Beter onder je oog dan in je oog.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kut, een of andere mongool heeft gisteren een peuk in mijn gezicht gedrukt. Woeste brandplek halve centimeter onder mijn oog
Bewust ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kut, een of andere mongool heeft gisteren een peuk in mijn gezicht gedrukt. Woeste brandplek halve centimeter onder mijn oog
Jij ook als ik dit zo lees, want anders was je wel met fatsoenlijke argumenten gekomen in plaats van bovenstaande. Maargoed, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, jij kan volgens mij toch louter klagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kan wel zien dat je een bètaprofiel hebt gehad op de middelbare school
THAT'S WHAT SHE SAID!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter onder je oog dan in je oog.
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.quote:
lol idioten...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.
Gewoon swaffelen met die monsterpenis van je, dan zijn ze meteen knock out.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.
Ik klaag niet, ik hou alleen niet van mensen die onzin uitkramen. Ik wil je best nog een keer een lesje Geschiedenis geven als je dat wilt, hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook als ik dit zo lees, want anders was je wel met fatsoenlijke argumenten gekomen in plaats van bovenstaande. Maargoed, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, jij kan volgens mij toch louter klagen.
Ik heb ook geschiedenis gehad, en daar wil ik even bij zeggen dat het vak officiëel "Geschiedenis en staatsgeleerdheid" of iets dergelijks en legt het zich op het vwo vooral toe op de politiek binnen bepaalde periodes en ik heb op m'n eindexamen de gouden eeuw en Viëtnam gehad en ik kan je dus wel vertellen dat je niks, maar dan ook niks over de onderwerpen krijgt waar we het hier net over hadden. In de politiek waren arbeidsomstandigheden en dergelijke toendertijd namelijk totaal niet relevant, en daarom kon de VOC zo snel en makkelijk over de ruggen van anderen steenrijk en machtig worden, en met de VOC Nederland, dat slaat dus als een tang op een varken met wat Balkenende ermee wil zeggen. Met zijn gezeik over visie, daadkracht en durf. De 2 situaties zijn totaal niet te vergelijken, aangezien de VOC zo'n beetje geen regels had om zich aan te houden en in de beginjaren ook echt 0 concurrentie.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik hou alleen niet van mensen die onzin uitkramen. Ik wil je best nog een keer een lesje Geschiedenis geven als je dat wilt, hoor.
Herkenbaar ja, meteen hoeken en weglopenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, ik snap je punt. En nu stop ik met discussiëren als je het niet erg vindt, want ik ben er eigenlijk veel te lam voorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb ook geschiedenis gehad, en daar wil ik even bij zeggen dat het vak officiëel "Geschiedenis en staatsgeleerdheid" of iets dergelijks en legt het zich op het vwo vooral toe op de politiek binnen bepaalde periodes en ik heb op m'n eindexamen de gouden eeuw en Viëtnam gehad en ik kan je dus wel vertellen dat je niks, maar dan ook niks over de onderwerpen krijgt waar we het hier net over hadden. In de politiek waren arbeidsomstandigheden en dergelijke toendertijd namelijk totaal niet relevant, en daarom kon de VOC zo snel en makkelijk over de ruggen van anderen steenrijk en machtig worden, en met de VOC Nederland, dat slaat dus als een tang op een varken met wat Balkenende ermee wil zeggen. Met zijn gezeik over visie, daadkracht en durf. De 2 situaties zijn totaal niet te vergelijken, aangezien de VOC zo'n beetje geen regels had om zich aan te houden en in de beginjaren ook echt 0 concurrentie.
En toen niks. Mijn vrienden houden niet zo van zulk gedrag, en terwijl ik liep te koelen met ijsblokjes hoeken zij die gasten de grond in, samen met de uitsmijtersquote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Bozz187 het volgende:
Kut kabout zou ze met gelijke munt terug betalen.
Maar, en toen pierre
Topic?!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat geklooi met dat uitzendbureau is trouwens na veel moeite opgelost. Als 'dank' heb ik voor het hoofdkantoor tien taarten besteld met daarbij een wenskaart met een leuke tekst.
Tauch, daten?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat geklooi met dat uitzendbureau is trouwens na veel moeite opgelost. Als 'dank' heb ik voor het hoofdkantoor tien taarten besteld met daarbij een wenskaart met een leuke tekst.
Je bedoelt de grensrechter, de scheidsrechter kan dat niet zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die scheids bij Ajax - Realgeef die man eens de elektrische stoel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |