Idd! Ik kijk een serie die niet meer te downloaden is en dus keek ik via streaming maar dat gaat nou niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:05 schreef Markeerstift het volgende:
jeetje dat streamen is echt een ware hel geworden zonder megavideo en videobb.
Oh, die is ook gewoon te vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Degrassi. Vanaf seizoen 8 is wel te downloaden en 6 ook maar 7 niet dus nu mis ik een seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voorbeeld van een site..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbeeld van een site..Thanks!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon dat gezicht niet echt plaatsen, blijkt dat hij in 1 aflevering een marginaal rolletje hadquote:Gossip Girl-acteur pleegt zelfmoord
van onze redactie
AMSTERDAM - Gossip Girl-acteur Nick Santino heeft op zijn 47e verjaardag zelfmoord gepleegd. Hij kon zijn hond niet missen..
Nick had zijn hond Rocco laten inslapen, nadat de regels in het appartementcomplex waar hij woonde waren verscherpt. De pitbull mocht niet meer in de lift en ook niet te lang zonder toezicht zijn.
In een emotionele boodschap liet de acteur weten: "Rocco vertrouwde mij, dit heeft hij niet verdiend. Ik heb mijn beste vriend verraden." Nick en Rocco zullen samen worden gecremeerd, heeft de familie laten weten. De acteur haalde de pitbull een paar jaar geleden uit een asiel.
Nick speelde, naast in Gossip Girl, ook gastrollen in Amerikaanse soaps als Guiding Light en All my Children.
http://www.telegraaf.nl/p(...)html?tl=raiser-Prive
Voorbeeld van een site..Sorry... maar kijk jij dan via Google Chromo of via Explorer.... want bij mij zijn ze bij beide retetraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem altijd novamov. Die is heel snelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Sorry... maar kijk jij dan via Google Chromo of via Explorer.... want bij mij zijn ze bij beide retetraag...
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te ladenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik neem altijd novamov. Die is heel snel
Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ook geprobeerd... Maar helaas... Ben zooo benieuwd naar de aflevering dat ik geen zin heb om hem eerst een uur te laden
Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohh bij mij begint hij altijd gelijk. Vreemd, zou het aan de internetverbinding liggen, hoe snel die is?
Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heel snel daarom snap ik er niets van... Maar ja niets aan te doen ben allang blij dat ik kan kijken! Bedankt iig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik was nou toch benieuwd dus ben even naar de site gegaan. Deze heb ik opgestart en deed het gelijk bij mij, haperde een klein beetje in het begin, maar als je hem een minuut of 2 laat laden doet hij het goed!Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
Hmm vreemd. Ik heb het ook wel eens hoor, maar dan laat ik hem een half uur met rust en dan vervolgens doet hij het helemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ah dank je wel voor het kijken, ik kijk nu ook via die site maar als ik hem een paar minuten laat laden dan doet hij het even maar daarna gaat hij bufferen, doet ie het weer 2 sec. gaat hij weer bufferen enz. Met het gevolg dat ik gefrustreerd en ongeduldig achter de pc zit![]()
Nogmaals bedankt, heb hem nu heeeeel lang laten laden dus ik hoop dat hij het tot het einde volhoudt!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef Starlie het volgende:
Nou he he ik heb hem ook gezien
Poeh... die Louis... dat gemene en kleinerende past wel bij hem, heb nu helemaal een hekel aan die gozer! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!
Wat een super moeder heeft Blair toch en dat Blair door Sirus en haar echte vader naar het altaar gebracht wilde worden waren wel echtestukjes!
Alleen wat hebben ze dit seizoen met Blair haar haar gedaan... Ziet er niet uit... Serena zag er bijna mooier uit dan Blair.
In de promo van volgende week is...Ik vond haar haren juist prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nou je het zegt ja! Het was me nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
En ie griet van Nate is toch het echte nichtje van Serena??!
Haha ik zie nu pas dat ik zijn naam fout heb onthouden ofzo! Raar, ik bedoel Louis natuurlijk! Hoe kom ik nou weer bij Henry?quote:
Ja, had je anders verwacht van deze serie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:16 schreef Starlie het volgende:
En ie griet van Nate is toch het echte nichtje van Serena??!
Uh nee maar het was gewoon een vraag want ik kon me haar niet echt meer herinneren...quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, had je anders verwacht van deze serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |