Jij hebt 5 posts per paginaquote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
Jezus, binnen 10 seconden 5 pagina's!
Ik vond het al een achterlijk mooie goal.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef glaba het volgende:
Haha, zo zielig die Anita keek zo blij.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef SanderH86 het volgende:
Dit kan bijna niet anders dan omkoping zijn
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Zilverloo het volgende:
KUT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Schei uit, man. Ajax is echt wel door.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik kan er met mn pet niet bij, als we nu niet door gaan die hele tering uefa boycotten.
Die fluit Nederland - Duitslandquote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
die scheids gaat niet naar het EK of wel?
ja maar tegenwoordig heeft een scheitrechter geen eigen mening meer qua buitenspel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:
Dat gelul over die scheids. Een scheids kan altijd overrulen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef SanderH86 het volgende:
Dit kan bijna niet anders dan omkoping zijn
was toch eigenlijk van sulejmani? zijn borst veranderde de richtingquote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond het al een achterlijk mooie goal.
Dubbele penetratiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef FL_Freak het volgende:
Nu wordt 020 eindelijk ook eens een keer genaaid
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik kan er met mn pet niet bij, als we nu niet door gaan die hele tering uefa boycotten.
Ik zou de club dan gewoon opheffen. Tis toch al een teringzootje daar.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
LOLquote:Op woensdag 7 december 2011 21:24 schreef Jochemz het volgende:
Niks rage. Genieten dit. Is een keer geen lucky ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |