Was te verwachten, heb de goals al gezien bij Sport1 meteen naar de wedstrijd, het is idd apartquote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijk die goals dan tering zeg kanker maar op met heel het voetbal.
Apart is het minimaal die keeper komt van de lijn en steekt geeneens zijn hand uit naar een bal terwijl de bal hem zowat raakt sorry hoor maar dan kun je mij nog beter in die goal zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was te verwachten, heb de goals al gezien bij Sport1 meteen naar de wedstrijd, het is idd apart
Ik moet zeggen, ik kan absoluut niet voetballen maar ik denk dat ik beter positiespel had dan zagreb.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart is het minimaal die keeper komt van de lijn en steekt geeneens zijn hand uit naar een bal terwijl de bal hem zowat raakt sorry hoor maar dan kun je mij nog beter in die goal zetten.
De verdediging van IJselmeervogels had nog beter gestaan dan die van Zagrebquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik kan absoluut niet voetballen maar ik denk dat ik beter positiespel had dan zagreb.
Dat je dan met 0-3 of 0-4 verliest kan ik zeker inkomen maar kom op ze lieten die ballen er expres door dat staat voor mij als een paal boven water.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vergeet niet dat Zagreb helemaal nergens kans op had hè
NOS denkt precies hetzelfde lees ik, maar goed NOSquote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je dan met 0-3 of 0-4 verliest kan ik zeker inkomen maar kom op ze lieten die ballen er expres door dat staat voor mij als een paal boven water.
Die presentator net ook al:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
NOS denkt precies hetzelfde lees ik, maar goed NOS
Dat verhaal geloof je toch niet?! Zag iemand zoiets net ook al postenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als de directie van Ajax dat heeft gedaan is het diep en diep triest.
Mwoah überhaupt als Ajax een klacht in zo dienen zou het triest zijn. Ze hadden gewoon moeten scoren zo makkelijk is het.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat verhaal geloof je toch niet?! Zag iemand zoiets net ook al posten
Had het erover dat je misschien dat dit door Ajax zelf bedacht isquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah überhaupt als Ajax een klacht in zo dienen zou het triest zijn. Ze hadden gewoon moeten scoren zo makkelijk is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |