Ja, of MANthyquote:Op donderdag 8 december 2011 23:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan had je wel Monthy geheten
klopt....daar kwam ik ook achter na 3 datesquote:Op donderdag 8 december 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een hele dikke kerel van 58 met heel veel neushaar
Die vlechtjes waren too much hè?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt....daar kwam ik ook achter na 3 dates![]()
en Team Rocketpower (ik dus) is netjes 10e geworden in de Popquiz. 20 deelnemende teams dus ik ben tevreden. Mijn punten dank ik vooral aan het feit dat de namen van alle 7 K-otic leden wist.....dus of ik daar nou trots op moet zijn....
die vlechtjes in je neushaar waren te erg...quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vlechtjes waren too much hè?![]()
En tof
Ik neem het mee als tip, voor het geval ik ooit nog weer eens een date hebquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vlechtjes in je neushaar waren te erg...
oh, ik wel stiekem samengewerkt met mn buurteam, maar had uiteindelijk 1 punt meer...(dankzij K-otic en Linda Roos en Jessica) echt klassiekers als Smoke on the Water en moderne klassiekers als Woman van Wolfmother herken ik niet, maar Ademnood afmaken is geen enkel probleem
dat laatste hoor ik vaker....ach, ik zeg ook niet dat ik het mooi vind, ik heb het gewoon onthouden.....Smoke on the Water en Woman waren btw wel o-ja'tjes en in tegenstelling tot mijn hippe altobuurteam herkende ik Epic van Faith no More welquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem het mee als tip, voor het geval ik ooit nog weer eens een date heb![]()
En je schaamt je ook nergens voor hè, qua muziek
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste hoor ik vaker....ach, ik zeg ook niet dat ik het mooi vind, ik heb het gewoon onthouden.....Smoke on the Water en Woman waren btw wel o-ja'tjes en in tegenstelling tot mijn hippe altobuurteam herkende ik Epic van Faith no More wel
En dat vind ik een draak...quote:
ik ben heel slecht in inro's en solo's. zeker wanneer ze, zoals vanavond, door een livebandje gespeeld worden. mash-ups gingen me beter af, net als zoek de link. Maar ik ben toch meer van de feitjes: uitgavejaar van Angels van Robbie Williams, de naam van de weduwnaar van Guusje Nederhorst en de leeftijd van Madonna (al zat ik daar 1 jaar naast...)quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb qua muziek een heel goed gehoor, ik herken vaak bij de intro al de plaat. Wel leuke spelletjes
[..]
En dat vind ik een draak...
Truste en smokkel ze morgenochtendquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
zo, nu mn bedje maar opzoeken. om 6.45u gaat de wekker, maar ik kan evt een halfuurtje smokkelen....
slaap lekker allemaal!
behoorlijk gesmokkeld.....quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 09:38:25#SnowPatrol speelt bij start Serious Request in Leiden op de markt op zondagavond 18 december!! Ben ik heel blij mee!! #SR11 #3FM @giel3fm reageer retweet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |