oh gelukkigquote:Op woensdag 7 december 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan hij welEn douchen ook. Maar lopen doet pijn. Dus drinken pakken, ect dat wil niet echt. En dingen oprapen (bukken) of tillen mag hij niet.
Gelukkig maarquote:
Jep en die is volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig maaren nu wachten op de echo toch?
Ach wat een hardnekkig virus is dat toch, is Ean ook nog steeds ziek of gaat het met haar wat beter?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat je urine goed is Oognip
Mo thuis is wel lekker al kreeg ik thuis wel altijd een terug val
Alweer beter Rewimo?
Mijnwordt steeds erger vandaag nog niks binnen gehouden ik ben er echt zo klaar mee en heb geen idee waar het vandaan komt. Zo kan de AB zijn werk ook niet doen natuurlijk.
Jawel in mijn targus (ergens in mijn oor). Die ga ik er uit halen als de echo ook niets zegt.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef indaha het volgende:
En jij hebt geen navel of ander soort piercing ergens , neem ik aan .
Balen joh, dat je maar niet opknaptquote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Alweer beter Rewimo?
Mijnwordt steeds erger vandaag nog niks binnen gehouden ik ben er echt zo klaar mee en heb geen idee waar het vandaan komt. Zo kan de AB zijn werk ook niet doen natuurlijk.
Ben je niet misselijk juist ván de AB?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Alweer beter Rewimo?
Ik kotste al voor de ABquote:Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben je niet misselijk juist ván de AB?
Dan had je wel een héél vooruitziende blikquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kotste al voor de AB
En geniet van je reep
Wat ben jij toch eigenlijk een heerlijke droogklootquote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kotste al voor de AB
En geniet van je reep
Ik had zo gehoopt deze maand gewoon te kunnen genieten van alles. Vorig jaar lag ik met Sint in het z-huis en met kerst lag ik meer boven de plee dan dat ik aan tafel zat.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan had je wel een héél vooruitziende blik
Beterschap
Ow ja, ik weet het nogquote:Op woensdag 7 december 2011 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had zo gehoopt deze maand gewoon te kunnen genieten van alles. Vorig jaar lag ik met Sint in het z-huis en met kerst lag ik meer boven de plee dan dat ik aan tafel zat.
Morgen ben ik aan het werk.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, ik weet het nogWat een gezeik zeg
Ga morgen maar eens mooi terug naar de HA
Sterktequote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Morgen ben ik aan het werk.
Ik moet binnenkort een echo laten maken van mijn buik ik denk dat de HA weinig nog kan doen voor mij.
Maar je gaat toch niet aan het werk als je de hele dag loopt te kotsen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Morgen ben ik aan het werk.
Ik moet binnenkort een echo laten maken van mijn buik ik denk dat de HA weinig nog kan doen voor mij.
Ok zelf wetenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog 3 wk ik ben vorige week ook al de hele week thuis gebleven en ik word hier toch niet beter.
En ik ben het gewend zo te plannen dat ik thuis kots en vrijdag ben ik vrij,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |