Helemaal mee eens!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:57 schreef Goofoyou het volgende:
Zielige aflevering eigenlijk wel. Jammer dat Cece niet meer haar echte nichtje heeft kunnen zien.
Over Dan en Blair: aan de ene kant ben ik superblij dat er eindelijk wat actie is tussen die twee, aan de andere kant stelt het me ook weer teleur eigenlijk. Het is niet erg geloofwaardig dat Blair gevoelens heeft voor Chuck en daarnaast ook voor Dan. Daarnaast komen Chuck en Blair toch uiteindelijk samen dus je kan denk ik niet echt een happy end verwachten voor Dair. Dan en Blair zijn eigenlijk wel de reden dat ik de laatste tijd nog zin heb in Gossip Girl. Had namelijk al vaker de serie links laten liggen omdat het me niet meer kon boeien.
Ik ben benieuwd naar de echte Charlie Rhodes. Áls zij op de upper east side blijft en haar familie wil leren kennen, hoop ik niet dat dat hele verhaal met Ivy weer wordt herhaald: Het doodgewone meisje die opeens tot een it-girl wordt gemaakt. Hoop dan dat ze gewoon down-to-earth blijft net zoals Dan
Ik zit eigenlijk ook te wachten op dat het bekend wordt gemaakt dat Dan die video naar GG heeft gestuurd. Dit zal denk ik helaas wel het einde zijn van hem en Blair, maarja.
Precies!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de laatste ep gezien. Dan en Blair officially together! Goed nieuwsEn benieuwd wat er gaat gebeuren nu serena Gossip Girl gaat worden...
SPOILER: Promo van 5x18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het niet echt verwacht eigenlijk. Ik had niet verwacht dat er nog zon schok zou komen nadat ze er pas net achter waren gekomen wie de echte Charlie / Lola was.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Precies!
En ik vond het eigenlijk best stom dat Ivy Lily en Rufus dat huis uitzette. Ze vind het toch zo fijn om bij hun familie te horen? Dan had ze hun juist daar moeten laten wonen om zo haar goede wel te tonen. Hier heeft ze niet bepaald vrienden mee gemaakt zo! Wel heel mooi dat Ceecee gewoon de waarheid wist en alles na liet aan Ivy
En dat de vader van Serena ook de vader is van Charlie/Lola zag ik eigenlijk meteen aan komen op het moment dat hij binnen kwam lopen deze aflevering!
Ik denk dat van Ivy gewoon een reactie is op de Van der Woodsens dat ze haar niet meer willen zien en haar telkens beschuldigen van criminele praktijken (terecht, maar oké). Ze heeft gewoon zoiets van 'als jullie zó gaan doen, doe ik dit'. Ik vraag me echter wel af of Cece echt wist dat zij Ivy Dickens was en Ivy haar alles had verteld, of dat ze het gewoon vermoedde. Ik snap die oma eigenlijk wel. Bij de Van der Woodsens gaat alles om het geld en Ivy heeft nooit echt een familie gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik had het niet echt verwacht eigenlijk. Ik had niet verwacht dat er nog zon schok zou komen nadat ze er pas net achter waren gekomen wie de echte Charlie / Lola was.
En ik snapte ook niet zo goed waarom Ivy ze het huis uit zette. Zoals je al zei...ze wil juist aardig gevonden worden ed en ze ziet ze als familie...maar familie zet je er dan toch niet uit? Dat vond ik dus een beetje raar. Maar wel dramatisch natuurlijk!
Alleen de terugkeer van Georgina dit seizoen was al met al wat saai. Wat heeft ze nu gedaan? Paar geheimpjes gepost e.d.? That's all? Beetje saboteren? Been there, done that. Wel tof dat ze Blair kon helpen op t eind...maar niet genoemd HOE ze gaat helpen, toch?
Ik hoop eigenlijk dat de serie wordt geannuleerd einde van het seizoen. Ik ben al een paar keer gestopt met kijken omdat het zo saai werd. De serie is niet meer 'fris'. Het wordt inderdaad ook steeds slechter, maar omdat ik het dus ook vanaf het begin volg, blijf ik kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
Hopelijk worden de afleveringen beter, anders denk ik dat ik ga stoppen met kijken.. Vind het wel jammer want ik keek het vanaf het begin al, maar 't wordt zo langdradig.
Alleen maar verhaallijnen met vrouwenquote:
Ik zie het nog wel gebeuren dat die laptop naar Ivy gaat, gezien de focus op het adres en dat shot erna van Rufus en Lily die op de taxi wachtten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de laatste ep gezien. Dan en Blair officially together! Goed nieuwsEn benieuwd wat er gaat gebeuren nu serena Gossip Girl gaat worden...
Kun je best eens gelijk in hebben. Zou ik wel jammer vinden, ik had liever gezien dat Serena even GG zou worden ^^quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat die laptop naar Ivy gaat, gezien de focus op het adres en dat shot erna van Rufus en Lily die op de taxi wachtten.
Maar Serena woont toch bij Blair? Tenminste dat dacht ik...Georgina zou dat toch wel moeten weten als GG? Het was mij ook niet geheel duidelijk waar dat pakketje werd afgegeven, herkende de setting niet en ook niet die man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kun je best eens gelijk in hebben. Zou ik wel jammer vinden, ik had liever gezien dat Serena even GG zou worden ^^
Verder zou ik het wel oke vinden als dit het laatste seizoen zou zijn zolang ze het maar wel goed afronden ( geen cliffhangers, etc ). Maar ik hoor van bijna elke site dat het op zn minst terugkomt voor een laatste seizoen ( 13 of 22 afl ). Ook omdat de contracten pas aflopen eind van seizoen 6.
Dat was gewoon de koerier die het ophaalde. Het adres komt bijna overeen met het echte adres van dit gebouwtjequote:Op woensdag 29 februari 2012 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb het even teruggekeken...maar we zien enkel dat die vriend van Georgina het pakje afgeeft aan een bezorger met Serena als ontvanger. Dus we zien niet door wie het in ontvangst word genomen. Waarschijnlijk komt het dus wel bij Serena.
In NY is alles zo hoog dat het niet echt opvalt dat je hoog zit... snappie?!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef loezzzje het volgende:
Gebouwtje? Ik zou met mijn hoogtevrees toch niet graag op die bovenste verdieping wonen
Dat snap ik ^^ Dat zei ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was gewoon de koerier die het ophaalde.
Oh lol, ik las het compleet verkeerdquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat snap ik ^^ Dat zei ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |