abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 augustus 2002 @ 21:53:32 #226
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5343861
nope, nog nooit van gehoord. maar ik ga het zeker checken als ik thuis ben. ken jij, bij de weg, de onderhonden?
Jan Nijssen-ANWB-2003:je had gelijk over Nietsche, waar ben je?
Exclusive Wyclef Jean + Nina Sky Interviews!
No Gimmicks, Real HipHop: www.illhill.com
  zondag 11 augustus 2002 @ 22:08:06 #227
33875 Lizzard
De Hage-Diss
pi_5344038
De Hage-Diss en de Lange-Jan,samenwerkend/de rap scene versterkend/met een Amersfoorts accent/begonnen als experiment/nu verslaan we elke opponent/ik weet wie jij bent/

een leugenaar, mc wannabe/niet meer dan een straat schoffie/we bruisen van energie/practisch family/ons hoor je maar zie je niet/

stilletjes besluipen we je van achter/als een doorgedraaide verkrachter/stap opzij uit het licht/zak door je knieen en zwicht/maak plaats voor ons tallent/die zijn grenzen niet kent/hier heb je een cent/meer dan je verdient/we zien hoe je grient/wij hebben alle mogelijkheden uitgekiend/

je weet je komt op de 3de plaats/je rhyms klinken melaats/vergeleken bij ons/ben je de rappende slons/wij de fonz/

het kan niet lang meer duren/voordat je niks anders meer kan dan je kontje verhuren/het is tijd je weg te sturen/jullie zijn de miniaturen/wij de grootmeesters/we rappen je beurs/hoeven geen donateurs/of programmeurs/wij kunnen het alleen wel af/jij graaft nu je eigen graf/wij bezitten de overwinnaars staf/

Hage-diss en Lange Jan de rappende wonders/wij zijn de bliksems en de donders/8ste en de 9de wereld wonders/

La Famiglia... The little voices in my head say im not insane!
  zondag 11 augustus 2002 @ 22:12:12 #228
33875 Lizzard
De Hage-Diss
pi_5344103
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 21:53 schreef Adamas het volgende:
nope, nog nooit van gehoord. maar ik ga het zeker checken als ik thuis ben. ken jij, bij de weg, de onderhonden?
nee daar heb ik nog nooit van gehoord, beetje goed? dan zal ik ze ook eens ff checken!
  zondag 11 augustus 2002 @ 22:14:16 #229
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5344129
Ja ze zijn meesterlijk, ff wennen aant amsterdamse accent, maar als je daar eenmaal aan gewend bent...vooral 'Parelketting' en 'De gekte van de Wetenschap'
moet je gewoon checken. Ook 'Smokkelrijm' is errug goed!
  zondag 11 augustus 2002 @ 22:30:45 #230
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5344359
Ik ben nog nooit gezwicht/je tekst is krampachtig/
als een handvol jicht/en ik ben oppermachtig/
dit is mijn daadkracht/wat had je dan verwacht/
van iemand met lyrische pracht/en praal/
weer een nieuw hoofdstuk/op goed geluk/
in dit verhaal/dit is geen dreigement/
een belofte/geen softe/waarvan je rent/
samen schrijven/theekransjes en dansjes/
als een stelletje oude wijven/
het is dat ik zo moe ben/
anders kwam er nu veel meer/
dan deze keer/uit mijn digitale pen/
vanuit mijn digitale gedachten/
naar anologe leken/die dom lachten/
uitweken/en uiteindelijk weer bezweken.
pi_5344649
Mijn vingers glijden over het toetsenbord/ me afvragend wat er schort/ aan jouw dreigementen/ verspreid over vele zwakke fragmenten/ wacke segmenten/ en trieste momenten/ die rijms zal je nooit goed kunnen venten/ en ik geniet ondertussen van de rente/ hoe oud ben je eigenlijk/ je rapt als een kleuter/ achter je pc spelend met je leuter/ ik schrijf de vetste shit/ terwijl ik in mijn neus peuter/

Je ziet het leven door een roze zonnebril/ maar de werkelijkheid is anders/ grijs en kil en anders dan je wil/ grimmig en gruw/ ik geef je een laatste duw/ de afgrond in/ je leven heeft geen zin/ zolang wij bestaan/ je barst van jaloezie/ als wij op de voorgrond staan/ en wegen belopen waar jij nooit kan gaan/ op de weg naar de top/ ben jij een spookrijder/ de gedachtes in je kop/ flopperdeflop/ kabouter flop/ is je echte naam/ jij hebt de blaam/ jij rapt op kinderfeestjes/ maar wat doe je eraan?/

Als Autodrop zouden je rijms verboden moeten worden/ wij zijn de amersfoortse horde/ geprezen op reclameborden/ als flexen frezen we door je pezen/ zal dat het dan voor je wezen/ hoeven we jouw shit nooit meer te lezen/ keffend als een chiwawa/ als je ons hoort grommen/ roep je piepend voor je mama/ alpha, beta en gamma/ dat zeg ik, gamma snel naar je mamma/ kutten met kijkers is wat jij doet/ doe je het niet goed/ dan vloeit er bloed!/ ik trek nog een paar rijms uit me hoge hoed/ en ik doe het goed/ zoals het moet..

zondag 11 augustus 2002 @ 23:06:07 #232
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5344876
dope...dope...maar zoals je wel gemerkt heb, ben ik er niet helemaal bij vandaag. Ik duik zo m'n bed in, en ben morgen weer klaar voor de strijd.

One.

zondag 11 augustus 2002 @ 23:09:06 #233
33889 DjGaNgStA
DjGaNgStA RuLeZzZ
pi_5344914
lange jan wat doe jij man wil je weer zo domme dis verzinnen voor mij man.
jonge hou maar op je kan het niet het lijkt net op drop.
het is zwart nasty het ruikt naar poep net zoals jouw zwarte koek .
leer eerst wat dissen betekent man wat je nu uit kraamt is vergeleken mij diz niet te preken.
mij lyrissen doen en waar praat jij over jij praat over poep/als je echt een goede battel wil pak eerste de poezie album der bij/ mij versla je niet dus hou je gedij/motherfucker jij bent en blijft een dis/ je bent nog lelijker dan me pis/en dan wil jij gaan praaten whahwuahwuahwua ik zou beter je gaaan wassen je ruikt naar poep dus mensen oppassen/straks hoor je de buurt klaagen over overlast van je stank/en dat is niet zo luek mensen lichen dan zeker in de duek/ze durfen niet eens meer bij je te komen je poep is te erug voor woorden/die stank die je hebt is niet te geloofen nog erger dan een lijk met 4 pooten/
pi_5344940
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 23:09 schreef DjGaNgStA het volgende:
leer eerst wat dissen betekent man wat je nu uit kraamt is vergeleken mij diz niet te preken.
mij lyrissen doen en waar praat jij over jij praat over poep/als je echt een goede battel wil pak eerste de poezie album der bij/ mij versla je niet dus hou je gedij/motherfucker jij bent en blijft een dis/ je bent nog lelijker dan me pis/en dan wil jij gaan praaten whahwuahwuahwua ik zou beter je gaaan wassen je ruikt naar poep dus mensen oppassen/straks hoor je de buurt klaagen over overlast van je stank/en dat is niet zo luek mensen lichen dan zeker in de duek/ze durfen niet eens meer bij je te komen je poep is te erug voor woorden/die stank die je hebt is niet te geloofen nog erger dan een lijk met 4 pooten/
Uuhhh, het kan aan mij leggen hoor, maar waar heb je het over? der klopt helemaal niks van, van geen kant..

Ik heb hier wel wat links voor je.. kan je vast wat mee.

http://www.vandale.nl en http://www.rijmwoordenboek.nl leer eerst eens schrijven voordat je me probeert te dissen..

[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 11-08-2002 23:16]

zondag 11 augustus 2002 @ 23:12:36 #235
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5344946
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 23:09 schreef DjGaNgStA het volgende:
dude, je verkracht de taal met deze 'dis'...jij doet er echt veel beter aan om gewoon nix te posten.
pi_5345032
He, ff iets anders.. is zo een topic hier bij 11 pagina's niet vol? Wel vet relaxed trouwens dat we zoveel hebben volgeschreven hebben hier op dit forum..

Als ie vol is.. openenen we gewoon ff een andere toch?

Enne Adamas, hier kan je samples van D.A.C. zelf downloaden, ken je ff luisteren wat het is he..

http://www.dachiphop.com en http://go.to/braaf voor de Braverikken..

zondag 11 augustus 2002 @ 23:26:58 #237
33875 Lizzard
De Hage-Diss
pi_5345117
hahahahahahahahaha, tering het kan niet erger dan dit volgens mij hoor! als je een chinees over laat komen zal ie nog beter nederlands schrijven!

dj gangster open zelf ff een forum, onder de naam: heeft nederlands bij jou ook niet gehielpt?

en dan probeer jij, uitgerekend jij, de lange jan te dissen? schrijf jezelf eerst even in bij de LOI voor een cursus Nederlandse taal ofzo kerel, echt dit gaat nergens over!

neem alsjeblieft van mij aan

pi_5348413
Ik rap nu DjGangsta stijl,

Ik zeg je ruikt naar poep/ je bent een pannekoek/ op de stoeop./ roep je moeder en je vader/ je wordt boos , je bent niet goeod bei je hoof/ ik bleoof je het/ dushi musshi/ kont en drol/ je hebt het in je hoof/ jaja/ deze neger is de enigstee de bestte/ ik laat je zweten/ je wordt moe/ dat is wat ik ga doen/ ik heb de geld/ gebruik verbaal gebel/ dingeling dong dong/ ik ben Langejan dissen/ wat doe je man/ je ding/ bling bling...

Na, ik denk dat hij dit wel begrijpt.

pi_5349318
Damn LangeJan die DjGangsta imitatie was goed man!
Dikke props voor die shit!
pi_5349419
Onthou, ik heb absuluut respect voor Brainpower...nieuwe album roelt maargoed ff dit:

Het is die kill, BrainiWack, mijn shit is ill/
check het contrast, geloofwaardigheid is\'t verschil/
als een maagd ben jij nog al pril/
waan jij de beste, is de Mista de senior, jij de pupil/
je daansplaatje, zo commercieel, je vult het kneusen gaatje/
van hiphop, wees reël, je doet het voor het geld in het laadje/
wat de fuck is je aandeel? elke zichzelf respecterende rapper haat je/
een maat?, nee vele maten, ook dat is wat je mist/
TLM is geen homie, hij lacht je uit, je wordt gedisst/
maar niemand merkt dat er over je heen wordt gepist/
want je STINKT toch al fucking erg, als een vuinisbelt naturist/
en waar is je reply? je bent te laag voor deze samenleving/
porto was voor jou de hersen, met jou \'rap ingeving\'/

maandag 12 augustus 2002 @ 16:58:24 #241
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5352916
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 12:45 schreef PortoPartito het volgende:
Onthou, ik heb absuluut respect voor Brainpower...nieuwe album roelt maargoed ff dit:

Het is die kill, BrainiWack, mijn shit is ill/
check het contrast, geloofwaardigheid is\'t verschil/
als een maagd ben jij nog al pril/
waan jij de beste, is de Mista de senior, jij de pupil/
je daansplaatje, zo commercieel, je vult het kneusen gaatje/
van hiphop, wees reël, je doet het voor het geld in het laadje/
wat de fuck is je aandeel? elke zichzelf respecterende rapper haat je/
een maat?, nee vele maten, ook dat is wat je mist/
TLM is geen homie, hij lacht je uit, je wordt gedisst/
maar niemand merkt dat er over je heen wordt gepist/
want je STINKT toch al fucking erg, als een vuinisbelt naturist/
en waar is je reply? je bent te laag voor deze samenleving/
porto was voor jou de hersen, met jou \'rap ingeving\'/

wat is er mis aan dit verhaal/tegenstellende tegenstellingen/en het klinkt zo banaal/
jouw wartaal/te basaal/jou vertellingen/
vergeleken met jou/kom ik magistraal/
of met wie dan ook/ik ben het vuur/
de rest is als rook/opgegaan/
in alles wat ik uitte/heel Nederland haat je/
nog meer dan spruiten/die hersenkracht/
was hier al/aan bal/toen jij nog in de luiers lag/
hij verdient z'n brood/met waar hij van houd/
tegelijkertijd/tegen nijd/komt ie zwaar als lood/
je jinxt jezelf/spuit elf/
maak geen slapende honden wakker/
voor kakkers ben je geen b-boy/
en voor b-boys geen kakker/
slechts een dakloze/kansloze hopeloze/
zinloze/woorden verspiller/
jouw dis/wat het is/
niet meer dan een giller.

[Dit bericht is gewijzigd door Adamas op 12-08-2002 17:34]

pi_5353157
Maar begrijp me goed ik ga nu echt niet door battlen met jullie zo goed ben ik helemaal niet...heb gewoon eenmalig een dissje proberen te schrijven:)
  maandag 12 augustus 2002 @ 17:25:48 #243
33875 Lizzard
De Hage-Diss
pi_5353357
luister naar de woorden uit mijn mond/ ik sta vooraan in het front/ van deze lyrische oorlog/ als een ridder van de ronde tafel/ luister ik vertel geen fabel/ wanneer ik je zeg in mijn strijd ben ik zeer kapabel/ in de strijd die ik lever/knaag ik door je rhyms als bertje de bever/ slacht je af als een middeleeuwse draak/ ik zie het te vaak/ talentloze losers als jij is waar ik van braak/ ik voel je aan de kaak/ het is gewoon mijn taak/ je slechte rhyms af te straffen/ deze hond zal blaffen/ maar ook zeer zeker bijten/ het zal je spijten/ dat je op de Hage-Diss wou schijten/

na de afloop van ons gevecht/ kom je als john do in het mortuarium terrecht/ ik heb het gezegd/ heb al betere mc's dan jou omgelegd/ de mensen die niet voor mij kozen/ kwamen om in mijn lyrische windhozen/ slapen in kartonnen dozen/ niet meer te troosten/

de Hage-Diss is als een geloof/ de bijbel en de koran/ maar ik sta boven aan/ de almachitge createur van ons bestaan/ er is een tijd van komen en gaan/ ik zie je staan/ heb je lot in mijn handen/ kan je laten leven/ maar ook simpelweg verbranden/ als een lama zonder tanden/ tuf ik mijn woorden uit/ explosief als kogel met teveel kruit/ ik ben als de tattoo op mijn kuit/ onuitwisbaar/ onmisbaar/ simpelweg onverklaarbaar/ en toch blijf je zeggen "ja maar..."/ nee niks te maren/ ik zal het openbaren/ loop me godver niet aan te staren!/

het is opzich al een wonder dat je kan schrijven/ dat je zolang heb weten te blijven/ ik zal nog eens in mn ogen wrijven/ nee je bent er nog steeds hardnekkig als de best/ de andere heb je geflest/ but now you've met the Best/ je schiet je woorden op me af/ but hey, sorry, bulletproof vest!!!

maandag 12 augustus 2002 @ 17:36:01 #244
33875 Lizzard
De Hage-Diss
pi_5353482
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 17:11 schreef PortoPartito het volgende:
Maar begrijp me goed ik ga nu echt niet door battlen met jullie zo goed ben ik helemaal niet...heb gewoon eenmalig een dissje proberen te schrijven:)
oefening baart kunst... de Hage-Diss is ook net twee weken bezig! maar toch ben ik al duidelijk aanwezig!
  maandag 12 augustus 2002 @ 18:16:23 #245
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5354078
een kogelvrij vest/dus ik mik op je hoofd/
niet eens op de rest/eerst raak je verdoofd/
door alles wat je hoort/dan wordt je ziel doorboort/
je woordenschat vermoord/en eindig je gestoord/
dement en seniel/alles wat je nu nog zegt/
klinkt als een infantiele debiel/
en dat klonk het al/ver voor je val/
nu ontken je het niet meer/
m'n teksten als teflon-kogels/
m'n mond als een geweer/
beter gezegd als onweer/
en het doet je zo'n zeer/
nog een nagel aan je grafkist/
en ik sluit hem helemaal/
als je me nog eens dist/
of het in ieder geval probeert/
er is namelijk niemand op aarde/
met vergelijkbare waarde/
die mij onteert/of mij kan raken/
want ik verslind iedereen/
als middeleeuwse draken/
in legendes/ik ben nog gevaarlijker/
dan lid zijn van/amerikaanse jeugdbendes/
slecht voor je gezondheid/
als het roken van nicotine/
maar hier word je niet op voorbereid/
snel als een guilletine/
geen waarschuwing op je pak/
dit komt koud op je dak/
hoorde jij dat ook?/
het was Lizzard's ego wat brak.
  maandag 12 augustus 2002 @ 18:27:14 #246
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5354242
bij de weg; wanneer is dit topic vol?
pi_5354442
Als de 11 pagina's vol zijn.. denk ik.. althans, dat zie ik bij bv. de ParkCheck topics...
pi_5354482
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 18:27 schreef Adamas het volgende:
bij de weg; wanneer is dit topic vol?
bij 256 posts
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 12 augustus 2002 @ 18:51:20 #249
31686 Adamas
Vae Victis!
pi_5354584
aight, dan kunnen we nog ff! ik ga nu richting huis, voel me nog steeds niet goed. misschien dat ik morgen nog wat drop. hebben jullie geluk, kunnen jullie nog ff wat nadenken over hoe je mij nou eens kunt overtreffen
pi_5354711
Ff eentje in het engels proberen..

Cooperating with Lizzard my man!/ You think you can beat us/ but no one can/ I am who I am/ we are who we are/ we are by far/ faster then the fastest car/ leaving tracks on your face/ creatin' a scar/ there's a new sherrif in town/ in our flow/ you shall drown/ you act like a clown/ you're eyebrows frown/ we put our feet down/ in yo' face/ don't try to erase/ the most powerful of the human race/ you're a disgrase/ and you will praise/

and taste the fast and the furious/ it makes you curious/ and at the same time delerious/ we are serious/ you can't beat us/ you bought you mic at the toys'r'us!/ wanted by the fuzz/ we buzz/ like killerbees/ we wil bring you to your knees/ you're like a infectious disease/we don't come in peace/ you're weak like a mild breeze/ we beat you with ease/ leavin' you beggin' on your knees/ screaming and squirming NO NOOOO!! PLEASE!!!

With sincere regards,

LangeJan en Hage-diss...

8 more posts to go!/
Until another punkass show/

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')