SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kijken! Ik heb hem eruit geschopt !1!1einz!!!BwheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutkat
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kijken! Ik heb hem eruit geschopt !1!1einz!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baaskat
Knoei
ah die wil je niet zien, ik die geownd door kat wordquote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Mss het volgende:
Nu is mijn quote ook kapot en ik kan de spoiler van Sjaan niet zien.
tis hier al nacht binnen en ik kan niet opstaan voor een lampje want ik heb 2 kleedjes op schootquote:
Da's kei ver jonge!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk douchen maar hier is de shampoo op. Hij woont letterlijk boven de Etos maar toch ben ik te lui om nieuwe te halen.
NOES!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Mss het volgende:
Het is maar 1 trap (rest lift), maar wel buiten. En dan moet ik nog om een paar winkels heen en dan ben ik er pas.
En dan moet ik nog terug.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bel net met KPN want ik wilde dus informeren naar zo'n micro simkaart voor in de iPad. Mja daar moet dan ook iets van een dongel abbonnement ofweetikveelwat bij, extra abbo dus. Dat gaan we niet doen. Dus ik zeg zo "Oh wacht eens, ik kan natuurlijk ook gewoon mijn telefoon als wifi/modem gebruiken."(EINZ!!11!! dacht ik bij mezelf)
"Nee mevrouw want dat mag niet"
"Waarom zit die optie op mijn foon dan?"
"Ja omdat dat vroeger wel mocht, als u dat nu gaat doen dan zien we dat en wordt meteen de snelheid van uw internet dusdanig verlaagd dat uw internet het niet meer doet."
"Oh dat is fijn dan, dus als ik dit in al mijn onwetende onschuld had gedaan had ik nu ook geen internet op mijn foon meer gehad?"
"Nee mevrouw, want het mag niet"
"Lekker dan, en hoe moet ik weten dat dat niet mag, maar vroeger wel?"
"Ja dat staat op pagina 23546 paragraaf 3.4.5 lid 76344785 van de algemene voorwaarden mevrouw"
"ja die ken ik ook helemaal uit mijn hoofd he?"
je telefoon als modem gebruiken kan bij ipad nietquote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bel net met KPN want ik wilde dus informeren naar zo'n micro simkaart voor in de iPad. Mja daar moet dan ook iets van een dongel abbonnement ofweetikveelwat bij, extra abbo dus. Dat gaan we niet doen. Dus ik zeg zo "Oh wacht eens, ik kan natuurlijk ook gewoon mijn telefoon als wifi/modem gebruiken."(EINZ!!11!! dacht ik bij mezelf)
"Nee mevrouw want dat mag niet"
"Waarom zit die optie op mijn foon dan?"
"Ja omdat dat vroeger wel mocht, als u dat nu gaat doen dan zien we dat en wordt meteen de snelheid van uw internet dusdanig verlaagd dat uw internet het niet meer doet."
"Oh dat is fijn dan, dus als ik dit in al mijn onwetende onschuld had gedaan had ik nu ook geen internet op mijn foon meer gehad?"
"Nee mevrouw, want het mag niet"
"Lekker dan, en hoe moet ik weten dat dat niet mag, maar vroeger wel?"
"Ja dat staat op pagina 23546 paragraaf 3.4.5 lid 76344785 van de algemene voorwaarden mevrouw"
"ja die ken ik ook helemaal uit mijn hoofd he?"
Mja daar was ik dan wel achter gekomen, maar het gaat ff om het gesprek he?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je telefoon als modem gebruiken kan bij ipad niet
ipad heeft geen usb, je kunt je telefoon er niet aanhangen?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja daar was ik dan wel achter gekomen, maar het gaat ff om het gesprek he?
Waarom niet dan?
als het microsim is wel ja, normale sim past niet in ipadquote:Op woensdag 7 december 2011 13:16 schreef megamandy het volgende:
En je kunt geen prepaid kaartje erin gooien? Mijn ouders zitten vaak in België op de camping in de zomer en die hebben de dongel laten kraken en daarna volgens mij een prepaid erin gestopt.
Ja ik weet niet wat er in de dongel zitquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het microsim is wel ja, normale sim past niet in ipad
je ouders gebruiken geen ipad neem ik aan? gewoon iets met een losse dongel eraan? of zit het er echt inquote:Op woensdag 7 december 2011 13:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat er in de dongel zitZo technisch ben ik ook weer niet
ipad hebben we ook maar alleen met wifi.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je ouders gebruiken geen ipad neem ik aan? gewoon iets met een losse dongel eraan? of zit het er echt in
ja pcies, nee dacht alquote:Op woensdag 7 december 2011 13:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
ipad hebben we ook maar alleen met wifi.
De dongel gebruiken ze met de laptop (via de usb dus) maar in de dongel zit dus een sim. Weet alleen niet of dat een micro of een normale is.
nee het gaat erom dat de ipad geen usb poort heeft om dat ding aan te sluitenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:37 schreef megamandy het volgende:
Oja want het is natuurlijk niet de sim die gekraakt wordt, maar de software in de dongel?
sommige telefoons kunnen dat wel, niet allequote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Een WiFi-accesspoint maken kan toch wel?
Volgens mij die van puckzz wel, vandaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sommige telefoons kunnen dat wel, niet alle
kan wel via wifi hotspotquote:Op woensdag 7 december 2011 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ipad heeft geen usb, je kunt je telefoon er niet aanhangen?
maar voor ipad moet je dus een microsim hebben, die worden idd verkocht met internet abbo (of internet en bellen natuurlijk voor iphone) dus dan zit je weer met een maandbedrag extra idd
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 7 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee het gaat erom dat de ipad geen usb poort heeft om dat ding aan te sluiten
Samsung Galaxy Squote:Op woensdag 7 december 2011 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen idee welke phone puckzz heeft!
Ik vind het ook raar hoor want toen ik heel dat gedoe had met ziggo heb ik twee maanden lang mijn foon als modem gebruikt.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ze doen er weinig tegen als je telefoon als modem gebruikt hoor puckzzz, zolang je maar geen films etc gaat lopen downloaden enzo
Oh, ons lukte het anders primaquote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je telefoon als modem gebruiken kan bij ipad niet
daarom moet je je telefoon ook als wireless modem instellenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja pcies, nee dacht almaar dat kan dus niet, ipad heeft geen usb poort
normale laptop kun je makkelijk mobiel als modem gebruiken of dongel, maar met ipad is dat niet mogelijk
Maar dan moet je idd wel een telefoon hebben die dat kan.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom moet je je telefoon ook als wireless modem instellen
Die heb ik!quote:Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan moet je idd wel een telefoon hebben die dat kan.
i know, wist alleen niet welke phone puckzzz hadquote:Op woensdag 7 december 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom moet je je telefoon ook als wireless modem instellen
Ja joh, ze kijken er ook echt niet naar hoor, alleen als je extreem veel downloadquote:Op woensdag 7 december 2011 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar hoor want toen ik heel dat gedoe had met ziggo heb ik twee maanden lang mijn foon als modem gebruikt.
Ik heb net je geld teruggestort, staat als het goed is al op je giro!quote:Op woensdag 7 december 2011 15:23 schreef milka82 het volgende:
Jaaaa,ik wil een make up tutorial van Deborah,het mokkel van Rinus. Damn die groene oogschaduw is gewoon hier te krijgen dus,whoehoe!
@ Ijs,je bed!! Wtf
Damn, dat huis van binnenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
De vriendin van Rinus doet ook aan nagellakken
De eerste secondes zit ze te lakkenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:40 schreef megamandy het volgende:
Ik weiger om een video van Rinus te kijken
Ooh en nu kan ik wel weer quotenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef megamandy het volgende:
Had je niet de hippe smartphone crew van vodafone kunnen bellen?
Ooh en ik kan ook niet quotenen de smileys kan ik ook niet openklikken
quote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef megamandy het volgende:
Had je niet de hippe smartphone crew van vodafone kunnen bellen?
Ooh en ik kan ook niet quotenen de smileys kan ik ook niet openklikken
Clips? Voortuin?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
waarom nemen ze al hun clips in de voortuin op?
dan moet je refresen, komt door die banner, als je die wit met blauwe hebt werken veel dingen niet, maar als je refreshed krijg je een ander en dan werkt alels weerquote:Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh en nu kan ik wel weer quoten
paarse regenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
"ik heb een boom gevonden met een mooie kleur"
Eh, groen?
het ging over kerstbomenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
paarse regen
gouden regen (en nee dat is niet hetzelfde als een golden shower)
De gouden regen, die zit ook in het boek van Minoesquote:Op woensdag 7 december 2011 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
paarse regen
gouden regen (en nee dat is niet hetzelfde als een golden shower)
Dat zat ik me net ook af te vragenquote:Op woensdag 7 december 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
waarom nemen ze al hun clips in de voortuin op?
Aah ik heb opgezocht om welke banner het gaat. Dankjequote:Op woensdag 7 december 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet je refresen, komt door die banner, als je die wit met blauwe hebt werken veel dingen niet, maar als je refreshed krijg je een ander en dan werkt alels weer
wit, zwart, goud...quote:
mijn gok: de achtertuin ligt vol afvalquote:Op woensdag 7 december 2011 15:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zat ik me net ook af te vragen
Goeden gok, zeker als je dat huis ziet... dat ligt ook ramvol met rotzooiquote:Op woensdag 7 december 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn gok: de achtertuin ligt vol afval
Da's haar sexy dansje. Vooral als ze haar haren over d'r tokus begint te poetsen wordt het heetquote:Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een moves heeft dat wijf van hem
Ik had hem nog niet helemaal af gekeken, maar dat ga ik nu toch maar even doenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's haar sexy dansje. Vooral als ze haar haren over d'r tokus begint te poetsen wordt het heet
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet helemaal af gekeken, maar dat ga ik nu toch maar even doen
En hij doet vrolijk mee, pakt de denneboom ter illustratiequote:Op woensdag 7 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aan het eind gaat Debora ook kerstliedjes zingen
Dat is vreemdquote:Op woensdag 7 december 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg trouwens net een brief met de pincode van mijn cc, maar die had al een pincode en ik heb geen nieuwe aangevraagd????
Heel handig!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel handig!
gewoon je doos met kerstversiersels ondersteboven boven je boom uitschudden en je bent klaar
JE BENT NIET GEKKKKKKquote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo even naar de media markt. WANT IK BEN TOCH NIET GEK
Yups! AH to goquote:quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:39 schreef Dwyn het volgende:
Space is wel een beetje gek.
Dwyn, jij werkt ook voor servex toch?
Krijg je een servex-kerstpakket, of hangt dat af van de formule waar je werkt?quote:
Emh, volgens mij een Servex-pakket.Vorig jaar kregen we namelijk een Rituals-pakket omdat die net gefranchised was door Servex. Maareh, of dat bij Smullie anders is weet ik niet!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Krijg je een servex-kerstpakket, of hangt dat af van de formule waar je werkt?
Ik ben nieuwsgierig
je werkt er zes dagen en je begint al over het kerstpakket?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Krijg je een servex-kerstpakket, of hangt dat af van de formule waar je werkt?
Ik ben nieuwsgierig
Volgende week komen ze al het goed is al!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je werkt er zes dagen en je begint al over het kerstpakket?
Wat leueueueuk! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef milka82 het volgende:
does the happy dance
ik ben tante! Sinds vanmiddag trotse tante van Jordi (hee,heet de hond van mijn oom en tante ook niet zo
![]()
) vanavond babysnuffelen...
Oja,thnx Skjoe!
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
wij krijgen collectief geen kerstpakket. In plaats daarvan doneert ons bedrijf geld aan een goed doel
Wat een rotnaam! Maar wat leuk dat je tante bent, gefeliciteeeeerdquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef milka82 het volgende:
does the happy dance
ik ben tante! Sinds vanmiddag trotse tante van Jordi (hee,heet de hond van mijn oom en tante ook niet zo
![]()
Oja,thnx Skjoe!
Tuurlijk!! Ik ben een hollanderquote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je werkt er zes dagen en je begint al over het kerstpakket?
mja, vorig jaar kregen we een espresso-apparaat waar hele vieze koffie uit kwam en waar werkelijk niemand blij van werd. Dan heb ik liever niks want dat neemt minder ruimte inquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Emh, volgens mij een Servex-pakket.Vorig jaar kregen we namelijk een Rituals-pakket omdat die net gefranchised was door Servex. Maareh, of dat bij Smullie anders is weet ik niet!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef milka82 het volgende:
does the happy dance
![]()
Oja,thnx Skjoe!
Ohja, die stonden binnen een dag allemaal op MPquote:Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, vorig jaar kregen we een espresso-apparaat waar hele vieze koffie uit kwam en waar werkelijk niemand blij van werd. Dan heb ik liever niks want dat neemt minder ruimte in
ja, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, die stonden binnen een dag allemaal op MP![]()
Ja, prima wel! Heb 1 ingeroosterde dienst gedraaid en 2 keer ingevallen voor een zieke in een week tijdquote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
No problemo.Bevalt het daar? Ondanks de frietlucht?
Zekerquote:
Haha prima toch.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, prima wel! Heb 1 ingeroosterde dienst gedraaid en 2 keer ingevallen voor een zieke in een week tijd
Maar het is lekker lomp werk en je moet zo hard werken daar dat je geen tijd hebt om na te denken over de lompheid van het werk dat je verricht, dus win win
feliquote:Op woensdag 7 december 2011 16:48 schreef milka82 het volgende:
does the happy dance
![]()
Oja,thnx Skjoe!
Ons bedrijf ookquote:Op woensdag 7 december 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
wij krijgen collectief geen kerstpakket. In plaats daarvan doneert ons bedrijf geld aan een goed doel
Goeden faal!!quote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
Overigens heb ik gefaald vandaag
[ afbeelding ]
Geen idee, heb hem voor het eerstquote:Op woensdag 7 december 2011 18:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Goeden faal!!
Is helping hands een beetje fijn??
Moojen faalquote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Donequote:Op woensdag 7 december 2011 18:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er iemand aanwezig die demelza ff kan whatsappen voor me of ze op msn komt? I needz her..
Gij wereldBrabo-reiziger!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben vandaag in Den bosch, Eindhoven én Tilburg geweest. Spannond he?
Vorige week al 50% korting bij de Appie, dat vond ik wel wat vroegquote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sinterklaasnoms met 75% korting!![]()
Jij ook al je moddols?quote:
Wel slim, weten ze zeker dat ze van de meeste zooi afkomenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vorige week al 50% korting bij de Appie, dat vond ik wel wat vroeg
Nou ja, al.. al.. het is maar wat je al noemt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jij ook al je moddols?
En ik wou lekker in bad gaan, maar 1of andere dokus in de flat heeft dwars door de waterleiding geboorddus nu heel de flat geen water.....als het te lang duurt ga ik naar Petje toe....
zonder water? Want dan moet je ff langskomenquote:
noesquote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zonder water? Want dan moet je ff langskomen
Voor nu mag men die even in de stortbak gooien. Daar zat dus geen water meer inquote:Op woensdag 7 december 2011 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Puckzz gaat haar bad verhuren. Voor 2 emmers water mag je er een half uur in liggen
Wheheheh lekker hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor nu mag men die even in de stortbak gooien. Daar zat dus geen water meer inprobleempje
Poepen dan!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:34 schreef Puckzzz het volgende:
ER IS WEER WATER!!! Hoe onthand kan een mens zijn
Hey Frieta, voel je je al beter?quote:
Nah, t gaat nog matig met Frieta (quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey Frieta, voel je je al beter?
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Frieta !Briljant
Trouwens dames... Ik ben de swapverslagjes aan het herschikken in de swapkoffer opAls jullie het niet erg vinden.
Heb het nu zo gerangschikt:
Swapdoos 1:
1. truus
2. derpina
3. troll
4. forever alone
5. ....
Swapdoos 2:
1. Frieta
2. Awesomeness
3. big boobs
4. .....
En dan elk gelinkt met de post waar het verslag staat (dus ook de verslagen waar de foto's het niet meer doen... Gewoon van iedereen in de goeie volgorde dus).
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Frieta !Briljant
Trouwens dames... Ik ben de swapverslagjes aan het herschikken in de swapkoffer opAls jullie het niet erg vinden.
Swapdoos 1:
1. truus
2. derpina
3. troll
4. forever alone
5. ....
Swapdoos 2:
1. Frieta
2. Awesomeness
3. big boobs
4. .....
En dan elk gelinkt met de post waar het verslag staat (dus ook de verslagen waar de foto's het niet meer doen... Gewoon van iedereen in de goeie volgorde dus).
Weer dat genante lijven?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weer dat genante lijven?
Ik wacht even tot mijn vent beneden komt, weet niet of ik nu kan zappen, verdamtes ingewikkelde tv.... ik snap er geen ruk van.
Ik begrijp echt zo weinig van dit berichtquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Frieta !Briljant
Swapdoos 1:
1. truus
2. derpina
3. troll
4. forever alone
5. ....
Swapdoos 2:
1. Frieta
2. Awesomeness
3. big boobs
4. .....
Je was te laatquote:Op woensdag 7 december 2011 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
speciaal tv aangezet voor big boobs, zie ik 1 of andere oude lul die ooit gevoetbald heeft
quote:
Oh blijkbaar kan ik niet zappen omdat meneer iets aan het opnemen is met de tv-harde schijf en we ook The Hurt Locker zitten te kijken (nou ja, we, hij, want ik vind het een depri kutfilm)quote:
Één troost, ik snap er net zo weinig van als jijquote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp echt zo weinig van dit bericht
Ze was ook nog dik?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gok van niet, ze is eerst naar een diëtiste gestuurd
De OP van de swapkoffer met de verslagen in. Daar erger ik me nu al weken aan dat het zo ongordend is neergezet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp echt zo weinig van dit bericht
Oh, hoppa, hij neemt meteen de hele tv maar overquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh blijkbaar kan ik niet zappen omdat meneer iets aan het opnemen is met de tv-harde schijf en we ook The Hurt Locker zitten te kijken (nou ja, we, hij, want ik vind het een depri kutfilm)
Jammer, want grote tetters zijn natuurlijk veel leuker
Ja, nou, viel mee hoor. Een BMI van 32 geloof ik. Valt heul wel mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze was ook nog dik?
Kut, moet ik weer wachten tot het op rtlgemist staat
Ja inderdaad. Daar krijg je nog geen cup i vanquote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, nou, viel mee hoor. Een BMI van 32 geloof ik. Valt heul wel mee.
Hij heeft heel lief thee en aangelengde sapjes en geroosterd brood voor me gemaakt, omdat ik zielig was (hele dag al kotsen en diarree met koorts)quote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, hoppa, hij neemt meteen de hele tv maar over![]()
Ik ben blij datbijna nooit tv kijkt, ik kan altijd zien wat ik wil
Zeg dat dan gewoon jonge!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De OP van de swapkoffer met de verslagen in. Daar erger ik me nu al weken aan dat het zo ongordend is neergezet.
Dus ik ben alles aan het herschikken.
Dat is het eigenlijkMaar ik moest het weer eens moeilijker uitleggen dan dat het werkelijk is
![]()
Oh, maar dan ben je ook zielig!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft heel lief thee en aangelengde sapjes en geroosterd brood voor me gemaakt, omdat ik zielig was (hele dag al kotsen en diarree met koorts)
Dus het valt op zich mee
JONGEUHHHH ZOEK JE FITTIE OF WA !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ach, gaat nu al wel weer ietsjes beter, maar thanks!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben je ook zielig!
Gaat ie inmiddels al wat beter?(op je wang, anders steek ik je aan
)
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JONGEUHHHH ZOEK JE FITTIE OF WA !!
KUT !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Barre omstandigheden
Regisseur Karthyn Bigelow koos ervoor om The hurt locker te filmen in Jordanië, vlakbij de grens met Irak. De omstandigheden waren daar zwaar: het was er bloedheet, er waren maar weinig voorzieningen en cast en crew werden geteisterd door voedselvergiftiging, ziektes en ongelukken. Hoofdrolspeler Mark Renner vertelt aan The Times dat de barre omstandigheden het project zelfs bijna de das om deden “Iedereen had moeite om zijn werk fatsoenlijk gedaan te krijgen. Mensen wilden ermee stoppen.”
Ik wilde het eigenlijk nog voor me houden om er niet bij te horenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kneuzenclub groeit gestaag, het nieuwste lid: BBQ
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JONGEUHHHH ZOEK JE FITTIE OF WA !!
KUT !!Priem!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Helaas, je hoort bij de clubquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk nog voor me houden om er niet bij te horen
quote:
Ik heb heul geen sip gezicht, ik heb een heel vrolijk opgeleukt gezicht met bloedpuntjes erop door de drukopbouw van het kotsenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef princess-a het volgende:
We hebben een clubje opgericht, voor mensen met een sip gezicht, je bent erbiijjjj
Slaapze en beterschapquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik duik mijn bed weer in
Ik wil morgen ziek-af zijn, dus ik ga het er eens hard uit proberen te tukken
Keihard slapen jij!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Niet door het duiken net zoals Ijs je bed kapot maken hequote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Lekker slapenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik las: Mijn kneusquote:Op woensdag 7 december 2011 21:56 schreef megamandy het volgende:
Mijn neus zit ook steeds verstopt. En om de haverklap moet ik niezen, dat is nog het meest irritants
Gek wijf!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh heb nu al spierpijn!![]()
I LOVE IT!!![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh heb nu al spierpijn!![]()
I LOVE IT!!![]()
Tsk, mijn bed is weer heel.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet door het duiken net zoals Ijs je bed kapot maken he
Slaap lekkor
Ik ben toch lekker vrij morgenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of je er morgen nog zo blij mee bent
En terecht dat ie 'm weer gemaakt heeft! Hij had hem ook zelf gesloopt!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, mijn bed is weer heel.
Handige vaders.
Dat scheelt dan weerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben toch lekker vrij morgenEn moet leren voor tentamens, dus lekker in bed stinken de hele dag
Hihihi dat zei ik gisteren ookquote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Handige vaders.
Applausje voor je papa!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Handige vaders.
Ik denk volgende week woensdag! En maandag Zumbaquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer
Wanneer is je volgende bodypumpsessie??
Ach, anders zul je zien dat alles instort als je net lekker slaapt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
En terecht dat ie 'm weer gemaakt heeft! Hij had hem ook zelf gesloopt!
Gezelligquote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk volgende week woensdag! En maandag Zumba
Hahaha is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, anders zul je zien dat alles instort als je net lekker slaapt.
?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wat gaat zo'n operatie toch altijd met een boel geweld zeg...
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wat gaat zo'n operatie toch altijd met een boel geweld zeg...
En nu gewoon één geheel ipv een gelijmde plank.quote:
Aha, ik zit nu uit elkaar splattende mannen te kijkenquote:
Lijkt me een stuk stevigerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu gewoon één geheel ipv een gelijmde plank.
En omdat ik blijkbaar nooit een nieuw bed gekregen heb, krijg ik er een van m'n ouders wanneer ik uit huis ga. Prima deal.
Zeker een goeden deal!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nu gewoon één geheel ipv een gelijmde plank.
En omdat ik blijkbaar nooit een nieuw bed gekregen heb, krijg ik er een van m'n ouders wanneer ik uit huis ga. Prima deal.
Whahaha you evil woman!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, ik zit nu uit elkaar splattende mannen te kijken![]()
Het interesseert me geen reet, maar ik zit toch steeds te kijken of er weer eentje splat
Splatten is dan ook gewoon tof. Hier een of andere ouwe film, aan de muziek te horen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het interesseert me geen reet, maar ik zit toch steeds te kijken of er weer eentje splat
Dagboek van een Herdershond?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Splatten is dan ook gewoon tof. Hier een of andere ouwe film, aan de muziek te horen.
Sexy leger mannen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neuh, iets op mgm ofzo. Iets met vikingerts.quote:
Indien oude albums: eensch.quote:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ege-zwakke-euro.htmlquote:
Ik weet niet wat Flashpoint is, maar deze mannen zijn niet sexyquote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sexy leger mannen.![]()
Ik vind die mannen van Flashpoint ook altijd zo sexyy
Oe, lekkere vikingerts?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, iets op mgm ofzo. Iets met vikingerts.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ege-zwakke-euro.html
Lekker geld cashen, net of ze niet al genoeg hebben
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Flashpoint is, maar deze mannen zijn niet sexy
Ik zit er met mijn rug naartoe, dus geen idee.quote:
Nik voor mij, maar ze zien er een stuk beter uit dan die van onze filmquote:Op woensdag 7 december 2011 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tv serie
Aangezien het MGM is zal het wel nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit er met mijn rug naartoe, dus geen idee.
Te netjes.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aangezien het MGM is zal het wel niet
Je loverrr?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongen antwoordt maar niet op smsje.
Dan is het een lul, punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongen antwoordt maar niet op smsje.
Goed punt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan is het een lul, punt.
Wat had je gesmst?
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
Nog steeds niet?! Wat is dat toch met die mannen de laatste tijd...
Mocht ik willen.quote:
Ja maar ik ken hem al super lang en weet van niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan is het een lul, punt.
Wat had je gesmst?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee.Mannen zijn stom, het is duidelijk!
[..]
Mocht ik willen.We kennen elkaar al heeeeel lang, maar hebben recentelijk nog maar 1 keer iets afgesproken.
[..]
Ja maar ik ken hem al super lang en weet van niet.
Ik had op Facebook dat van het mysterieuze cadeautje gepost, en daarop had hij gereageerd dat het niet van hem was. Dus ik hem smsen dat ik wel teleurgesteld was. Hij smst dat hij niet wist of ik wel braaf ben geweest. Ik sms dat hij weet dat ik afgelopen zomervakantie braaf ben geweest en dat als ik dat kan, ik het de rest van het jaar ook wel moet kunnen. Hij smst dat ik gelijk heb en dat ik dan m'n cadeautje maar af moet komen halen. Dus ik sms terug dat ik dat een acceptabele oplossing vind en of hij een suggestie voor een datum heeft. En dan niks.![]()
Gister was hij online op facebook, dus ik poke hem, en dan stuurt hij me daarover een berichtje. Dus er is wel contact geweest, maar geen antwoord.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nou zeg. Maar dan kan je hem binnenkort wel een berichtje sturen met: Ik heb jou een cadeautje van jou te goed!
Maar dat durf ik niet meer. Want de vorige keer dat ik duidelijkheid heb geëist heeft dat mijn kansen compleet verpest.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Vaag... als je duidelijkheid wil, gewoon een sms sturen van "wat wil je nou? wees eens duidelijk"
Dan merk je het vanzelf wel.
Blijft dat ik het een lompe hork vind hoor.
Ik zoek eigenlijk een excuus om 'm erin te luizen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
IJs, daar ga je toch niet achteraan rennen? 1 a 2 keer in totaal een berichtje (mail, sms) sturen en dan zoekt hij het zelf maar uit. Als hij ze mist hoor je het wel, toch?
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Springt ineens een kat tegen het raam op omdat binnen lampen aanstaan (en er dus mugjes buiten rond dwarrelen die ze lekker vinden). Schrik me kapot!
Hoezo heeft dat je kansen verpest? Als het zo afloopt had je meestal geen kans, maar had je de hoop op kansen, die er niet waren.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar stom toch? Snap best dat iemand niet meteen reageert, maar meer dan 24 uur...
[..]
Maar dat durf ik niet meer. Want de vorige keer dat ik duidelijkheid heb geëist heeft dat mijn kansen compleet verpest.
Oh, da's wel altijd een goed plan whehehehequote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een excuus om 'm erin te luizen.
Ja zeker stom! Maar je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als hij er nu al niet tegen kan dat je om wat duidelijkheid vraagt, is het beter om daar nu achter te komen dan over een paar maanden.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar stom toch? Snap best dat iemand niet meteen reageert, maar meer dan 24 uur...
[..]
Maar dat durf ik niet meer. Want de vorige keer dat ik duidelijkheid heb geëist heeft dat mijn kansen compleet verpest.
Ja maar ik heb hem toen echt voor het blok gezet. Ik snap dat als een meisje zo moeilijk doet je voor de zekerheid maar nee zegt. Op zich.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo heeft dat je kansen verpest? Als het zo afloopt had je meestal geen kans, maar had je de hoop op kansen, die er niet waren.
Niet zo onzeker zijn meissie, je hebt recht op een leuke vent die hélemaal voor je gaat, niet halfbakken ofzo
Ik ben heeeeel slecht in kiezen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zeker stom! Maar je moet gewoon doen wat jou goed lijkt. Als hij er nu al niet tegen kan dat je om wat duidelijkheid vraagt, is het beter om daar nu achter te komen dan over een paar maanden.
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, da's wel altijd een goed plan whehehehe
Een speurtocht uitzetten en aan het eind ligt een stapel boeken ofzo?
Als ik eens tijd over heb gewoon maar even langsgaan ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, da's wel altijd een goed plan whehehehe
Een speurtocht uitzetten en aan het eind ligt een stapel boeken ofzo?
Als een meisje zekerheid vraagt en de jongen haar echt leuk vindt, zegt hij ja. Als hij het niet weet is het een kansloze puber en moet hij het lekker aan zijn mama gaan vragen wat hij moet doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem toen echt voor het blok gezet. Ik snap dat als een meisje zo moeilijk doet je voor de zekerheid maar nee zegt. Op zich.
Ik durf gewoon niet.
Jij: *ding dong*quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik eens tijd over heb gewoon maar even langsgaan ofzo.Kom toch vaak zat langs zijn huis.
Angsthazen voor het blok zetten.
Snap je punt zeker!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als een meisje zekerheid vraagt en de jongen haar echt leuk vindt, zegt hij ja. Als hij het niet weet is het een kansloze puber en moet hij het lekker aan zijn mama gaan vragen wat hij moet doen.
Sorrr hoor, ben altijd een beetje kort door de bocht, maar je snapt mijn punt vast wel
Als hij niet volwassen genoeg is om zich normaal en duidelijk te bedragen, heb je er weinig aan. Laat hem lekker over 5 jaar terugkomen ofzo
Of zoek oudere mannen op, die wel weten hoe ze zelf in elkaar zitten en wat durven.
Mannen lopen wat achter qua ontwikkeling he, zeker sommige mannen....quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Snap je punt zeker!
En hij is 24.
Misschien kan je hem eens bellen en er dan naar vragen? Dan kan hij meteen antwoord geven.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben heeeeel slecht in kiezen.Dus weet niet wat ik moet doen.
Ghehe, bellen is eng! Wie weet morgen ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien kan je hem eens bellen en er dan naar vragen? Dan kan hij meteen antwoord geven.
Maar wel heerlijk direct!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ghehe, bellen is eng! Wie weet morgen ofzo.
Die is gewoon labiel en een mongooltjequote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Angsthaas is overigens bijna 30, dus niet helemaal waar dat die durven.
Hij heeft wel in een gekkenhuis gezeten.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die is gewoon labiel en een mongooltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |