Ik moet nog even wachten, totdat R* patch geeft voor mijn Galaxy Nexusquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:53 schreef o.us het volgende:
GTAIII werkt perfect op mijn LG Optimus 2X.
Ook al 'los' te installeren via de bootloader als hij nog niet OTA beschikbaar is.quote:Google begint uitrol Android ICS voor Nexus S
Google heeft bekendgemaakt dat het is begonnen met de uitrol van Android Ice Cream Sandwich voor de Nexus S. De software-update komt in de komende weken binnen bij alle gebruikers die over de gsm-versie van het Google-toestel beschikken.
Het gehele update-proces kan een maand in beslag nemen, zo laat Google weten. De eerste gebruikers krijgen inmiddels de ICS-rom ota binnen. Het is waarschijnlijk dat er binnenkort ook een update-bestand verschijnt, waarmee gebruikers de nieuwe software handmatig kunnen installeren. De software is alleen voor de gsm-versie, die onder andere in Europa wordt gebruikt. Gebruikers van de cdma-versie moeten wachten, waarbij onbekend is wanneer voor hen de ICS-update zal verschijnen.
De Nexus S is een van de eerste toestellen die ICS krijgt: Huawei bracht eerder een update uit, maar hier ging het om een testversie. Sony Ericsson publiceerde een ICS-rom voor ontwikkelaars, en er verscheen een gelekte versie voor de Samsung Galaxy S II.
Google had al beloofd dat Android ICS naar de Nexus S zou komen. Het oudere Nexus One-toestel krijgt echter geen update. De internetgigant heeft in de nieuwe Android-versie onder andere de interface een update gegeven. Ook is er volledige hardware-acceleratie ingebouwd, en zijn Honeycomb-features zoals de Action Bar aanwezig.
ik gebruik al een tijdje ics maar dan met customrom. Zou het de moeite zijn om deze er op te zetten? of zijn ze hetzelfde?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook al 'los' te installeren via de bootloader als hij nog niet OTA beschikbaar is.
Howto staat hier: http://www.androidcentral(...)s-ice-cream-sandwich
ik bedoel moeite in de zin van of er veel verschil is. maar ik denk dat ik maar wacht tot er nog een update komt want ik vind de cm vlot genoeg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Moeite niet echt, zeker niet als je toestel al een unlockte bootloader heeft. Wat ik op Tweakers las vinden mensen hem wel fijner dan de custom ROM's, maar ik zat zelf nog op stock (2.3.6 dus ofzo), dus kan dat zelf niet zeggen.
Ga nu 4.0.3. flashen via mijn bovenstaande linkje
Verschil in wat dan? Het is dezelfde Android versie, dus qua mogelijkheden zal er niet veel verschil in zitten, zal hem net name zitten in dat wellicht deze iets soepeler werkt omdat hij echt op de Nexus S is toegespitst en bijv. de Cyanogenmod versie wat meer tools al standaard inbegrepen heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef m.y.m het volgende:
[..]
ik bedoel moeite in de zin van of er veel verschil is. maar ik denk dat ik maar wacht tot er nog een update komt want ik vind de cm vlot genoeg.
wat is mis met Blackberry?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:01 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten, totdat R* patch geeft voor mijn Galaxy Nexus
Vind de telefoon echt relax, ben van Blackberry naar android gegaan. Wat een verschil!
Dat je er geen flikker mee kanquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
wat is mis met Blackberry?
Onzin. Dan hadden ze niet 100en miljoenen exemplaren kunnen verkopen lijkt me.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat je er geen flikker mee kan
Dus het aantal verkopen geeft aan hoeveel je met een telefoon kan? Die classic Nokia's worden ook nog prima verkocht, en daar zit net een wekker op.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Onzin. Dan hadden ze niet 100en miljoenen exemplaren kunnen verkopen lijkt me.
Ik kan hem inderdaad ook niet vinden, dit terwijl die tot gister wel gewoon gewoon in de market stond. Iemand dus enig idee?quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik kan gta III niet vinden in de marker, kan iemand mij helpen?het gaat om de tab 10.1
Ik heb ergens in dit topic het market linkje gepost, ff zoeken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:16 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik kan hem inderdaad ook niet vinden, dit terwijl die tot gister wel gewoon gewoon in de market stond. Iemand dus enig idee?
hoezo is mijn galaxy s niet compatibel? Er staat zelfs een reactie van iemand die het probeerde op zijn/haar s2quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hier dus:
https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3
Al is mijn toestel nu ineens niet meer compatible. Fijn![]()
Thanks voor de link ^_^!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hier dus:
https://market.android.com/details?id=com.rockstar.gta3
Al is mijn toestel nu ineens niet meer compatible. Fijn![]()
Nee natuurlijk niet, Android draait op toestellen met zowel single-core 600mhz als dual-core 1.5ghz processoren, dan kun je niet 1 app maken die op elk toestel werkt, zeker grafisch zware games nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
En als een app is ontwikkeld voor android-platform moet het niet op alle android-toestellen werken?
Omdat een Galaxy S geen Galaxy S2 is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
hoezo is mijn galaxy s niet compatibel? Er staat zelfs een reactie van iemand die het probeerde op zijn/haar s2
En als een app is ontwikkeld voor android-platform moet het niet op alle android-toestellen werken?
Werkt ook op mijn Desire HD hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef delano.888 het volgende:
GTA3 werkt sowieso alleen op dualcore telefoons/tablets dat is al heel vaak gezegd.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Werkt ook op mijn Desire HD hoor
Ah, had dat toch echt gelezen dacht dat R* dat gezegd heb. Blijkbaar klopt het niet.quote:
nee,staan de contacten op je gsm?quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hebben meer mensen met de ICS-update van hun Nexus S het probleem dat het toestel de namen van hun contactpersonen niet aan de bijbehorende telefoonnummers koppelt? Als ik gebeld wordt zie ik alleen het 06-nummer van degene die belt ipv zijn of haar naam...
Als het uberhaupt komt? Ze hebben toch net gingerbread uitgerold?quote:Op zondag 18 december 2011 12:42 schreef o.us het volgende:
Ik mag LG kennende een half jaar of bijna een jaar wachten op ICS.
Ze hebben bevestigd en beloofd (quote:Op zondag 18 december 2011 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het uberhaupt komt? Ze hebben toch net gingerbread uitgerold?
Ik had een maandje kunnen wachten en kon ik de SGSII halen. Liever dat dan de O2X.quote:Op zondag 18 december 2011 12:58 schreef delano.888 het volgende:
LG moet je gewoon kopen, en blij zijn met wat je krijgt, ondersteuning is leuk als het komt, maar moet je niet op rekenen.
Elixer 2 of BetterBatteryStats downloaden en partial wakelocks bekijken.quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef delano.888 het volgende:
IK WORD TROUWENS HELEMAAL KNETTERGEK VAN MIJN HTC de laatste tijd.
1 van mijn apps zet elke keer wifi sleep policy op NEVER. Waardoor mijn accu elke keer supersnel leeg is. Ik weet niet welke app dat doet en ik heb 150+ apps gedownload uit de market + nog een shitload van apks. Erg irritant.
Smart Keyboard Pro is dan ook de enige die ECHT goed is. Hier de volledige versie te downloaden:quote:Op zondag 18 december 2011 13:19 schreef BluesRebel het volgende:
Waarom zijn alle toetsenborden voor Android zo tegenvallend
Swype -> heb liever typen ipv swypen
Swiftkey X -> geen multitouch
Standaard van mijn SE -> typ vaak fout en de interpuncties liggen anders
ICS keyboard -> voorspelling werkt niet zo goed
Gebruik nu maar de Gingerbread keyboard
Heb nu dmv spare parts gezet op "never when charging" als het goed is overruled die android default. Ben benieuwd of dit zo werkt.quote:Op zondag 18 december 2011 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elixer 2 of BetterBatteryStats downloaden en partial wakelocks bekijken.
Je Wifi Sleep Policy op Never zetten is juist energiebesparend..quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef delano.888 het volgende:
IK WORD TROUWENS HELEMAAL KNETTERGEK VAN MIJN HTC de laatste tijd.
1 van mijn apps zet elke keer wifi sleep policy op NEVER. Waardoor mijn accu elke keer supersnel leeg is. Ik weet niet welke app dat doet en ik heb 150+ apps gedownload uit de market + nog een shitload van apks. Erg irritant.
Nee, dat betekend dat wifi NOOIT sleept, dus altijd aan staat. Me accu gaat dan ongeveer 8 uur meequote:Op zondag 18 december 2011 13:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je Wifi Sleep Policy op Never zetten is juist energiebesparend..
Nee, dat betekent dat Wifi aan blijft staan zolang er Wifi aanwezig is, i.p.v. naar het energieslurpende 3g te switchen. Never = energiebesparend, geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 13:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat wifi NOOIT sleept, dus altijd aan staat. Me accu gaat dan ongeveer 8 uur mee
WTF gekquote:Op zondag 18 december 2011 13:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat Wifi aan blijft staan zolang er Wifi aanwezig is, i.p.v. naar het energieslurpende 3g te switchen. Never = energiebesparend, geen discussie over mogelijk.
Nogmaals: de praktijk is hier toch echt heel anders.quote:
Schoon je telefoon eens op manquote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef delano.888 het volgende:
167 apps van alleen de market heb ikwuuut
Nehh check wel altijd wat er draait enz in system tuner, dat zit wel goed.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Schoon je telefoon eens op man. Gaat je accu waarschijnlijk ook langer mee.
Ik heb alle contacten gewoon in mijn Google account opgeslagen. In de lijst met contactpersonen staat iedereen met naam enz. opgeslagen, maar zodra iemand me belt verschijnt alleen het nummer in beeld, bij de bel geschiedenis staat ook alleen het nummer ipv de naam van de contactpersoon...quote:
Is er een manier om al je apps in een lijst te zetten ofzo?quote:Op zondag 18 december 2011 20:19 schreef o.us het volgende:
120 apps?
Post jouw lijst eens hier voordat ik je ga uitlachen want ik kan geen enige logica opbrengen.
Naar de website van de Market gaan en de lijst van je gedownloade apps copypastenquote:Op zondag 18 december 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is er een manier om al je apps in een lijst te zetten ofzo?
Voornamelijk games neem ik aan? 120 apps is wel HEEL veelquote:Op zondag 18 december 2011 20:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga dus echt niet al die paginas screenshotten en hier posten
Ongeveer 50% games denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voornamelijk games neem ik aan? 120 apps is wel HEEL veel
quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ongeveer 50% games denk ik.
Hij is nu aan het installeren:
78 moeten nog.
60 zijn klaar
35 zijn gecancelled.
Wat ik eerder schreef klopt niet helemaal, de getallen van deze post wel![]()
ak47, 5001 amazing facts.. echt onmisbare apps.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef delano.888 het volgende:
Gek genoeg staat daar niet altijd alles tussen
Maargoed, pagina 1:
[ afbeelding ]
Die zitten bij de gecanceldequote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
ak47, 5001 amazing facts.. echt onmisbare apps.
Zal er straks ff naar kijken als alles klaar is.quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef RPG het volgende:
Ik krijg wel gewoon een lijst met Appbrain( http://www.appbrain.com )
Mogelijk moet je dan wel eerst hun app installeren en synchroniseren.
Zit in heel veel roms ingebouwd, maar er zijn ook zeker apps voor, heb je toevallig een HTC??quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef o.us het volgende:
Kent iemand een app waarmee je de volumeknoppen kan gebruiken om foto's er mee te schiertn? Ik ben die touchknop echt meer dan zat, altijd van die onstabiele fotos -.-
LG O2X jammer genoeg. Ik draai de stock rom 2.3.4.quote:Op zondag 18 december 2011 20:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zit in heel veel roms ingebouwd, maar er zijn ook zeker apps voor, heb je toevallig een HTC??
Ah, totaal geen ervaring met LG, maar zou ff bij het betreffende forum kijken op xda op het apps forum, is vast wel iets met camera te vinden wat het doet.quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
LG O2X jammer genoeg. Ik draai de stock rom 2.3.4.
Een tijdje MIUI gehad maar veel essentiele dingen ontbreken nog aangezien het nog een developers versie was.
http://www.addictivetips.(...)with-buttonremapper/quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef o.us het volgende:
Kent iemand een app waarmee je de volumeknoppen kan gebruiken om foto's er mee te schiertn? Ik ben die touchknop echt meer dan zat, altijd van die onstabiele fotos -.-
Lijkt dan eerder aan jouw wifi/3g te liggen als je al meerdere browsers hebt geprobeerd.quote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef Haifisch het volgende:
Heeft er iemand een goed alternatief voor de ics browser? Hij laadt niet geeft wit beeld in een pagina en is trager dan een drol in teer . Ik heb opera al geprobeetd maar die geeft meestal alleen de homepage.
adw+een of andere transparante skin?quote:Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef MichielPH het volgende:
Is er ook iets a la http://theme.eskapism.com/ kant en klaar te downloaden voor Android?
Nou, het is een lockscreen waarbij je verschillende soorten info ziet als je op 1 van de knoppen drukt, dus nee. Wel bedankt!quote:Op zondag 18 december 2011 23:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
adw+een of andere transparante skin?
Nee het speelt op mijn wifi, die van mijn pa en die van mijn oom.quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Lijkt dan eerder aan jouw wifi/3g te liggen als je al meerdere browsers hebt geprobeerd.
Dat ligt eerder aan de brakheid van je ROMquote:Op zondag 18 december 2011 22:56 schreef Haifisch het volgende:
Heeft er iemand een goed alternatief voor de ics browser? Hij laadt niet geeft wit beeld in een pagina en is trager dan een drol in teer . Ik heb opera al geprobeetd maar die geeft meestal alleen de homepage.
widgetlocker danquote:Op zondag 18 december 2011 23:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nou, het is een lockscreen waarbij je verschillende soorten info ziet als je op 1 van de knoppen drukt, dus nee. Wel bedankt!
Mijn wattes?quote:Op zondag 18 december 2011 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan de brakheid van je ROM.
Welke telefoon heb je, want tenzij 't een galaxy nexus of Nexus S is, zijn er nog geen officiele ICS roms uit.quote:
Nexus S, ik heb een update gekregenquote:Op maandag 19 december 2011 01:19 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je, want tenzij 't een galaxy nexus of Nexus S is, zijn er nog geen officiele ICS roms uit.
En de standaard browser op mijn galaxy Nexus is echt rete snel.
De browser in ICS (ik heb ook een Nexus S) is op zijn zachtst gezegd idd "niet zo goed". Op o.a. Fok geeft 'ie bij mij ook vooral veel wit en weinig pagina weer.quote:Op maandag 19 december 2011 01:55 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nexus S, ik heb een update gekregen
Vandaag maar even een controller besteldquote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef Rnnz het volgende:
GTA 3 werkt eindelijk.. heerlijk om het te spelen. En dat op een telefoon.
Bijna allemaal. Sowieso de ingebouwde mail apps op HTC en Samsung.quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
is er een mail app die HMTL mails ondersteunt?
Welke niet?quote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
is er een mail app die HMTL mails ondersteunt?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |