Dat mag ook niet op facebookquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik heb de FB van de echte, kan alleen geen kut zien op die foto.
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Intronic het volgende:
Nou, ik heb de FB van de echte, kan alleen geen kut zien op die foto.
Flikker dan maar helemaal opquote:6. Blijf je doorposten met Monkyyy in de toekomst ?
Dat laat ik aan de ONZ-users over, als ik nog welkom ben blijf ik graag doorposten. Ik ga wel wat minderen though
zarGon kan het niet aan. Denk dat die blote torso foto van jou isquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef zarGon het volgende:
Kanker een end op, leugenaar. Met je poker. En je hoofd.
Lollerbakkes dicht, dikke endeldarm.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
zarGon kan het niet aan. Denk dat die blote torso foto van jou is
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lollerbakkes dicht, dikke endeldarm.
Mijn grootste angst is dat jij ook een troll blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Mensen die eerst geilden op monkyyy en nu op haar lopen te kankeren, omdat jullie er niet tegen kunnen dat ze jullie kapothard heeft getrolldkneuzen.
Tevens monkyyy bazin alles
Ze? Het is gewoon een kerel, hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Mensen die eerst geilden op monkyyy en nu op haar lopen te kankeren, omdat jullie er niet tegen kunnen dat ze jullie kapothard heeft getrolldkneuzen.
Tevens monkyyy bazin alles
Hoe kan ik mij bewijzen danquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat jij ook een troll blijkt te zijn.
coban een troll? Onmogelijk! Het is de meest aardige en integere kwaliteitsuser die ik ooit ben tegengekomen op FOK!.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat jij ook een troll blijkt te zijn.
pmquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Intronic het volgende:
Ok. Pics van de echte monkyyy zijn binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |