I dont care of we eruit vliegen in de eerste ronde hierna maar het geld kunnen wij zo goed gebruiken, daar gaat het mij vooral om. Met united en city in EL winnen we die toch niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Pixell het volgende:
Draait toch op niks uit en dan nog, wil je serieus zo je plek in de CL verzekeren, want op eigen kracht kunnen ze het niet..
Tuurlijk zat het ze wat tegen, maar 1x scoren moet kunnen in die 2e helft
Bozz de soldaat alles, MW2 ervaring in real life gaan uitproberen. Niet gaan proberen te ragequittenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
Shiiit defensie heeft echt een goed werkend systeem zeg! Je kan alleen maar solliciteren als je alle gegevens invult op de site, anders kan ie niet versturen. wordt ik net gebelt, ja we hebben niet alle gegevens ontvangen. Voor welke functie solliciteer je?
Bron?quote:Op donderdag 8 december 2011 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
Wat?????????
Lyon heeft mogelijk 2,1 miljoen aan zagreb betaald?
Echt als dat waar is, hoop ik dat deze uitslag wordt geschrapt en dan zowel lyon als zagreb de komende 5 jaar worden geschorst aan alle toernooien.
not again,quote:Virginia Tech sends out alert about report of gun shots being fired on campus; advising people to stay indoors - @wsls http://bit.ly/rB3Wia
7 minuten geleden
Je weet dat het complete dorpen zijn daar?quote:Op donderdag 8 december 2011 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan ligt het toch echt aan die school hoor als het zo is
Politie agent doodgeschoten en schutter is de stad ingelopen zegt ANPquote:
dood neereschoten??quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Pixell het volgende:
Op nu.nl staat neergeschoten, dat is wat anders dan dood
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef Pixell het volgende:
Op nu.nl staat neergeschoten, dat is wat anders dan dood
I rest my case. Pixell ik heb die betrouwbare bronnen jwzzzquote:Op donderdag 8 december 2011 20:09 schreef SoldMayor het volgende:
2 killed in shooting at Virginia Tech, university spokesman says - Reuters
Sry swa, ik werk nog aan die connecties man, jwzquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
[..]
I rest my case. Pixell ik heb die betrouwbare bronnen jwzzz
Zwak.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:05 schreef SoldMayor het volgende:
Oh shit helemaal los in MW3 eindelijk.. 41-7 in tdm bam bam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |