abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105281254
User v/d dag: Monkyyy

mypictr_60x60.png Vandaag is Monkyyy user van de dag! mypictr_60x60.png

Het was even stil rondom deze reeks, ik moest immers bedelen om een interview. Met bloed zweet en tranen presenteer ik dan toch het felbegeerde exclusieve interview met Monkyyy. Geniet!

1. Zo, Monkyyy je bent user van de dag. Er is nogal wat gebeurd met je account. Je bent ontmaskerd als trollkloon. Wat is de inleiding geweest van je ontmaskering?
Er zijn twee theorieën die ik bedacht heb daarvoor:
Korte versie: Iemand heeft de blog van een Zweedse pokerspeelster (“monkiii”) gevonden waarvan ik (vooral in het begin van mijn “FOK! carriere”) foto’s heb gebruikt.

Lange versie: Monkiii is een poster @ 2+2. http://forumserver.twoplustwo.com/ is een pokerforum waar met name pokerstrategie, theorie en psycholgie wordt besproken, een forum waar ik ook zeer actief ben.

Er zit echter ook een “ONZ” gedeelte in, waar bullshit wordt gepost. Monkiii is vooral daar actief en post daar vrolijk, vrij veel foto’s van haar. Het kan zijn dat een pokerspeler haar daar herkend heeft, en mijn FOK! account herkend heeft en de link heeft gelegd.

2. Ben je ook serieus als trollkloon begonnen? Of was het meer om jezelf "internet-anoniem" te houden?
Het was meer om mijn FOK! account een gezicht te geven dan echt om reacties uit te lokken. Ik wilde niet de foto´s van mezelf gebruiken omdat ik niet door mensen herkend wil worden. Dus nam ik een andere identiteit aan.

Wat ik wel leuk vind om te doen, is gewoon ouderwets trollen. Reacties posten (met name in KLB en soms AEX) die op de grens van retarded zitten, gewoon om mensen er heel hard en serieus op in te zien gaan. Dat maakt mij aan het lachen. :@ at doe ik overigens ook op 2+2 in de serieuze sub-fora en niet puur op FOK!.

3. Hoe goed ben je met poker in het echt?
Ik speel sinds augustus 2008 full-time. Voor de kenners: ik speel met name mid-stakes NLHE en bumhunt $5/$10 en hoger. lol pokernerd taal :') et is niet iets waar ik over gelogen heb.

Ik heb ook best wat PM contact gehad met mede spelers via FOK! Op serieuze vragen ga ik meestal wel in, als het over poker gaat. Ik ga dus dus niet in op die gare vragen van: Hoe was ik mijn zwarte online-pokergeld het veiligst wit :r Dan antwoord ik altijd: Vraag maar aan je accountant. ^O^ En op toernooi strategie vragen ga ik ook niet serieus in. Omdat lol-toernooipokersss :') :') :')
Ik probeer op het moment ook Pot Limit Omaha te leren, maar daar faal ik tot nu toe bestwel hard in.

4. Heeft de echte Monkyyy contact met jou op genomen over de identity-theft ?
Nee, helemaal niet. Ik heb haar wel benaderd en mijn contact-gegevens aan haar gegeven en proberen contact op te nemen via skype (misschien komt ze daar nooit online ofzo :( ) en nog via PM’s @ 2+2, maar de response tot op heden is 0%. Ik zou haar nog weleens willen ontmoeten, of dat ervan komt, wie weet, er gaan dan sowieso foto’s gemaakt worden dat weet ik wel! :D Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze met nieuwjaar naar A’dam komt dus misschien dat er iets geregeld kan worden. :)

5. Heb je liefdesverklaringen, hosselpogingen, piemels over de PM gekregen van users ?
Dat valt heel erg mee, helaas. ;( Heb slechts één chanante foto gekregen van een blote torso. Voor de rest waar gare dingen zoals “Mag ik een foto van je tieten” en “Mag ik een slipje van je” “Wil je wat drinken?” “Kom ook eens in Sexy en Gewaagd posten :@ “. Maar ik reageerde er zeer zelden (serieus) op. Maar wees niet bang heren (en één dame), jullie chanante PM’s zijn veilig in mijn handen. O+

6. Blijf je doorposten met Monkyyy in de toekomst ?
Dat laat ik aan de ONZ-users over, als ik nog welkom ben blijf ik graag doorposten. :@ Ik ga wel wat minderen though, want >3 uur per dag mijn tijd besteden aan FOK! is niet hoe ik mijn leven wil indelen eigenlijk. :')

7. Was alles wat je postte als troll, of waren dingen ook berust op waarheid ?
Ik heb over een paar dingen gelogen:
Mijn uiterlijk. Er is veel om gevraagd dus aanschouw, de echte ik.
Mijn leeftijd. Ik vertelde altijd dat ik 25 jaar was, maar ik ben 23. Dit komt omdat het meisje waar ik de identiteit van stal toen 25 was. Nu trouwens 26.
Het uiterlijk van mijn kat. :') Mijn voornaam, dat is niet Alexandra, maar Liza.
Verder heb ik heel veel dingen over de echte ik vrijgegeven, waar ik woon, op welke middelbare school ik heb gezeten, wat ik doe, mijn vriend, wat ik wil worden, dat ik een voorliefde heb voor koken, mijn grote interesse in macro-economie, dat ik drie verschillende soorten Uggs heb haters gonna hate. Dat soort dingetjes. :)

8. Heb je al een nieuwe trollkloon? :')
Nee. Sinds shit de fan hitte heb ik me maar even stil gehouden. Veel mensen haatten (wat ik grappig vind, mensen nemen internet veel te serieus :') maar dat is mooi want dat houdt het leuk voor mij :P) mij plotseling en ik dacht dat het het beste was om even te wachten met posten in ONZ, onder mijn echte account of onder een kloon.

9. Wie wil je hierna zien als user v/d dag?
Coban! :D

10. Wat zou je die persoon willen vragen?
Ben ik weer welkom in ONZ? En moet ik mijn blauw/bruin/zwarte ugg collectie uitbreiden met een paar rode, of witte uggs? :@
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_105281270
Geen idee of een nieuw topic mocht, maar volgens mij was niet iedereen uitgepraat.
Anders slotje.
pi_105281284
Slotje want nieuwe dag verder kut troll
Ik ben terug.
pi_105281303
geil ding
pi_105281307
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:49 schreef Zweetteef het volgende:
Slotje want nieuwe dag verder kut troll
Zet het slotje maar op dan.
Laat de modjes het zelf bepalen.
  woensdag 7 december 2011 @ 00:51:06 #6
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_105281310
We waren uitgepraat hij zou dood gaan ^_^
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_105281322
wie is het deze keer?
pi_105281336
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:49 schreef Lithia het volgende:
Geen idee of een nieuw topic mocht, maar volgens mij was niet iedereen uitgepraat.
Anders slotje.
Nee. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')