Appelmoes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:55 schreef LizzyAdam het volgende:
verslikken in wat?![]()
* LizzyAdam vraagt zich af of ze dat eigenlijk wel wil weten
Oh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Iemand" vertelde mij eens dat het dan juist naar accuzuur smaakt...
moet ik me nu afvragen wie die iemand is??quote:
Je stelt je het alleen zo voor?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet trouwens ook niet of accuzuur zo smaakt.
grijnz, ja dat is dan weer het voordeel van de laatste dagen van de vakantie.. degenen die je mist weer terug zien......quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef Vanyel het volgende:
Schijnt de zon, zitten we lekker aan bier en brood met aioli, is er zoooo'n poppig kindje in beeld dat we acuut allebei Dot missen.
Zo is het wel minder erg als je vakantie bijna afgelopen is
quote:
nou euh.... ik wilde er niet over door gaan aangezien ik er zelf ook aan moet geloven...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:45 schreef Vanyel het volgende:
Niemand onder de indruk van mijn 10kiloplan?
DP, zeker van jou had ik wel aanmoediging en tips verwacht. Voor januari dan, maar toch.
Elke dag samen op de Wii is het snode plan van de Mrs. En in t weekend echt sporten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:46 schreef lezzer het volgende:
Als je er ook bij op let met eten lijkt me dat niet verkeerd. Moet je wel elke dag op de Wii.
samen op de wii kan erg leuk zijn... En als Dottir dan een beetje mee werkt kan zij ook al mee doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Elke dag samen op de Wii is het snode plan van de Mrs. En in t weekend echt sporten natuurlijk.
Vitamietjes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Weet iemand iets dat goed is voor je weerstand? Dit is nou al de vierde keer dat ik echt ziek ben in de laatste drie maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |