Ja ja ja ja maar ik kan me altijd best in leven bij een foutje van de grens of scheids maar dit is gewoon idioot. Dit duel gaat om 25 miljoen en dan 100% goals afkeuren terwijl het aanvallende team altijd het voordeel van de twijfel moet hebben is absurd,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je bedoelt de grensrechter, de scheidsrechter kan dat niet zien.
Die 25 miljoen boeit geen fuck. Ook al was het een oefenwedstrijd, dan moet er nog fatsoenlijk gefloten worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ja ja ja maar ik kan me altijd best in leven bij een foutje van de grens of scheids maar dit is gewoon idioot. Dit duel gaat om 25 miljoen en dan 100% goals afkeuren terwijl het aanvallende team altijd het voordeel van de twijfel moet hebben is absurd,
True, maar het maakt het net wat vervelender dat het zo'n belangrijk duel is..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die 25 miljoen boeit geen fuck. Ook al was het een oefenwedstrijd, dan moet er nog fatsoenlijk gefloten worden.
Ajax supporters zouden precies het zelfde doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is overigens precies de reden waarom voetbal mij steeds minder en minder doet iedere keer als je hoop hebt dat Ajax het eens goed gaat doen verneuken ze het toch weer. Ik kan alleen nog steeds slecht tegen dat kinderachtige gedoe van PSV en Feyenoord supporters die nu weer plots voor Lyon zijn!
Is bullshit als PSV CL speelt ben ik nooit voor de tegenstander van PSV maar kan het mij mijn reet roesten wat PSV doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ajax supporters zouden precies het zelfde doen.
Dus ja....
Maar lyon zal niet stoppen met scorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |