abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105255932
Hallo allemaal :)

ik heb een simpele vraag waar ik niet uitkom.. De meeste standaard radio's in auto's (of gewoon zowiezo moderne autoradio's) hebben een automatische zoekfunctie. Oftewel, 538 staat op, je rijd een andere provincie in en de radio zoekt automatisch de sterke frequentie waardoor je niet zelf hoeft te zoeken en amper merkt dat je raio het al heeft gefixt. Nu heb ik gegoogled en zou mijn radio (Pioneer DEH-3300UB) dit ook moeten hebben maar kan het helaas nergens vinden ;( Iemand een idee?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_105255987
RTFM :P

Maar iets met AF is het bij mijn radio (alternative frequencie)
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:43:33 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105269135
AF op 'on' zetten; meestal zit er een knoppie direkt ergens op het front, soms moet het in het menu :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_105269351
Hmm, dat heeft mijn radio volgens mij ook. Binnenkort toch eens kijken, wel handig voor fileinformatie :)
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:50:18 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105269468
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:48 schreef Piles het volgende:
Hmm, dat heeft mijn radio volgens mij ook. Binnenkort toch eens kijken, wel handig voor fileinformatie :)
Neen, da's TI (Traffic Info) als je dat aanzet krijg je automagisch verkeersinformatie, ook la is het op een andere zender.. strontirritant als je het mij vraagt, en vergeet niet de volume preset er voor in te stellen, anders krijg je elke keer een hartverlamming ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_105269537
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Neen, da's TI (Traffic Info) als je dat aanzet krijg je automagisch verkeersinformatie, ook la is het op een andere zender.. strontirritant als je het mij vraagt, en vergeet niet de volume preset er voor in te stellen, anders krijg je elke keer een hartverlamming ;)
Nou ja, dat heeft ie ook volgens mij, maar niet altijd :')
Meestal als ik na een rit van 2 uur bijna thuis ben, dan krijg ik het opeens :|W
pi_105282081
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
AF op 'on' zetten; meestal zit er een knoppie direkt ergens op het front, soms moet het in het menu :)
kijk daar heb ik wat aan! bedankt!
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')