Sterktequote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Morgen ben ik aan het werk.
Ik moet binnenkort een echo laten maken van mijn buik ik denk dat de HA weinig nog kan doen voor mij.
Nee.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef nokwanda het volgende:
Maar F_R, hebben ze nou echt geen idee wat er met je aan de hand is dan?
hoesten? te diep hoesten? is hier ook kotsenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb zelf had het idee dat mijn overgeefreflex gewoon heel gevoelig is. Ik hoest momenteel heel veel en ben erg verkouden dat heerst is niet erg. Maar vandaag kwam het gewoon zonder te hoesten. Ik weet het zelf ook niet meer en krijg nu het idee dat ik gek ben.
Is het dan echt echt kotsen of meer slijm?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoesten? te diep hoesten? is hier ook kotsen
maar mijn maagklep sluit niet helemaal waardoor dat dan sneller getriggerd word
k kan mn complete maaginhoud er dan uitmikkenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Is het dan echt echt kotsen of meer slijm?
Misschien is het dan toch gewoon het hoesten wat mij parten speelt. Ik ga even mailen naar de HA voor toplexil ik heb als een kind een hele poos last van mijn luchtwegen gehad en bij het hoesten moest ik toen ook vaak spugen maar vooral slijm.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan mn complete maaginhoud er dan uitmikken
dat gaat echt van hoesten hoesten hoesten, naar lucht snakken want neus gaat dichtzitten
slikken slikken slikken, maar is niet meer tegen te houden, kotsen
soms door mezelf te dwingen om rustig te blijven wil t nog wel stoppen bij t deel slikken
euh geen ideequote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef tombolafan het volgende:
wtf, als in de theorie staat dat de volgorde a-b-c-d is waarom is het dan bij de toets b-a-d-c
Geen ideequote:Op woensdag 7 december 2011 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
Strikvraag? Wat 'n rust hier trouwens, iedereen zit voetbal te kijken?
ja, bij mij blijft hij wel eens steken na de advertentie, die de eerste post, dan de ad, en dan verder nietsquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
Whut?! Net was er alleen een OP en geen reacties, FOK! doet raar vandaag
Ja, had ik ook al een paar keer eerderquote:Op woensdag 7 december 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
Whut?! Net was er alleen een OP en geen reacties, FOK! doet raar vandaag
Dat heb ik ook de hele tijd refreshen helptquote:Op woensdag 7 december 2011 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, bij mij blijft hij wel eens steken na de advertentie, die de eerste post, dan de ad, en dan verder niets
Hoezo dat dan? Is gewoon een andere benoeming voor rukwind.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef senesta het volgende:
Ik heb hem even aangepast hoor de TT, het kan ook te gek
Jeeejquote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
net de futurama aflevering gezien waarin bender en fry gaan samenwonen
Zo erg is hij toch niet?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef senesta het volgende:
Het ging over rukwinden hoor, dirtymindquote:Op woensdag 7 december 2011 20:53 schreef senesta het volgende:
ja ja, ja hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef senesta het volgende:
Ik zei toch dat FOK! raar doet, ik doe niets hoor
Om te kijken of je wel goed hebt opgeletquote:Op woensdag 7 december 2011 20:45 schreef tombolafan het volgende:
wtf, als in de theorie staat dat de volgorde a-b-c-d is waarom is het dan bij de toets b-a-d-c
Exterminate... exterminate!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
oh nee thinkgeek, waarom
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg is hij toch niet?En het topic is al bijna vol!
iddquote:Op woensdag 7 december 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo erg is hij toch niet?En het topic is al bijna vol!
iedere keer als ik ergens zo'n portemonnee zie twijfel ik altijd even, maar doe het toch maar nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
SLJ is een BAMF
Mijn zus heeft trouwens een 'royale with cheese' T-shirt
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 december 2011 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iedere keer als ik ergens zo'n portemonnee zie twijfel ik altijd even, maar doe het toch maar niet
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb overigens jarenlang een grote Pussy Wagon sleutelhanger gehad
Ja, met Ackbarquote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu de lego star wars sleutelhanger toch?
heb je ooit eens gezegd, volgens mij na het posten van een serie van It's a trap / it's a tarp plaatjesquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je ooit eens gezegd, volgens mij na het posten van een serie van It's a trap / it's a tarp plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |