Is ie toch prestige gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
Zo, heel de avond positief gespeeld in MW3.
Zelfs in een potje van lvl 22 naar 26 gegaan.
Mischien wordt het dan toch nog iets.
ik ook, lekker Optimelquote:
ik sta nu langs de A27 in een conference callquote:Op donderdag 8 december 2011 09:19 schreef Rossdale het volgende:
O kut, merk nu pas dat ik 18 minuten geleden al in een meeting had moeten zitten
Nouja ze hebben me niet gebeld, dus ze zullen me wel niet missen
heb ik trouwens ook zin in, maar dan moet ik de auto uit (tankstation) en je zult dan net zien dat ze een vraag voor mij hebbenquote:
ben je er zo eenquote:Op donderdag 8 december 2011 09:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik sta nu langs de A27 in een conference call![]()
saai
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 8 december 2011 09:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
heb ik trouwens ook zin in, maar dan moet ik de auto uit (tankstation) en je zult dan net zien dat ze een vraag voor mij hebben
ligt er aan welke kant opquote:Op donderdag 8 december 2011 09:57 schreef Pixell het volgende:
Haha gewoon een uur vergissen in de tijd, eigenlijk toch wel lekker!
Ik zit tussen een aantal Roemenen, zo te beoordelen aan de taal.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zat net in de trein en er zat zo'n wijf, meest irritante kutstem ooit
In een spel of ook gewoon wanneer je bij het dashboard bent?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat me xbox stervende is
Ding loopt steeds vaker vast...
Spel, bijna elk potje BFquote:Op donderdag 8 december 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In een spel of ook gewoon wanneer je bij het dashboard bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |