Ze hebben bevestigd en beloofd (quote:Op zondag 18 december 2011 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het uberhaupt komt? Ze hebben toch net gingerbread uitgerold?
Ik had een maandje kunnen wachten en kon ik de SGSII halen. Liever dat dan de O2X.quote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef delano.888 het volgende:
LG moet je gewoon kopen, en blij zijn met wat je krijgt, ondersteuning is leuk als het komt, maar moet je niet op rekenen.
Elixer 2 of BetterBatteryStats downloaden en partial wakelocks bekijken.quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef delano.888 het volgende:
IK WORD TROUWENS HELEMAAL KNETTERGEK VAN MIJN HTC de laatste tijd.
1 van mijn apps zet elke keer wifi sleep policy op NEVER. Waardoor mijn accu elke keer supersnel leeg is. Ik weet niet welke app dat doet en ik heb 150+ apps gedownload uit de market + nog een shitload van apks. Erg irritant.
Smart Keyboard Pro is dan ook de enige die ECHT goed is. Hier de volledige versie te downloaden:quote:Op zondag 18 december 2011 13:19 schreef BluesRebel het volgende:
Waarom zijn alle toetsenborden voor Android zo tegenvallend
Swype -> heb liever typen ipv swypen
Swiftkey X -> geen multitouch
Standaard van mijn SE -> typ vaak fout en de interpuncties liggen anders
ICS keyboard -> voorspelling werkt niet zo goed
Gebruik nu maar de Gingerbread keyboard
Heb nu dmv spare parts gezet op "never when charging" als het goed is overruled die android default. Ben benieuwd of dit zo werkt.quote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elixer 2 of BetterBatteryStats downloaden en partial wakelocks bekijken.
Je Wifi Sleep Policy op Never zetten is juist energiebesparend..quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef delano.888 het volgende:
IK WORD TROUWENS HELEMAAL KNETTERGEK VAN MIJN HTC de laatste tijd.
1 van mijn apps zet elke keer wifi sleep policy op NEVER. Waardoor mijn accu elke keer supersnel leeg is. Ik weet niet welke app dat doet en ik heb 150+ apps gedownload uit de market + nog een shitload van apks. Erg irritant.
Nee, dat betekend dat wifi NOOIT sleept, dus altijd aan staat. Me accu gaat dan ongeveer 8 uur meequote:Op zondag 18 december 2011 13:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je Wifi Sleep Policy op Never zetten is juist energiebesparend..
Nee, dat betekent dat Wifi aan blijft staan zolang er Wifi aanwezig is, i.p.v. naar het energieslurpende 3g te switchen. Never = energiebesparend, geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat wifi NOOIT sleept, dus altijd aan staat. Me accu gaat dan ongeveer 8 uur mee
WTF gekquote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat Wifi aan blijft staan zolang er Wifi aanwezig is, i.p.v. naar het energieslurpende 3g te switchen. Never = energiebesparend, geen discussie over mogelijk.
Nogmaals: de praktijk is hier toch echt heel anders.quote:
Schoon je telefoon eens op manquote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef delano.888 het volgende:
167 apps van alleen de market heb ikwuuut
Nehh check wel altijd wat er draait enz in system tuner, dat zit wel goed.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Schoon je telefoon eens op man. Gaat je accu waarschijnlijk ook langer mee.
Ik heb alle contacten gewoon in mijn Google account opgeslagen. In de lijst met contactpersonen staat iedereen met naam enz. opgeslagen, maar zodra iemand me belt verschijnt alleen het nummer in beeld, bij de bel geschiedenis staat ook alleen het nummer ipv de naam van de contactpersoon...quote:
Is er een manier om al je apps in een lijst te zetten ofzo?quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef o.us het volgende:
120 apps?
Post jouw lijst eens hier voordat ik je ga uitlachen want ik kan geen enige logica opbrengen.
Naar de website van de Market gaan en de lijst van je gedownloade apps copypastenquote:Op zondag 18 december 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is er een manier om al je apps in een lijst te zetten ofzo?
Voornamelijk games neem ik aan? 120 apps is wel HEEL veelquote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga dus echt niet al die paginas screenshotten en hier posten
Ongeveer 50% games denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voornamelijk games neem ik aan? 120 apps is wel HEEL veel
quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ongeveer 50% games denk ik.
Hij is nu aan het installeren:
78 moeten nog.
60 zijn klaar
35 zijn gecancelled.
Wat ik eerder schreef klopt niet helemaal, de getallen van deze post wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |