Het blijft wel zitten, maar je moet ook niet de hele avond gaan lopen zoenen. Daar is niks tegen bestandquote:Op woensdag 7 december 2011 21:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Been there done that en werkt jammergenoeg bij mij niet. Ik hoop ooit nog eens iets te vinden wat wel blijft zitten bij mij
Geeft die niet zulke droge lippen als lipfinity? Daar gaan mijn lippen stuk van.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gekocht die ik zelf al had en die werkt perfect!
Deze van L'Oreal Infallible Longwear lip duo compact. Zitten een lipstick en een beschermend stickje samen in één mooi hoesje, ze kunnen er ook niet uit vallen.
[ afbeelding ]
Ik heb even foto's bekeken van getatoeerde lippen, maar nee dat doe ik maar nietquote:
Niet als je om de zoveel uur dat witte balsem sticky er even overheen haalt!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft die niet zulke droge lippen als lipfinity? Daar gaan mijn lippen stuk van.
Jaar of 5quote:Op woensdag 7 december 2011 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel mooi dat je er achter bent! Gaat je een berg geld schelen
Hoe lang betaalde je al zoveel?
+1quote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat lippenstift
Samequote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 7 december 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Ieder jaar komen er meer bijquote:Op woensdag 7 december 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En die lampies hebbie ook al zo lang?
En pas na al die tijd kwam je op het lumineuze (bwehe) idee om de buitenverlichting mee te tellenquote:
Ik heb een potje besteldquote:Op woensdag 7 december 2011 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sameik smeer alleen rosebud salve.
Da's echt geweldig spulquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een potje besteld![]()
[ afbeelding ]
Ow, toe maar weerquote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Maes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is echt zulk fijn spul! En je doet er heel lang mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:45 schreef Maes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We kunnen het potje delenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, toe maar weer
En ik dacht dat wij iets hadden
Nou, daar zal ik over nadenken, maar ik beloof nixquote:
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |