abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5006508
Hey man, wat had je dan
Wou je mij weg rappen
Je kan je oma nog geneens omver kleppen
Dus ga nou maar weg
Ik wil het niet erger maken
Je bent geen uitdaging voor mij
Leer eerst maar iemand te kraken
Anders wordt het echt een slachtpartij

Ga nu maar met je staart tussen de benen
Ga maar een tijdje naar Wenen
Onderduikend en wel
Want stel
Als ik je uitdaging had aangenomen
Was ik niet meer bijgekomen
Van die versjes van jouw
Dus ga nu maar gauw........

zondag 14 juli 2002 @ 13:33:48 #52
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5006584
Haha die van Danny zijn lachen
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5006730
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 15:10 schreef damienfromhell het volgende:
Braak maar, dit is een ongelooflijke zaadplaat
Haat maar, want dit is waarmee ik op mijn plaat ga
Sla maar
pi_5007066
quote:
Op zondag 14 juli 2002 12:35 schreef Adamas het volgende:

[rhyme]

Nice comeback
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 13:02:44 #55
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5034044
...en wat rest is stilte.
Jan Nijssen-ANWB-2003:je had gelijk over Nietsche, waar ben je?
Exclusive Wyclef Jean + Nina Sky Interviews!
No Gimmicks, Real HipHop: www.illhill.com
pi_5059351
Ik lag knock-out/ ik kom net weer bij/
Danny is nog ff geen partij voor mij/
Maar, Adamas.. eppo! wat loop je nou te kleppen/
Als dat alles is.. yo, dan kan ik nog beter rappen/

Als een meester surf ik op spraakwater/
Zeg je date maar af, want het wordt ietsje later/
Ik bezorg je een lyrische kater/
want je raps zijn klungelig net als ... guust flater/
JIJ slaat een flater/ IK sla een krater/
Lees nog maar is goed/ want echt, het staat 'er/

Ik werd in de grond getrapt door ene Danny/
Maar ik liep zeker niet jankend naar me nanny/
Ik ben een echte kerel, dus dat kennie/
De nasmaak van mijn dis is zuur/ dus neem maar vast een rennie/

En eventueel wat andere medicatie/ Wat je kan verwachten is frustratie/
Wat Adamas deed was een wanprestatie/ en ik zorg voor een algehele inflatie/
van de hiphop in de nederlandse natie/ en ik kom zeker weten door de kwalificatie/

Dus wacht maar af/ en sta strakkies paf/
Ik breng je lyrics en je carriere naar het graf/

PEACE!

donderdag 18 juli 2002 @ 09:37:05 #57
30004 DeDaaF_TSB
f0r me t0 p00p 0n ^^
pi_5060422
Best vet
[][]__[]____[]___[][][][br][]_[]_[][]__[][]__[][][br][]_[]_[]_[]_[]_[]_[][br][][]__[]__[][]__[][][br]
  donderdag 18 juli 2002 @ 11:07:36 #58
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5061126
-edit-

Wat Nietzje bedoelt is: Waarom de / na elke regel?

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 18-07-2002 11:12]

Ik ga naar huis.
  donderdag 18 juli 2002 @ 11:36:43 #59
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5061454
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:07 schreef nietzman het volgende:
-edit-

Wat Nietzje bedoelt is: Waarom de / na elke regel?

Watnou?

Een goede 'mothafuckah' om de twee woorden, daar is een GOEDE rap gewoon op gebouwd!

Ik ga naar huis.
  donderdag 18 juli 2002 @ 16:47:16 #60
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5065050
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 02:21 schreef LangeJan het volgende:
Ik lag knock-out/ ik kom net weer bij/
Danny is nog ff geen partij voor mij/
Maar, Adamas.. eppo! wat loop je nou te kleppen/
Als dat alles is.. yo, dan kan ik nog beter rappen/

Als een meester surf ik op spraakwater/
Zeg je date maar af, want het wordt ietsje later/
Ik bezorg je een lyrische kater/
want je raps zijn klungelig net als ... guust flater/
JIJ slaat een flater/ IK sla een krater/
Lees nog maar is goed/ want echt, het staat 'er/

Ik werd in de grond getrapt door ene Danny/
Maar ik liep zeker niet jankend naar me nanny/
Ik ben een echte kerel, dus dat kennie/
De nasmaak van mijn dis is zuur/ dus neem maar vast een rennie/

En eventueel wat andere medicatie/ Wat je kan verwachten is frustratie/
Wat Adamas deed was een wanprestatie/ en ik zorg voor een algehele inflatie/
van de hiphop in de nederlandse natie/ en ik kom zeker weten door de kwalificatie/

Dus wacht maar af/ en sta strakkies paf/
Ik breng je lyrics en je carriere naar het graf/

PEACE!

met de staart tussen de benen/was ie verdwenen/LangeJan/omdat ie geen korte zinnen maken kan/saaier dan/een museumtrip door Wenen/laat me niet lachen man/met je puberale lyriek/lees en leer/mijn gedachten maken je ziek/ik sta boven kwalificatie/ik ben al geplaatst/nederlandse natie?/ik ben wereldwijd gevraagd/jouw woorden/zijn net als Medusa's ogen/wie ze hoorde/bleef altijd onbewogen/je wil meedoen met de groten/maar je kan het niet/je claimt te hebben geschoten/terwijl je met losse flodders schiet/met jouw dis/sla je de plank mis/je knuppel zwaait terug/je raakt jezelf in de rug/nu ben je weer knock-out/omdat je van je valse trots houd/kracht van herhaling: je woorden laten me koud.
pi_5065330
Die staart past niet tussen mijn benen/ want ik heb een lul die hangt tot op mijn schenen/
Zijn me benen dan zo kort?. nee die zijn best lang/
net als mijn zinnen man ik maak je bang!/
Want die woorden van mij ratelen sneller dan een ratelslang/
en jij blaat/ nog langzamer dan een langspeel plaat/
en ik rap/ zo snel dat je denkt dat ik geen adem nodig heb!/

Zoals ik al zei! je moet me horen/
1000 woorden per minuut knallen om je oren/
Jij probeert me in de kiem te smoren/
Maar mannetjes zoals jij kunne mij niet storen/
ALs jij klaar bent met leren/ ga ik je overhoren/

pi_5065394
LangeJan: houd maar op, Adamas ownt je momenteel..
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_5065552
Ja, me inspiratie liet me even in de steek, maar er zit wel iets leuks tussen toch??
  donderdag 18 juli 2002 @ 18:16:43 #64
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5066169
dit is by the way, pretty kewl. ik ga zo nog maar eens een dis tegen je schrijven jan, eerst ff m'n werk afmaken
  donderdag 18 juli 2002 @ 18:43:44 #65
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5066509
als snelheid jouw wapen is/ga ik zitten en neem wat fris/jouw dis/slaat gewoon weer de plank mis/herhaling van m'n zinnen/voor iemand die wil beginnen/bewegend als een vis/zwemmend zonder vinnen/als een kip zonder kop/rijm je hals-over-kop/jij bent als een deur/en ik ben je stok/je zoekt je woorden op/in je woordenboek/iedereen weet het/jouw creatieviteit is zoek/gebruik scoot/om rijm-hulp te vinden/ik ben aan zet/en ik zal je lyrisch verslinden/je bent groot als goliath/ik ben klein als david/ik denk dat je vergat/wie er eindigde met shit/m'n slinger en m'n steen/wij hebben niks gemeen/LangeJan/lyrisch vel-over-been.
pi_5068352
Godverdomme nu ben ik pissed/ weet je wel wie en wat je dist!/als een heipaal ram ik mijn rijms door je strot/ die rijms van mij maken je kapot en geestelijk verrot/ godverdomme, ik draai door als een DJ/ ik word destructief en aggressief/ die dis van jou neem ik niet voor lief/ adamas/ stof tot stof en as tot as/ als een koe in de kudde/ herkauw jij rijmpjes als gras!/

Denk maar niet dat ik pas/ ik blijf nog wel ff doorgaan/ ik naai je zo een oor aan/ en je zal teloorgaan/ want je klinkt zo mono/ mono is achterhaald net als bono/ je raakt in een slip en je pakt je telefoon yo/ en je belt 112/ het zit je niet mee/ je teksten zijn simpel als 1+1=2/

Ik rap in stereo dts en surround/ jij kan niet overtreffen aan mijn originele sound!

donderdag 18 juli 2002 @ 22:31:35 #67
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5069327
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 21:19 schreef LangeJan het volgende:
Godverdomme nu ben ik pissed/ weet je wel wie en wat je dist!/als een heipaal ram ik mijn rijms door je strot/ die rijms van mij maken je kapot en geestelijk verrot/ godverdomme, ik draai door als een DJ/ ik word destructief en aggressief/ die dis van jou neem ik niet voor lief/ adamas/ stof tot stof en as tot as/ als een koe in de kudde/ herkauw jij rijmpjes als gras!/

Denk maar niet dat ik pas/ ik blijf nog wel ff doorgaan/ ik naai je zo een oor aan/ en je zal teloorgaan/ want je klinkt zo mono/ mono is achterhaald net als bono/ je raakt in een slip en je pakt je telefoon yo/ en je belt 112/ het zit je niet mee/ je teksten zijn simpel als 1+1=2/

Ik rap in stereo dts en surround/ jij kan niet overtreffen aan mijn originele sound!

tieren en vloeken/als een klein kind/blijf maar zoeken/terwijl je weet dat je nooit wint/van een lyrisch geleerde/ik sta tegenover een leek/een zwaar verbrouwereerde/met woorden te week/voor woorden/met verzinnen van zinnen/die niemand wilde horen/zal ik eens beginnen/ongekende metaforen/snel en makkelijk als pinnen/die je ego doorboren/nu ben je verloren/ik scheid het kaf van het koren/zodat iedereen kan zien/wie zeker is/en wie twijfelt als misschien/stof zijt gij/en tot stof zal je wederkeren/niet voordat ik over je heen rij/en je je praatjes af zal leren/Adamas/harder dan staal/je breekt als glas/na mijn verhalend verhaal/een monoloog inderdaad/je zit niet op m'n niveau/je krijgt dit cadeau/ook al snap je het pas laat/neem je tijd/en kom voorbereid/onbezonnen begonnen/nu merk je dat je lijd.
pi_5069503
Ok, jij wint..

Ooit es gedacht aan het opnemen van platen? je flowt inderdaad erg goed...

Je zal wel denken die LangeJan druipt jankend af.. maar zoals ik al eerder vermelde ik deed (doe) dit voor me lol..

Laatste freestyle misschien een beetje overdreven.. maar ik had je onderschat..

Peace..

donderdag 18 juli 2002 @ 22:52:20 #69
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5069639
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:43 schreef LangeJan het volgende:
Ok, jij wint..

Ooit es gedacht aan het opnemen van platen? je flowt inderdaad erg goed...

Je zal wel denken die LangeJan druipt jankend af.. maar zoals ik al eerder vermelde ik deed (doe) dit voor me lol..

Laatste freestyle misschien een beetje overdreven.. maar ik had je onderschat..

Peace..

niet opgeven man, eerlijk is eerlijk; die laatste rijm was stukken beter dan alles wat je ervoor had geschreven. ik doe dit ook puur voor m'n lol. meer uit verveling eigenlijk, ik zit op m'n werk en er is niet veel te doen. come on, gimme ur best shot!
pi_5069887
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:31 schreef Adamas het volgende:

[..]

tieren en vloeken/als een klein kind/blijf maar zoeken/terwijl je weet dat je nooit wint/van een lyrisch geleerde/ik sta tegenover een leek/een zwaar verbrouwereerde/met woorden te week/voor woorden/met verzinnen van zinnen/die niemand wilde horen/zal ik eens beginnen/ongekende metaforen/snel en makkelijk als pinnen/die je ego doorboren/nu ben je verloren/ik scheid het kaf van het koren/zodat iedereen kan zien/wie zeker is/en wie twijfelt als misschien/stof zijt gij/en tot stof zal je wederkeren/niet voordat ik over je heen rij/en je je praatjes af zal leren/Adamas/harder dan staal/je breekt als glas/na mijn verhalend verhaal/een monoloog inderdaad/je zit niet op m'n niveau/je krijgt dit cadeau/ook al snap je het pas laat/neem je tijd/en kom voorbereid/onbezonnen begonnen/nu merk je dat je lijd.

Ok dan, let's continue the battle.

Ik onvoorbereid?/ je raakt je status kwijt/ je bent niet bij de tijd/ mijn lyrics resulteren in haat en nijd/ wat in jou word bevrijd/ daarom lopen we elkaar te dissen/ maar als je weg bent zal ik je niet missen/ net als mijn woorden/ die raken je hard/ ik ga je lyrisch vermoorden/ je maakte een valse start/ ik rap op het scherpst van de snede/ ik ben de beste rapper tot op heden/

In mijn rap zit meer pit dan watermeloen/ ik ben breder dan de hulk maar dan minder groen/ wat wou je daaraan doen/ net als zwelgje/ groeit mijn stijl als ik word gedist/ net als dat kleine belgje/ wordt ik extreem pissed!/

Mijn rijms die blazen door je speakers/ je wordt gewekt uit je roes/ door piepende sneakers/ van mensen die breaken op mijn beat/ mijn woordenschat doet ie van jouw teniet/ het zijn geen losse flodders die ik schiet/ ik veroorzaak klodders als ik bloedvergiet/ mijn woorden zijn hollow points die je kraken/ die van binnen exploderen als mijn woorden je raken/

Is dit wat ?

[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 18-07-2002 23:17]

pi_5070015
Deze post was per ongeluk dubbel....
  donderdag 18 juli 2002 @ 23:23:49 #72
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5070140
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 23:09 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik onvoorbereid?/ je raakt je status kwijt/ je bent niet bij de tijd/ mijn lyrics resulteren in haat en nijd/ wat in jou word bevrijd/ daarom lopen we elkaar te dissen/ maar als je weg bent zal ik je niet missen/ net als mijn woorden/ die raken je hard/ ik ga je lyrisch vermoorden/ je maakte een valse start/ ik rap op het scherpst van de snede/ ik ben de beste rapper tot op heden/

In mijn rap zit meer pit dan watermeloen/ ik ben breder dan de hulk maar dan minder groen/ wat wou je daaraan doen/ net als zwelgje/ groeit mijn stijl als ik word gedist/ net als dat kleine belgje/ wordt ik extreem pissed!/

Mijn rijms die blazen door je speakers/ je wordt gewekt uit je roes/ door piepende sneakers/ van mensen die breaken op mijn beat/ mijn woordenschat doet ie van jouw teniet/ het zijn geen losse flodders die ik schiet/ ik veroorzaak klodders als ik bloedvergiet/ mijn woorden zijn hollow points die je kraken/ die van binnen exploderen als mijn woorden je raken/

Is dit wat ?

zeker beter, morgen ben ik er weer. nu ga ik m'n trein pakken en dan stappen

one.

vrijdag 19 juli 2002 @ 15:51:54 #73
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5078477
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 23:09 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Is dit wat ?

je begint het te leren/juich niet te vroeg/dan zul je het ontberen/zwaar weer voor de boeg/als een orkaan/ veeg ik je weer van de baan/en til je op/oxymoronen/non-stop/op je kop/terwijl je blijft dromen/kijk ik neer vanaf de top/mijn stijl/niet te klonen/je resultaat/een fonetische flop/spreekt over haat/spreekt over nijd/wie werd er kwaad/wie is het die lijd/ik doe dit voor de lol/ik schiet er niet van vol/10..9..8/mijn kracht/onverwacht/7..6..5/je crashed als een harde schijf/4..3..2/ik ga diep als de zee/na jouw flauwekul/blijf ik nr 1/en jij nul/wat volgt is de ontsteking/te hete grond onder je voeten/als op de evenaar/de keerkring/LammeJan gaat boeten/het is hem te zwaar/oog om oog/tand om tand/mijn lyrisch betoog/zet je ego in de brand/niemand kan het blussen/als je me ontmoet/mag je m'n pinky-ring kussen/ik ben je leermeester/jouw dis-docent/lok je uit je tent/jouw wereldheerser/terwijl je van me rent/struikel je over je creatie/werk aan je structuur/aan je intonatie/ik ben jouw censuur/in je organisatie/van zinnen en klanken/ik ben er als je er ooit bent/dan mag je me bedanken/alsof je me kent/ik ben de rijm-gigant/ik schuif je als nederland/pontivicaal/Van Gaal/aan de kant.

[Dit bericht is gewijzigd door Adamas op 19-07-2002 16:00]

pi_5079317
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 15:51 schreef Adamas het volgende:

[..]

je begint het te leren/juich niet te vroeg/dan zul je het ontberen/zwaar weer voor de boeg/als een orkaan/ veeg ik je weer van de baan/en til je op/oxymoronen/non-stop/op je kop/terwijl je blijft dromen/kijk ik neer vanaf de top/mijn stijl/niet te klonen/je resultaat/een fonetische flop/spreekt over haat/spreekt over nijd/wie werd er kwaad/wie is het die lijd/ik doe dit voor de lol/ik schiet er niet van vol/10..9..8/mijn kracht/onverwacht/7..6..5/je crashed als een harde schijf/4..3..2/ik ga diep als de zee/na jouw flauwekul/blijf ik nr 1/en jij nul/wat volgt is de ontsteking/te hete grond onder je voeten/als op de evenaar/de keerkring/LammeJan gaat boeten/het is hem te zwaar/oog om oog/tand om tand/mijn lyrisch betoog/zet je ego in de brand/niemand kan het blussen/als je me ontmoet/mag je m'n pinky-ring kussen/ik ben je leermeester/jouw dis-docent/lok je uit je tent/jouw wereldheerser/terwijl je van me rent/struikel je over je creatie/werk aan je structuur/aan je intonatie/ik ben jouw censuur/in je organisatie/van zinnen en klanken/ik ben er als je er ooit bent/dan mag je me bedanken/alsof je me kent/ik ben de rijm-gigant/ik schuif je als nederland/pontivicaal/Van Gaal/aan de kant.

Komt ie weer/ met zijn kleutergebrabbel/ met zijn teddybeer/ overstemd door zijn gesabbel/ aan zijn duim/ waar hij onzin uit zuigt/ hetgeen wat van bullshit getuigt/

Ik ben de LangeJan uit Amersfoort/ prettig gestoord/ nog niemand vermoord/ de pracht van Amersfoort/ ja, mijn stijl ongehoord/ mensen pissen tegen me aan/ al sinds mijn bestaan/ maar naar al die jaren ben ik nog niet vergaan/ ik ben nog niet eens begonnen/ geef het maar op/ geef je maar gewonnen/ net als ik staat deze topic aan top/

Ik kan nu niet meer stoppen/ de adrenaline voel ik kloppen/ als een meester zal ik ontpoppen/ en al die woede maar in je op laten kroppen/ want tegen LangeJan heb je geen weerwoord/ want je weet dat deze man hit na hit scoort/ viooltjes zijn blauw/ jouw hoofd kleurt rood/ ga nou maar gauw/ of je word ontbloot/ with great power comes great responsibility/ I got incredibility/ driving you to insanity/ I got ability/ and you have... stupidity/

Breng die rijms van jouw maar naar de sloop/ er is voor jou geen sprankje hoop/ want ja, kan niet vaak genoeg zeggen/ dat mijn rijms jou keer op keer zullen omleggen/

vrijdag 19 juli 2002 @ 18:25:28 #75
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5079987
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 17:05 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Komt ie weer/ met zijn kleutergebrabbel/ met zijn teddybeer/ overstemd door zijn gesabbel/ aan zijn duim/ waar hij onzin uit zuigt/ hetgeen wat van bullshit getuigt/

Ik ben de LangeJan uit Amersfoort/ prettig gestoord/ nog niemand vermoord/ de pracht van Amersfoort/ ja, mijn stijl ongehoord/ mensen pissen tegen me aan/ al sinds mijn bestaan/ maar naar al die jaren ben ik nog niet vergaan/ ik ben nog niet eens begonnen/ geef het maar op/ geef je maar gewonnen/ net als ik staat deze topic aan top/

Ik kan nu niet meer stoppen/ de adrenaline voel ik kloppen/ als een meester zal ik ontpoppen/ en al die woede maar in je op laten kroppen/ want tegen LangeJan heb je geen weerwoord/ want je weet dat deze man hit na hit scoort/ viooltjes zijn blauw/ jouw hoofd kleurt rood/ ga nou maar gauw/ of je word ontbloot/ with great power comes great responsibility/ I got incredibility/ driving you to insanity/ I got ability/ and you have... stupidity/

Breng die rijms van jouw maar naar de sloop/ er is voor jou geen sprankje hoop/ want ja, kan niet vaak genoeg zeggen/ dat mijn rijms jou keer op keer zullen omleggen/

iemand uit Amersfoort/nog nooit van gehoord/net als de NS/iemand die niet spoort/13 plus/in een dozijn van zijn soort/door Rotterdam-Noord/lyrisch vermoord/dus iedereen piste al/op jouw bestaan/toch blijf je in de waan/ontken je je val/ik zit hier op de top/waar ben je dan/je krijgt weer op je kop/zoals alleen ik het kan/in de engelse taal/zoek je je toevlucht/kom eens met een ander verhaal/dan over de viooltjes in je gehucht/met grote kracht/komt grote verantwoordelijkheid/wat had je dan verwacht/in al je onwetendheid/wie het laatst lacht/lacht voor altijd/ik heb pijn in m'n kaak/ik blijf lachen/om LammeJan's gebraak/als Klaas Vaak/word ik moe van je geluid/klungelig op de vlucht/als een rover zonder buit/dit is m'n lyrische zucht/zoete wraak als tropisch fruit.

[Dit bericht is gewijzigd door Adamas op 19-07-2002 18:38]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')