Verschil in wat dan? Het is dezelfde Android versie, dus qua mogelijkheden zal er niet veel verschil in zitten, zal hem net name zitten in dat wellicht deze iets soepeler werkt omdat hij echt op de Nexus S is toegespitst en bijv. de Cyanogenmod versie wat meer tools al standaard inbegrepen heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef m.y.m het volgende:
[..]
ik bedoel moeite in de zin van of er veel verschil is. maar ik denk dat ik maar wacht tot er nog een update komt want ik vind de cm vlot genoeg.
wat is mis met Blackberry?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten, totdat R* patch geeft voor mijn Galaxy Nexus
Vind de telefoon echt relax, ben van Blackberry naar android gegaan. Wat een verschil!
Dat je er geen flikker mee kanquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
wat is mis met Blackberry?
Onzin. Dan hadden ze niet 100en miljoenen exemplaren kunnen verkopen lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat je er geen flikker mee kan
Dus het aantal verkopen geeft aan hoeveel je met een telefoon kan? Die classic Nokia's worden ook nog prima verkocht, en daar zit net een wekker op.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Onzin. Dan hadden ze niet 100en miljoenen exemplaren kunnen verkopen lijkt me.
Ik kan hem inderdaad ook niet vinden, dit terwijl die tot gister wel gewoon gewoon in de market stond. Iemand dus enig idee?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kan gta III niet vinden in de marker, kan iemand mij helpen?het gaat om de tab 10.1
Ik heb ergens in dit topic het market linkje gepost, ff zoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:16 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik kan hem inderdaad ook niet vinden, dit terwijl die tot gister wel gewoon gewoon in de market stond. Iemand dus enig idee?
hoezo is mijn galaxy s niet compatibel? Er staat zelfs een reactie van iemand die het probeerde op zijn/haar s2quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hier dus:
https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3
Al is mijn toestel nu ineens niet meer compatible. Fijn![]()
Thanks voor de link ^_^!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hier dus:
https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3
Al is mijn toestel nu ineens niet meer compatible. Fijn![]()
Nee natuurlijk niet, Android draait op toestellen met zowel single-core 600mhz als dual-core 1.5ghz processoren, dan kun je niet 1 app maken die op elk toestel werkt, zeker grafisch zware games nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En als een app is ontwikkeld voor android-platform moet het niet op alle android-toestellen werken?
Omdat een Galaxy S geen Galaxy S2 is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
hoezo is mijn galaxy s niet compatibel? Er staat zelfs een reactie van iemand die het probeerde op zijn/haar s2
En als een app is ontwikkeld voor android-platform moet het niet op alle android-toestellen werken?
Werkt ook op mijn Desire HD hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef delano.888 het volgende:
GTA3 werkt sowieso alleen op dualcore telefoons/tablets dat is al heel vaak gezegd.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt ook op mijn Desire HD hoor
Ah, had dat toch echt gelezen dacht dat R* dat gezegd heb. Blijkbaar klopt het niet.quote:
nee,staan de contacten op je gsm?quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hebben meer mensen met de ICS-update van hun Nexus S het probleem dat het toestel de namen van hun contactpersonen niet aan de bijbehorende telefoonnummers koppelt? Als ik gebeld wordt zie ik alleen het 06-nummer van degene die belt ipv zijn of haar naam...
Als het uberhaupt komt? Ze hebben toch net gingerbread uitgerold?quote:Op zondag 18 december 2011 12:42 schreef o.us het volgende:
Ik mag LG kennende een half jaar of bijna een jaar wachten op ICS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |