Minecraft, hoe lelijk het er ook uitziet, kan soms een dikke pc nodig hebben om redelijk te kunnen draaien. Een i3 op een laptop is altijd minderwaardig aan een desktop i3 dus dat zegt ook niet alles.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:37 schreef j95 het volgende:
Helpt niet. Ik heb 4gb ram dus ik weet niet wat er mis mee is hoor![]()
mja, maar ik -lijk- hem nu te kunnen draaien op een Pentium M 1,7Ghz met 2GB ram...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Minecraft, hoe lelijk het er ook uitziet, kan soms een dikke pc nodig hebben om redelijk te kunnen draaien. Een i3 op een laptop is altijd minderwaardig aan een desktop i3 dus dat zegt ook niet alles.
waar denk je dat die M voor staat in de processor naam?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
maarja laptops is een ander verhaal he, volgens mij heeft Notch zelf een keer gezegd dat het niet voor laptops is.
je kan er overheen springen door te rennen +springen de juiste kant op.., dan kan je net een hekje van 1 hoog over...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:18 schreef S1gnum het volgende:
Ik was er gisteren heel even, maar ik heb geen rechten om iets te doen.. heb wel even rondgekeken, maar geen muur gezien waar je het over hebt. Kreeg het wel voor elkaar om het varkenshok in te springen, waar ik nu dus vast zit.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-12-2011 om 15:27:04Progress... http://t.co/gLlsKGnJ Thanks again for your help reageer retweet
wtf in het nederlandsquote:Op woensdag 7 december 2011 16:41 schreef Mordecai het volgende:
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-12-2011 om 15:27:04Progress... http://t.co/gLlsKGnJ Thanks again for your help reageer retweet
Dat zat ik me dus ook af te vragen... maar ik denk dat ik 't wel ga proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
wtf in het nederlands
alsof er zoveel te lezen valt
Dat is waarquote:Op woensdag 7 december 2011 16:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook af te vragen... maar ik denk dat ik 't wel ga proberenKan ik wss lachen om de vertalingen
klopt het zijn nu voornuizen en wegpuntenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Mordecai het volgende:
Waar zijn alle furnaces? :/
Is er iets raars gebeurd op de server? Ben ook al mijn waypoints kwijt...
Nee, die heten gewoon fornuizen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
zo heet zo'n ding toch? een voornuis
maar goed oven
ow kan ookquote:Op woensdag 7 december 2011 17:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, die heten gewoon fornuizen.
Je hebt zeker een Nvidia kaart ofniet?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:37 schreef j95 het volgende:
Die demo draait niet eens soepel op mijn i3 laptop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |