Gelukkig heb ik nog pics van je.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat maakt die jas zo leuk. Boeiend, gewoon lekker die zwarte kopen. Zijn we net zusjes, hihi
.
[..]
Het antwoord is nee. Ik zit net lekker in m'n anonymous-mode.
| 1 | /Users/***********************/Pictures/artifacts/fokforum/allure.jpg |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik heb nog een recente foto op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leugenaar. Welke?
Sowieso telt niet, want zijn oude foto's.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Hebben hebben hebben voor O&N
AWW SHUCKS. GOD DAMN SHAWTY.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dWc stemd voor!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
AWW SHUCKS. GOD DAMN SHAWTY.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb nog een recente foto op mijn telefoon.
Jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Toen je een foto maakte van de cam?
Ja, per ongeluk omdat ik wilde weten wat die functie wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jawant jij had snapshots gemaakt.
Die is heel sexy en stijlvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Zijn drie verschillendequote:
Yay toch nog iemand blij met mijn 2e keus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:14 schreef krioro het volgende:
YES ik vond die jas in het zwart mooier maar zei niks omdat iedereen hier voor beige zat te juichen.
Dan stuur ik je wel een keer 1.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk omdat ik wilde weten wat die functie was. Maar die pic was niet eens opgeslagen
.
Pretty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je was met je linkerhand bezig en toen zag je niet meer wat je typte en en enquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was sowieso op MSN en omdat ik snel aan het doen was en en en
Ja, maar Panzermaus heeft een geyl lichaam en ik ben helemaal niet zo lekker, dus ik pas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
Panzermaus en ATOMIC_FUUU mogen ook best wel even fernandespics paken trouwens.
krioro-style #swag #juicequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
Panzermaus en ATOMIC_FUUU mogen ook best wel even fernandespics maken trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |