Beter onder je oog dan in je oog.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kut, een of andere mongool heeft gisteren een peuk in mijn gezicht gedrukt. Woeste brandplek halve centimeter onder mijn oog
Bewust ofzo?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef PierreTT het volgende:
Kut, een of andere mongool heeft gisteren een peuk in mijn gezicht gedrukt. Woeste brandplek halve centimeter onder mijn oog
Jij ook als ik dit zo lees, want anders was je wel met fatsoenlijke argumenten gekomen in plaats van bovenstaande. Maargoed, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, jij kan volgens mij toch louter klagen.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kan wel zien dat je een bètaprofiel hebt gehad op de middelbare school
THAT'S WHAT SHE SAID!quote:Op woensdag 7 december 2011 17:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Beter onder je oog dan in je oog.
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.quote:
lol idioten...quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.
Gewoon swaffelen met die monsterpenis van je, dan zijn ze meteen knock out.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, bezopen gasten die ruzie zoeken omdat je aan de bar bier staat te drinken. Van die gasten die alleen uitgaan om te rellen. Triest sneu volk dat het is, te stom om te poepen. En dan peuken in iemands gezicht drukken, wat de fuck is er mis met je.
Ik klaag niet, ik hou alleen niet van mensen die onzin uitkramen. Ik wil je best nog een keer een lesje Geschiedenis geven als je dat wilt, hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij ook als ik dit zo lees, want anders was je wel met fatsoenlijke argumenten gekomen in plaats van bovenstaande. Maargoed, ik maak er verder geen woorden meer aan vuil, jij kan volgens mij toch louter klagen.
Ik heb ook geschiedenis gehad, en daar wil ik even bij zeggen dat het vak officiëel "Geschiedenis en staatsgeleerdheid" of iets dergelijks en legt het zich op het vwo vooral toe op de politiek binnen bepaalde periodes en ik heb op m'n eindexamen de gouden eeuw en Viëtnam gehad en ik kan je dus wel vertellen dat je niks, maar dan ook niks over de onderwerpen krijgt waar we het hier net over hadden. In de politiek waren arbeidsomstandigheden en dergelijke toendertijd namelijk totaal niet relevant, en daarom kon de VOC zo snel en makkelijk over de ruggen van anderen steenrijk en machtig worden, en met de VOC Nederland, dat slaat dus als een tang op een varken met wat Balkenende ermee wil zeggen. Met zijn gezeik over visie, daadkracht en durf. De 2 situaties zijn totaal niet te vergelijken, aangezien de VOC zo'n beetje geen regels had om zich aan te houden en in de beginjaren ook echt 0 concurrentie.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik hou alleen niet van mensen die onzin uitkramen. Ik wil je best nog een keer een lesje Geschiedenis geven als je dat wilt, hoor.
Herkenbaar ja, meteen hoeken en weglopenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, ik snap je punt. En nu stop ik met discussiëren als je het niet erg vindt, want ik ben er eigenlijk veel te lam voorquote:Op woensdag 7 december 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb ook geschiedenis gehad, en daar wil ik even bij zeggen dat het vak officiëel "Geschiedenis en staatsgeleerdheid" of iets dergelijks en legt het zich op het vwo vooral toe op de politiek binnen bepaalde periodes en ik heb op m'n eindexamen de gouden eeuw en Viëtnam gehad en ik kan je dus wel vertellen dat je niks, maar dan ook niks over de onderwerpen krijgt waar we het hier net over hadden. In de politiek waren arbeidsomstandigheden en dergelijke toendertijd namelijk totaal niet relevant, en daarom kon de VOC zo snel en makkelijk over de ruggen van anderen steenrijk en machtig worden, en met de VOC Nederland, dat slaat dus als een tang op een varken met wat Balkenende ermee wil zeggen. Met zijn gezeik over visie, daadkracht en durf. De 2 situaties zijn totaal niet te vergelijken, aangezien de VOC zo'n beetje geen regels had om zich aan te houden en in de beginjaren ook echt 0 concurrentie.
En toen niks. Mijn vrienden houden niet zo van zulk gedrag, en terwijl ik liep te koelen met ijsblokjes hoeken zij die gasten de grond in, samen met de uitsmijtersquote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Bozz187 het volgende:
Kut kabout zou ze met gelijke munt terug betalen.
Maar, en toen pierre
Topic?!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat geklooi met dat uitzendbureau is trouwens na veel moeite opgelost. Als 'dank' heb ik voor het hoofdkantoor tien taarten besteld met daarbij een wenskaart met een leuke tekst.
Tauch, daten?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat geklooi met dat uitzendbureau is trouwens na veel moeite opgelost. Als 'dank' heb ik voor het hoofdkantoor tien taarten besteld met daarbij een wenskaart met een leuke tekst.
Je bedoelt de grensrechter, de scheidsrechter kan dat niet zien.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die scheids bij Ajax - Realgeef die man eens de elektrische stoel ofzo.
Ja ja ja ja maar ik kan me altijd best in leven bij een foutje van de grens of scheids maar dit is gewoon idioot. Dit duel gaat om 25 miljoen en dan 100% goals afkeuren terwijl het aanvallende team altijd het voordeel van de twijfel moet hebben is absurd,quote:Op woensdag 7 december 2011 21:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je bedoelt de grensrechter, de scheidsrechter kan dat niet zien.
Die 25 miljoen boeit geen fuck. Ook al was het een oefenwedstrijd, dan moet er nog fatsoenlijk gefloten worden.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ja ja ja maar ik kan me altijd best in leven bij een foutje van de grens of scheids maar dit is gewoon idioot. Dit duel gaat om 25 miljoen en dan 100% goals afkeuren terwijl het aanvallende team altijd het voordeel van de twijfel moet hebben is absurd,
True, maar het maakt het net wat vervelender dat het zo'n belangrijk duel is..quote:Op woensdag 7 december 2011 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die 25 miljoen boeit geen fuck. Ook al was het een oefenwedstrijd, dan moet er nog fatsoenlijk gefloten worden.
Ajax supporters zouden precies het zelfde doen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is overigens precies de reden waarom voetbal mij steeds minder en minder doet iedere keer als je hoop hebt dat Ajax het eens goed gaat doen verneuken ze het toch weer. Ik kan alleen nog steeds slecht tegen dat kinderachtige gedoe van PSV en Feyenoord supporters die nu weer plots voor Lyon zijn!
Is bullshit als PSV CL speelt ben ik nooit voor de tegenstander van PSV maar kan het mij mijn reet roesten wat PSV doet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ajax supporters zouden precies het zelfde doen.
Dus ja....
Maar lyon zal niet stoppen met scorenquote:
Een echte supporter.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax gaat dit nog weg geven ook denk dat ik het aankomende jaar verdacht weinig voetbal ga zien. Misschien het EK maar voor de rest boeit het me echt niet meer.
/care jij bent de afgelopen 10 jaar niet keer op keer op je ziel getrapt en treurig geweest om je club. 6 jaar lang een seizoenskaart gehad zonder ook maar een enkele prijs behalve wat bekers. Kut voetbal moeten zien met als enige lichtpuntje Suarez. Voetbal is geen eerlijke sport meer sinds het allemaal om de grote bedragen gaat.quote:
Jawel al 3 jaar is het minder maar ach...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
/care jij bent de afgelopen 10 jaar niet keer op keer op je ziel getrapt en treurig geweest om je club. 6 jaar lang een seizoenskaart gehad zonder ook maar een enkele prijs behalve wat bekers. Kut voetbal moeten zien met als enige lichtpuntje Suarez. Voetbal is geen eerlijke sport meer sinds het allemaal om de grote bedragen gaat.
Sorry hoor 1 keer kampioen in 10 jaar het zou godverdomme eens tijd worden. Ajax verneukt het keer op keer voor zichzelf niets ten aanzien van PSV of Twente.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jawel al 3 jaar is het minder maar ach...
En vorig jaar kampioen dan? en verder hebben al nl clubs de afgelopen jaren hopelloos gespeeld in de EU.
Zo'n speler wordt gekocht voor 60 miljoen en is geeneens basisspeler bij Realquote:
Had PSV toen de beste papieren om door te gaan? Waren er toen 2 goals die nu het verschil zouden maken van je gestolen door de arbitrage?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet hoe jullie je nu voelen. Kan nog steeds janken om PSV - AC Milan.
Nee, maar als je zo dichtbij bent is het altijd kut.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had PSV toen de beste papieren om door te gaan? Waren er toen 2 goals die nu het verschil zouden maken van je gestolen door de arbitrage?
Bijna finale CLquote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet hoe jullie je nu voelen. Kan nog steeds janken om PSV - AC Milan.
Buitenspelgoals...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:30 schreef dreamzk het volgende:
wat is deze?
45' [1 - 1] B. Gomis
48' [1 - 2] B. Gomis
48' [1 - 3] M. Gonalons
Hoe kankerhard faal je als team dan?
Dat blijf je houden en de UEFA gaat de nieuwe regels ook niet invoeren, dus dit blijft voorlopig wel ff zoquote:Op woensdag 7 december 2011 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n speler wordt gekocht voor 60 miljoen en is geeneens basisspeler bij Real. Hierdoor is voetbal compleet ziek en verneukt geworden het is voor een topploeg uit een kleiner land gewoon onmogelijk om wat te presteren internationaal.
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jonge Zagreb is gewoon omgekocht dat is 1 ding wat zeker is. Het is geen eerlijke sport meer
Nja bewijs hebben we toch nietquote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gast Lyon mag 3 keer scoren in 4 minuten. Waarvan 2 goals in 1 minuut hoe duidelijk wil je het hebben. Weet niet of iemand zich nog die 13-0 overwinning oid van Spanje tegen San Marino of iets dergelijks herinneren waardoor Nederland uitgeschakeld werd precies hetzelfde verhaaltje.
Ja klopt sinds het alleen maar om het geld draait en niet meer om de sport voetbal is heel het spel verneukt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja bewijs hebben we toch nieten dat was toen 12-1 ofzo?!
Die speler bij de 1-3 die in het penaltygebied op de grond gaat liggen uit het niets of die keeper bij de 1-4 die naar de bal duikt en dan zijn hand intrekt. Rot op man kanker sport is het.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef dreamzk het volgende:
Lol alsof zagreb nog moeite doet. Wtf
Was te verwachten, heb de goals al gezien bij Sport1 meteen naar de wedstrijd, het is idd apartquote:Op woensdag 7 december 2011 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijk die goals dan tering zeg kanker maar op met heel het voetbal.
Apart is het minimaal die keeper komt van de lijn en steekt geeneens zijn hand uit naar een bal terwijl de bal hem zowat raakt sorry hoor maar dan kun je mij nog beter in die goal zetten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was te verwachten, heb de goals al gezien bij Sport1 meteen naar de wedstrijd, het is idd apart
Ik moet zeggen, ik kan absoluut niet voetballen maar ik denk dat ik beter positiespel had dan zagreb.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Apart is het minimaal die keeper komt van de lijn en steekt geeneens zijn hand uit naar een bal terwijl de bal hem zowat raakt sorry hoor maar dan kun je mij nog beter in die goal zetten.
De verdediging van IJselmeervogels had nog beter gestaan dan die van Zagrebquote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik kan absoluut niet voetballen maar ik denk dat ik beter positiespel had dan zagreb.
Dat je dan met 0-3 of 0-4 verliest kan ik zeker inkomen maar kom op ze lieten die ballen er expres door dat staat voor mij als een paal boven water.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vergeet niet dat Zagreb helemaal nergens kans op had hè
NOS denkt precies hetzelfde lees ik, maar goed NOSquote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je dan met 0-3 of 0-4 verliest kan ik zeker inkomen maar kom op ze lieten die ballen er expres door dat staat voor mij als een paal boven water.
Die presentator net ook al:quote:Op woensdag 7 december 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
NOS denkt precies hetzelfde lees ik, maar goed NOS
Dat verhaal geloof je toch niet?! Zag iemand zoiets net ook al postenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als de directie van Ajax dat heeft gedaan is het diep en diep triest.
Mwoah überhaupt als Ajax een klacht in zo dienen zou het triest zijn. Ze hadden gewoon moeten scoren zo makkelijk is het.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat verhaal geloof je toch niet?! Zag iemand zoiets net ook al posten
Had het erover dat je misschien dat dit door Ajax zelf bedacht isquote:Op woensdag 7 december 2011 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah überhaupt als Ajax een klacht in zo dienen zou het triest zijn. Ze hadden gewoon moeten scoren zo makkelijk is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |