SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kijken! Ik heb hem eruit geschopt !1!1einz!!!BwheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutkat
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
kijken! Ik heb hem eruit geschopt !1!1einz!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baaskat
Knoei
ah die wil je niet zien, ik die geownd door kat wordquote:Op woensdag 7 december 2011 12:53 schreef Mss het volgende:
Nu is mijn quote ook kapot en ik kan de spoiler van Sjaan niet zien.
tis hier al nacht binnen en ik kan niet opstaan voor een lampje want ik heb 2 kleedjes op schootquote:
Da's kei ver jonge!quote:Op woensdag 7 december 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
Ik moet eigenlijk douchen maar hier is de shampoo op. Hij woont letterlijk boven de Etos maar toch ben ik te lui om nieuwe te halen.
NOES!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Mss het volgende:
Het is maar 1 trap (rest lift), maar wel buiten. En dan moet ik nog om een paar winkels heen en dan ben ik er pas.
En dan moet ik nog terug.
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bel net met KPN want ik wilde dus informeren naar zo'n micro simkaart voor in de iPad. Mja daar moet dan ook iets van een dongel abbonnement ofweetikveelwat bij, extra abbo dus. Dat gaan we niet doen. Dus ik zeg zo "Oh wacht eens, ik kan natuurlijk ook gewoon mijn telefoon als wifi/modem gebruiken."(EINZ!!11!! dacht ik bij mezelf)
"Nee mevrouw want dat mag niet"
"Waarom zit die optie op mijn foon dan?"
"Ja omdat dat vroeger wel mocht, als u dat nu gaat doen dan zien we dat en wordt meteen de snelheid van uw internet dusdanig verlaagd dat uw internet het niet meer doet."
"Oh dat is fijn dan, dus als ik dit in al mijn onwetende onschuld had gedaan had ik nu ook geen internet op mijn foon meer gehad?"
"Nee mevrouw, want het mag niet"
"Lekker dan, en hoe moet ik weten dat dat niet mag, maar vroeger wel?"
"Ja dat staat op pagina 23546 paragraaf 3.4.5 lid 76344785 van de algemene voorwaarden mevrouw"
"ja die ken ik ook helemaal uit mijn hoofd he?"
je telefoon als modem gebruiken kan bij ipad nietquote:Op woensdag 7 december 2011 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bel net met KPN want ik wilde dus informeren naar zo'n micro simkaart voor in de iPad. Mja daar moet dan ook iets van een dongel abbonnement ofweetikveelwat bij, extra abbo dus. Dat gaan we niet doen. Dus ik zeg zo "Oh wacht eens, ik kan natuurlijk ook gewoon mijn telefoon als wifi/modem gebruiken."(EINZ!!11!! dacht ik bij mezelf)
"Nee mevrouw want dat mag niet"
"Waarom zit die optie op mijn foon dan?"
"Ja omdat dat vroeger wel mocht, als u dat nu gaat doen dan zien we dat en wordt meteen de snelheid van uw internet dusdanig verlaagd dat uw internet het niet meer doet."
"Oh dat is fijn dan, dus als ik dit in al mijn onwetende onschuld had gedaan had ik nu ook geen internet op mijn foon meer gehad?"
"Nee mevrouw, want het mag niet"
"Lekker dan, en hoe moet ik weten dat dat niet mag, maar vroeger wel?"
"Ja dat staat op pagina 23546 paragraaf 3.4.5 lid 76344785 van de algemene voorwaarden mevrouw"
"ja die ken ik ook helemaal uit mijn hoofd he?"
Mja daar was ik dan wel achter gekomen, maar het gaat ff om het gesprek he?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je telefoon als modem gebruiken kan bij ipad niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |