abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108245833
Leuke aflevering ja. Behalve het feit dat CC dood ging dan, dat was wel zielig ;(

Dan & Blair scenes waren wel grappig maar ik vind echt dat ze zero chemistry hebben. Ik zal nooit een Dair shipper worden denk ik :N

Benieuwd wat de fake Charlie nou weer gaat uithalen en ik vind Nate & echte Charlie wel een leuk stel. Nate in pak :9~
pi_108254966
Zielige aflevering eigenlijk wel. Jammer dat Cece niet meer haar echte nichtje heeft kunnen zien.

Over Dan en Blair: aan de ene kant ben ik superblij dat er eindelijk wat actie is tussen die twee, aan de andere kant stelt het me ook weer teleur eigenlijk. Het is niet erg geloofwaardig dat Blair gevoelens heeft voor Chuck en daarnaast ook voor Dan. Daarnaast komen Chuck en Blair toch uiteindelijk samen dus je kan denk ik niet echt een happy end verwachten voor Dair. Dan en Blair zijn eigenlijk wel de reden dat ik de laatste tijd nog zin heb in Gossip Girl. Had namelijk al vaker de serie links laten liggen omdat het me niet meer kon boeien.

Ik ben benieuwd naar de echte Charlie Rhodes. Áls zij op de upper east side blijft en haar familie wil leren kennen, hoop ik niet dat dat hele verhaal met Ivy weer wordt herhaald: Het doodgewone meisje die opeens tot een it-girl wordt gemaakt. Hoop dan dat ze gewoon down-to-earth blijft net zoals Dan :P

Ik zit eigenlijk ook te wachten op dat het bekend wordt gemaakt dat Dan die video naar GG heeft gestuurd. Dit zal denk ik helaas wel het einde zijn van hem en Blair, maarja.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:59:22 #178
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_108255033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:57 schreef Goofoyou het volgende:
Zielige aflevering eigenlijk wel. Jammer dat Cece niet meer haar echte nichtje heeft kunnen zien.

Over Dan en Blair: aan de ene kant ben ik superblij dat er eindelijk wat actie is tussen die twee, aan de andere kant stelt het me ook weer teleur eigenlijk. Het is niet erg geloofwaardig dat Blair gevoelens heeft voor Chuck en daarnaast ook voor Dan. Daarnaast komen Chuck en Blair toch uiteindelijk samen dus je kan denk ik niet echt een happy end verwachten voor Dair. Dan en Blair zijn eigenlijk wel de reden dat ik de laatste tijd nog zin heb in Gossip Girl. Had namelijk al vaker de serie links laten liggen omdat het me niet meer kon boeien.

Ik ben benieuwd naar de echte Charlie Rhodes. Áls zij op de upper east side blijft en haar familie wil leren kennen, hoop ik niet dat dat hele verhaal met Ivy weer wordt herhaald: Het doodgewone meisje die opeens tot een it-girl wordt gemaakt. Hoop dan dat ze gewoon down-to-earth blijft net zoals Dan :P

Ik zit eigenlijk ook te wachten op dat het bekend wordt gemaakt dat Dan die video naar GG heeft gestuurd. Dit zal denk ik helaas wel het einde zijn van hem en Blair, maarja.
Helemaal mee eens!!!! ^O^ Maar dat was ook wel af te leiden uit mijn reactie over de aflevering :)
pi_108499373
Net de laatste ep gezien. Dan en Blair officially together! Goed nieuws :) En benieuwd wat er gaat gebeuren nu serena Gossip Girl gaat worden...
pi_108501124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net de laatste ep gezien. Dan en Blair officially together! Goed nieuws :) En benieuwd wat er gaat gebeuren nu serena Gossip Girl gaat worden...
Precies!

En ik vond het eigenlijk best stom dat Ivy Lily en Rufus dat huis uitzette. Ze vind het toch zo fijn om bij hun familie te horen? Dan had ze hun juist daar moeten laten wonen om zo haar goede wel te tonen. Hier heeft ze niet bepaald vrienden mee gemaakt zo! Wel heel mooi dat Ceecee gewoon de waarheid wist en alles na liet aan Ivy :Y

En dat de vader van Serena ook de vader is van Charlie/Lola zag ik eigenlijk meteen aan komen op het moment dat hij binnen kwam lopen deze aflevering!
pi_108502773
Die Baldwins duiken ook overal op :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108509442
Ik heb gemengde gevoelens over Dair ;( Ik ben echt een voorstander geweest en wilde al een lange tijd dat ze bij elkaar zouden komen, maar nu dat is gebeurd, weet ik niet meer wat ik er van moet vinden :{ Oké, het is logisch dat ze nog van Chuck houdt maar niet meer verliefd op hem is...maar dat ze nu toch voor Dan gaat...ik weet het gewoon niet. Het is echt een van de laatste dingen die de schrijvers nog konden doen om de serie te 'redden' denk ik. Het voelt ook gewoon zo aan. 'Hmm...wie van het groepje heeft nog geen relatie gehad...oh wacht, we doen Blair en Dan bij elkaar'. Straks maken ze nog van Chuck en Serena een setje :')

Ben trouwens benieuwd hoe het verder gaat met Ivy en Charlie.

De volgende aflevering komt pas 2 april.
SPOILER: Promo van 5x18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108509468
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:54 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Precies!

En ik vond het eigenlijk best stom dat Ivy Lily en Rufus dat huis uitzette. Ze vind het toch zo fijn om bij hun familie te horen? Dan had ze hun juist daar moeten laten wonen om zo haar goede wel te tonen. Hier heeft ze niet bepaald vrienden mee gemaakt zo! Wel heel mooi dat Ceecee gewoon de waarheid wist en alles na liet aan Ivy :Y

En dat de vader van Serena ook de vader is van Charlie/Lola zag ik eigenlijk meteen aan komen op het moment dat hij binnen kwam lopen deze aflevering!
Ik had het niet echt verwacht eigenlijk. Ik had niet verwacht dat er nog zon schok zou komen nadat ze er pas net achter waren gekomen wie de echte Charlie / Lola was.

En ik snapte ook niet zo goed waarom Ivy ze het huis uit zette. Zoals je al zei...ze wil juist aardig gevonden worden ed en ze ziet ze als familie...maar familie zet je er dan toch niet uit? Dat vond ik dus een beetje raar. Maar wel dramatisch natuurlijk!

Alleen de terugkeer van Georgina dit seizoen was al met al wat saai. Wat heeft ze nu gedaan? Paar geheimpjes gepost e.d.? That's all? Beetje saboteren? Been there, done that. Wel tof dat ze Blair kon helpen op t eind...maar niet genoemd HOE ze gaat helpen, toch?
pi_108509811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had het niet echt verwacht eigenlijk. Ik had niet verwacht dat er nog zon schok zou komen nadat ze er pas net achter waren gekomen wie de echte Charlie / Lola was.

En ik snapte ook niet zo goed waarom Ivy ze het huis uit zette. Zoals je al zei...ze wil juist aardig gevonden worden ed en ze ziet ze als familie...maar familie zet je er dan toch niet uit? Dat vond ik dus een beetje raar. Maar wel dramatisch natuurlijk!

Alleen de terugkeer van Georgina dit seizoen was al met al wat saai. Wat heeft ze nu gedaan? Paar geheimpjes gepost e.d.? That's all? Beetje saboteren? Been there, done that. Wel tof dat ze Blair kon helpen op t eind...maar niet genoemd HOE ze gaat helpen, toch?
Ik denk dat van Ivy gewoon een reactie is op de Van der Woodsens dat ze haar niet meer willen zien en haar telkens beschuldigen van criminele praktijken (terecht, maar oké). Ze heeft gewoon zoiets van 'als jullie zó gaan doen, doe ik dit'. Ik vraag me echter wel af of Cece echt wist dat zij Ivy Dickens was en Ivy haar alles had verteld, of dat ze het gewoon vermoedde. Ik snap die oma eigenlijk wel. Bij de Van der Woodsens gaat alles om het geld en Ivy heeft nooit echt een familie gehad.

En Georgina heeft volgensmij nog niets gezegd over hoe ze Blair gaat helpen. Ben benieuwd wat Serena gaat doen met die laptop.

Trouwens, ik zag iemand Dair vergelijken met Seth en Summer van the OC. Qua verhaal natuurlijk niet echt, maar zij waren ook tegenpolen en dat was leuk :)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:28:35 #185
125420 Starlie
pi_108522017
Beetje rommelige aflevering... En voorspelbaar... Had al eerder het idee dat Cece wel wist hoe het zat met Ivy. En dat uhhh die "Baldwin" ook de vader is van Charlie had ik ook wel weer verwacht maar dat kwam meer doordat ik hem al in het promo filmpje had gezien van de week. Jammer dat we nu weer tot 2 april moeten wachten.

Dat gedoe over Blair haar huwelijk daar begreep ik overigens helemaal niets van, hoop in elk geval dat ze nog lang samen blijft met Dan zonder al teveel gezeik dan zijn ze namelijk het leukst samen.

En Serena is wat mij betreft geen toevoeging meer voor de serie...
pi_108524241
Ik had al verwacht dat Dan en Blair uiteindelijk bij elkaar zouden komen i.p.v. Chuck en Blair. Vond het een beetje een chaotische aflevering, met William die de vader is van Charlie en dat Cece alles aan Ivy gaf. Hopelijk worden de afleveringen beter, anders denk ik dat ik ga stoppen met kijken.. Vind het wel jammer want ik keek het vanaf het begin al, maar 't wordt zo langdradig.
XO till we overdose
pi_108525465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef ovoxo het volgende:
Hopelijk worden de afleveringen beter, anders denk ik dat ik ga stoppen met kijken.. Vind het wel jammer want ik keek het vanaf het begin al, maar 't wordt zo langdradig.
Ik hoop eigenlijk dat de serie wordt geannuleerd einde van het seizoen. Ik ben al een paar keer gestopt met kijken omdat het zo saai werd. De serie is niet meer 'fris'. Het wordt inderdaad ook steeds slechter, maar omdat ik het dus ook vanaf het begin volg, blijf ik kijken :P Ik zou het eigenlijk jammer vinden voor de serie als het wel door zou gaan, het is gewoon zonde van de potentie die het ooit had. Misschien zou ik nog een half of één heel seizoen aankunnen, waarin er een einde wordt gebreid aan alles. Chuck die eindelijk met Blair samen is, Dan misschien wel met Serena, geen drama iedereen leeft gelukkig etc. Dan is het voor mij goed zo :P
pi_108526333
Nate heeft ook echt geen verhaallijnen :')
pi_108526535
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:41 schreef Sooph het volgende:
Nate heeft ook echt geen verhaallijnen :')
Alleen maar verhaallijnen met vrouwen _O-

Heb de nieuwste aflevering nog niet gezien, zal morgen kijken of ik er tijd voor heb :P Ik hoop eigenlijk ook niet dat er een seizoen 6 komt. Dan weet ik nou al dat ik me ga verplichten om te kijken en ik wil niet meer kijken :')
pi_108527295
Weetje wat ik trouwens niet snap. Waarom blijft iedereen Charlie Lola noemen. Ze zei dat ze zichzelf Lola noemde in NY, maar nu weet iedereen toch dat ze Charlie is? Zelfs Carol, haar moeder, sprak haar aan met 'Lola'. 8)7
pi_108532147
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat die laptop naar Ivy gaat, gezien de focus op het adres en dat shot erna van Rufus en Lily die op de taxi wachtten.

Voor de rest moet ik zeggen dat ik de afgelopen paar afleveringen wel weer aardig vond.

Overigens zal Chuck, geheel in GG traditie, nu natuurlijk met Serena gaan :')
pi_108536855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 02:23 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik zie het nog wel gebeuren dat die laptop naar Ivy gaat, gezien de focus op het adres en dat shot erna van Rufus en Lily die op de taxi wachtten.

Kun je best eens gelijk in hebben. Zou ik wel jammer vinden, ik had liever gezien dat Serena even GG zou worden ^^

Verder zou ik het wel oke vinden als dit het laatste seizoen zou zijn zolang ze het maar wel goed afronden ( geen cliffhangers, etc ). Maar ik hoor van bijna elke site dat het op zn minst terugkomt voor een laatste seizoen ( 13 of 22 afl ). Ook omdat de contracten pas aflopen eind van seizoen 6.
pi_108537064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Kun je best eens gelijk in hebben. Zou ik wel jammer vinden, ik had liever gezien dat Serena even GG zou worden ^^

Verder zou ik het wel oke vinden als dit het laatste seizoen zou zijn zolang ze het maar wel goed afronden ( geen cliffhangers, etc ). Maar ik hoor van bijna elke site dat het op zn minst terugkomt voor een laatste seizoen ( 13 of 22 afl ). Ook omdat de contracten pas aflopen eind van seizoen 6.
Maar Serena woont toch bij Blair? Tenminste dat dacht ik...Georgina zou dat toch wel moeten weten als GG? Het was mij ook niet geheel duidelijk waar dat pakketje werd afgegeven, herkende de setting niet en ook niet die man.
pi_108537186
Ik heb het even teruggekeken...maar we zien enkel dat die vriend van Georgina het pakje afgeeft aan een bezorger met Serena als ontvanger. Dus we zien niet door wie het in ontvangst word genomen. Waarschijnlijk komt het dus wel bij Serena.
  woensdag 29 februari 2012 @ 12:51:59 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_108540730
Ze krijgen nog een 6de seizoen volgens:
http://www.spoilertv.com/(...)ncellation-buzz.html

Dan kunnen ze er nog een mooi eind aan schrijven (hoop ik).
pi_108543130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb het even teruggekeken...maar we zien enkel dat die vriend van Georgina het pakje afgeeft aan een bezorger met Serena als ontvanger. Dus we zien niet door wie het in ontvangst word genomen. Waarschijnlijk komt het dus wel bij Serena.
Dat was gewoon de koerier die het ophaalde. Het adres komt bijna overeen met het echte adres van dit gebouwtje ;)

pi_108545448
Gebouwtje? Ik zou met mijn hoogtevrees toch niet graag op die bovenste verdieping wonen :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:15:43 #198
125420 Starlie
pi_108545767
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef loezzzje het volgende:
Gebouwtje? Ik zou met mijn hoogtevrees toch niet graag op die bovenste verdieping wonen :')
In NY is alles zo hoog dat het niet echt opvalt dat je hoog zit... snappie?! :D
pi_108547761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat was gewoon de koerier die het ophaalde.

Dat snap ik ^^ Dat zei ik ook ;)
pi_108548837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat snap ik ^^ Dat zei ik ook ;)
Oh lol, ik las het compleet verkeerd :')

Maar wat ik denk, je ziet het beeld focussen op het adres 500 E55th Street. Het shot daarna zie je het gebouw waar de vdW wonen wat in het echt op 300 E55th Street staat :P Het shot dus waar Lily en Rufus er net uitgekickt zijn door Ivy

Nu zeggen die echte adressen niks natuurlijk maar vond het wel tekenend. Zeker omdat Ivy ook zo'n scheming figuur is en Serena totaal faalde met dat GG alternatief :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')