Nou de tuin is helemaal afgemaakt, maar de laatste ontsnappingsmogelijkheden worden nu nog geblokkeerd en dan is mijn tuin een grote renquote:Op woensdag 7 december 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou of een ren maken of ze maar binnen houden hoor Indaha
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2011 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Ojee, wat voor volk gaan we nu weer binnenkrijgen met deze TT?
Met een tuigje lopen ze geen stap en ze zijn graag in de tuin, ook alleen maar als we thuis zijn hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jee Indaha
Zijn het echt buitenliefhebbers of kan je ze ook binnen houden? Of aan een tuigje misschien?
Ja het waait behoorlijk , bij de buren is de schutting al omgewaaid.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:44 schreef Croli het volgende:
Zo, ik ben terug van de stad! Ik heb het overleefd. Klote masturbatiewind zeg!! Maar gelukkig was het droog en is de volledige missie voltooid. Hoef dus in principe deze week niet meer!!
Kom ik thuis, zet fiets in de schuur, wordt ik (dankzij die klote-masturbatiewind) aangevallen door de vlaggenstok! Ding tegen mn wang aangeknalt. als het morgen blauw is vermoord ik die stok
het was meer een voorstel hoor, als je iets anders wilt moet je het even zeggenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even teruglezen voor mn kerst-ava, die zag ik mobiel alleen als foutmelding
![]()
Zwab
Ik hoor Sjon nu al krijsenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Op dat stomme Erkemederstrandje ben ik 1 keer geweest, puppywandeling toen Billy 6 weken was, met het hele forum en het nestje pups, das echt ver, ik ga echt niet zwemmen in januari, en mn honden al helemaal niet
AWWWWquote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
6 weken oude Billy bij het Erkemederstrand in 2007
awwwwwquote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem prima hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was meer een voorstel hoor, als je iets anders wilt moet je het even zeggen
quote:Op woensdag 7 december 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |