volgens mij was het Thomas/die de hoek in dook/verstop je maar/want het scheelt een haar/maak je klaar/voor een lyrisch gebaar/het woordengevaar/je klinkt raar/alsof je net hebt leren praten/
vandaar/dat je me probeert te haten/hardhout brand het beste/dus kom in mijn buurt/als je je brandbaarheid wilt laten testen/je zit in nesten/want nu ben ik op je gericht/
Adamas uit het westen/je eindigd in een gesticht/waar je bij kunt komen/verjaren als een bejaarde/lekker blijven dromen/weinig verschil met het heden/je kwam je bemoeien/met wat wij deden/nu moet ik je uitroeien/zoals zovelen/blijf ik gedachten/aan je uitdelen/blijf trachten/niets kan je wonden helen/ik ga op halve krachten/
terwijl jij blijft telen.
Hee, gaat lekker, nou jij weer...
quote:met mij de vloer aanvegen/kom dan meer dan gedegen/geschreven/bewegen/maar nooit toegeven/
Op maandag 22 juli 2002 15:24 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Eerlijk is eerlijk / je vloeit in goeien / maar mij uitroeien / dacht het niet / ga naar huis en overdenk tot je inziet / vrijstijlen op Fok! in het quadraat / kick die is in de maat / zonder dat ie overslaat / LangeJan, Danny, Adamas / jullie zijn zeer goed / jammer dat niet iedereen het doet / rap-neppers die rap naaien / jullie gaan naar de haaien / rappers op fok! ga zo door / met de echte hardcore /
om eerlijk te zijn / Adamas staat voor al viel z'n laatste rijm wat tegen / dus ik trek me terug maar zal de vloer met je aanvegen/ m'n wraak zal zoet zijn / het is niet normaal / want ik kom terug met fok!king verbaal geweld in de Nederlandse taal...
Hee, gaat lekker, nou jij weer...
Verzeker je maar snel/ Ik de Amersfoortse niet? / ik ben de Amersfoortse wel/ welles nietes/ welles nietes/ jullie zijn hardnekkig al hepetitis/ b/ maar, heee, ik leef met jullie mee/ jullie zijn instabiel/ net als windows/ zeker weten labiel/ jullie smoken teveel indo's/ ik schud jullie door elkaar net als een windhoos/ met de kracht van een orkaan/ ga ik jullie om de oren slaan/ met mystieke lyriek/ en phenomenale verhale/ zal ik onherroepelijk de top behalen/
Jullie zijn doorbakken stront in de croma/ stinkend als de stront uit de stoma van je oma/ ik rap jullie in een coma/ ik sla harder in als de bom van Oklahoma/ ik trek je eruit/ zelfs op een puch met een proma/
Jullie worden bedolven door een lyrische lawine/ in de hoek zit je stilletje te grienen/ de CIA en de FBI/ die krijgen zelfs geen grip op mij/ want ik ben een gladde jongen/ ik vloei als een man met een stuk of duizend tongen/ met meer lucht in me longen/ als een zeppelin/ duw je net als een lijk weer terug de greppel in/ en ouwe koeien halen we niet uit de sloot/ want dood is dood/ je staat diep in het rood/ je hebt het dus flink verkloot/ voor de rest van je leven/ net als vanochtend laat ik de aarde beven!!/ Adamas a.k.a Jody Bernal/ ruikt naar een baby/ als zalf van Switsal/ de rest van de namen heb ik niet onthouden/ door de slechte indruk die ik van jullie heb overgehouwen/
Petje op... peuk in je hoofd en GAAAANNN!/ ook al eet je num op, yo dan groeit ie weer aan/ de manier waarop ik rap? ... verdedigend/ de reden waarom ik je nep? ... bevredigend/ JAAAAAJAAAAAH LangeJan in het huis/ het wordt hier/ duidelijk/ zonder ruis!
Motherfucking homey/ moeder neukt een huisje/ ik schreeuw als een reus/ en jij piept als een muisje/ huisje boompje beestje/ strax geef ik een feestje/ drolletjes drie/ met een lapje op je knie/ je kunnen het gewoon nie/ ooit zal je het leren/ blijf het maar proberen/ maar ik blijf ondertussen de beste shit creeeren/
PEACE! WOORD OMHOOG! EEN!!
[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 22-07-2002 20:08]
Dus neem es wat op, en laat de fokker beslissen wie de beste rapper is
Of het wat wordt, tja.. dat weet je over een maandje van fine-tunen en ademhalingsoefeningen, want dat is ook heel belangrijk..
Zie het al voor je? De LangeJan? Deze meneer op de hoes?
[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 22-07-2002 20:49]
quote:Zozo, een meeloper?
Op zaterdag 20 juli 2002 08:02 schreef X-Ray het volgende:
Jij dist mij, ik dis jouw
Als het zo moet zijn, diss ik je bont en blauw
Ben nooit onder de indruk geweest van jouw,
Jij bent hardcore, maar ik ben rauw
He yo fok it fok it fok it
X-Ray, die rauwe shit, block it, jouw flow commentaar ik block t
Dus fok hoe je over mij denkt of over me praat
Want door die bullshit, zet ik extra shit op straat
Want dit maal fok je met de vier musketiers die je de grond in stampen vol plezier kom maar hier
Jullie einde is ditmaal in zicht
MCs die niets op tafel gooien, houw je snavel voordat ik je pijnig
X-Ray begint waar je eindigt
Totaal wat er van je overblijft jonge weinig
Mijn nummer, 06-5 donder op
Vergeet ZZ, X-Ray staat aan top
Met die stijl, honderd lichtjaren boven de jouwe
Jij met die pussyflow, X-Ray met die rauwe
Fonkflow, fok youw, fokking homo,
Luister naar de man met een joint in ze logo
Mijn haat is net als taxis, geef ze een slinger
Haal ze door de wringer en groet ze met me middelvinger
De manier van dissen momenteel is zielig
X-Rays motto, zoek vermink en vernietig
http://members.ams.chello.nl/j.van.horick/lyrics/spookrijders%20-%20afspreken.txt
quote:wheheeh
Op maandag 22 juli 2002 20:50 schreef Gunmen het volgende:[..]
Zozo, een meeloper?
http://members.ams.chello.nl/j.van.horick/lyrics/spookrijders%20-%20afspreken.txt
oeps
Ik rijm origineel, oorspronkelijk briljant/ want/
zonder eigen lyrics rijmen is gewoon genant/
dus yo/ ik flow/ en steel de show dus nog maar even/
leven en laten leven ?/ nah, je zult echt wat beleven/
ik zie hier rijms, zogenaamd, maar lijken van een kind/
jullie zullen allen buigen onder FOS4's rijmbewind/
jullie zullen breken als een kristallen vaas/
eens begonnen niet te stoppen, voor mijn ogen trekt een waas/
wild sla ik om me heen zonder stijlen te vergeten/
ruw ram ik lyrics door je strot, maar zonder echt te zweten/
vette rijms vuur ik je richting uit dat moet je nu wel weten/
en toch blijf je het proberen ben je alles al vergeten ?/
Face it, je nederlaag is nu al officiëel/
elke rijm die je nog uiten gaat dat is er één teveel/
elk woord dat je nog uttert of sputtert is bespotte-lijk/
en successievelijk gerievelijk begraaf ik zo je rotte-lijk/
onder een berg rijms waar je u tegen zegt/
wacky lame rijms die ik hier vind brei ik recht/
eerst rechts dan averechts en nooit geen steken laten vallen/
kijk uit met wie je spot ik steek een breinaald door je ballen/
k zie je kwallen van wallen bekant tot aan de knieën vallen/
terwijl je loopt te lallen 'kan ik hier nog meer vergallen ?'/
Spring dan/ zing dan/ begin maar met je overwinning/
uiteindelijk verlies je toch, yo dat is mijn bevinding/
er kan namelijk maar één uiteindelijke echte winnaar zijn/
en ik ben Rotterdammer dus die titel gaat naar mijn/
kom maar hier met die beker kerel, paas me die trofee/
world heavyweight championsbelt, ook die neem ik straks mee/
Alle gouden, zilveren en bronzen plakken zijn bestemd voor mij/
en de oscar voor best rapper kan er ook nog best wel bij/
NEXT!
Een spekkie voor je bekkie/ik rol nog maar een shekkie en spring daarna in me bed/ het is vermoeidheid/ wat mij belet/ je te kraken/ je kreten te laten slaken/ ik lig strax lekker warm onder me laken/maar, ik strijd door tot het bittere eind/ het eind/ is de tijd waarop jij wegkwijnt/ je bent de wegkwijt/ ik help je niet met zoeken/ want.. morgen ben ik er weer met de koffie en de koeken/
En nu is het tijd om te gaan slapen/ ik ti.. *plof* zzzZZzZzzZZzZzzZzZzzZzZzzZzZzZzzzZZzZzZzZZzzzzz...
het gevaar/is daar/dus bedaar/of wees klaar/
dit is zwaar te zwaar/ja zowaar/wie weet waar/
zeg het raar/maar waar/mijn gebaar/geen bezwaar/
weer ff in z'n één/waar is iedereen/
gebleven en gezwegen/iedereen verdween/
want niemand kwam gedegen/ik ga door merg en been/
nu is iedereen verlegen/mijn woorden niet te leen/
ook al heb je ze gekregen/je kunt hier van leren/maar kom nix beweren/ik hoef niet te zweren/ik zal dit nooit afleren/
en zo zout/heb je het nog nooit gegeten/
je vuur is te koud/je kunt je niet meten/
je paspoort is al geschreven/je kwam overdreven/nu moet je beleven/hoe je moet leven/zonder leven.
quote:neem je tijd en kom voorbereid
Op dinsdag 23 juli 2002 11:23 schreef Thomas B. het volgende:
A Kanker!
Ik had een kankerlange rap geschreven,
maar toen moest een of andere kankerdeus achter die kankercomputer. Dus ik kopieer even m'n tekst naar Word.
Klikt die deus het fucking weg!
Kan ik opnieuw beginnen.
Geef me even wat tijd/
want ik ben m'n inpiratie kwijt
quote:Kun je misschien ook een beetje normale taal gebruiken kneus?
Op dinsdag 23 juli 2002 11:23 schreef Thomas B. het volgende:
A Kanker!
Ik had een kankerlange rap geschreven,
maar toen moest een of andere kankerdeus achter die kankercomputer. Dus ik kopieer even m'n tekst naar Word.
Klikt die deus het fucking weg!
Kan ik opnieuw beginnen.
Geef me even wat tijd/
want ik ben m'n inpiratie kwijt
quote:...beste stuurlui staan aan wal, kneus.
Op dinsdag 23 juli 2002 11:43 schreef thecrook het volgende:[..]
Kun je misschien ook een beetje normale taal gebruiken kneus?
[edit] Zal ik zeker doen, Adamas![/edit]
quote:Er zijn hier verdomme mensen die ouders / familie / vrienden hebben met de ziekte waarmee je collega loopt te smijten.....een beetje respect hiervoor zou geen kwaad kunnen geloof ik, maar dat kan er tegenwoordig niet meer af bij de jeugd van tegenwoordig!!!!!
Op dinsdag 23 juli 2002 11:47 schreef Adamas het volgende:...beste stuurlui staan aan wal, kneus.
quote:nope, en er zijn ook gelovigen hier ergens op Fok! dus doe nou maar niet zo hypocriet, bitchass.
Op dinsdag 23 juli 2002 11:52 schreef thecrook het volgende:[..]
Er zijn hier verdomme mensen die ouders / familie / vrienden hebben met de ziekte waarmee je collega loopt te smijten.....een beetje respect hiervoor zou geen kwaad kunnen geloof ik, maar dat kan er tegenwoordig niet meer af bij de jeugd van tegenwoordig!!!!!
quote:Ga jij hier ( Als jij pissed bent, wat voor term gebruik jij dan )even lekker moraal-ridder spelen, jongen. Dan heb jij heel wat te doen
Op dinsdag 23 juli 2002 11:52 schreef thecrook het volgende:[..]
Er zijn hier verdomme mensen die ouders / familie / vrienden hebben met de ziekte waarmee je collega loopt te smijten.....een beetje respect hiervoor zou geen kwaad kunnen geloof ik, maar dat kan er tegenwoordig niet meer af bij de jeugd van tegenwoordig!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Thomas B. op 23-07-2002 12:03]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |