Ik heb het af en toe bij Skyrim, een freeze. Ook 1x gehad bij Forza 4 en paar keer bij MW3. Maar elk potje is wel erg veel... Bij Fifa trouwens ook nog, maar dan was je savegame corrupt..quote:
Ik vraag wel een slim aan me vriendin.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe bij Skyrim, een freeze. Ook 1x gehad bij Forza 4 en paar keer bij MW3. Maar elk potje is wel erg veel... Bij Fifa trouwens ook nog, maar dan was je savegame corrupt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Ajax
Ajax komt donderdagmiddag met een verklaring over de gebeurtenissen tijdens de wedstrijden in de Champions League van woensdag tussen Ajax en Real Madrid.
De Portugese arbitrage keurde in de Arena twee keer onterecht een treffer van de Amsterdamse club wegens buitenspel af. ''Wij waren al aan het uitzoeken of we iets richting de UEFA kunnen doen'', zegt een woordvoerder van Ajax. ''We kijken niet zozeer naar de twee fouten van de arbitrage in Amsterdam maar vooral naar de gebeurtenissen in Zagreb.''
Kijk naar trapsonspor, die zaten niet eens in de CL (vanwege dat omkoop schandaal in Turkije, mocht trapsonspor ipv een andere club mee doen aan de CL ) en gaan nu ook gewoon door in de ELquote:Op donderdag 8 december 2011 13:37 schreef Pixell het volgende:
Draait toch op niks uit en dan nog, wil je serieus zo je plek in de CL verzekeren, want op eigen kracht kunnen ze het niet..
Tuurlijk zat het ze wat tegen, maar 1x scoren moet kunnen in die 2e helft
Zag hem idd, vanavond ook maar eens de xbox updatenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar de PS3 heeft geen spellen.
[..]
[..]
| Forum Opties | |