Triest... zo duur zijn condooms nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, ik heb ooit een gesprek afgeluisterd in het ov tussen twee dames van 14 die serieus zo desperate waren dat 1 van hen er toe over was gegaan![]()
en ik maar om me heen kijken in de bus of andere mensen hun lach ook niet in konden houden
Gast.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeker wel. En dan ook doen alsof die drol een Dragonball Z-achtige kamehameha wave is. Jezelf opladen en schreeuwend het eruit persen terwijl je daarna de seconden telt voordat de warme geur je neusvleugels bereikt.
Dat had ik eigenlijk totaal niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:01 schreef Axel1988 het volgende:
Dit is ook zo'n opvallend punt idd. Toen ik nog geen seks had, dacht ik daar heel vaak over na van wie er allemaal seks hadden en hoe geweldig dat wel niet moest zijn en wat ik allemaal miste en hoever ik wel niet achterliep en hoe ongelukkig ik was omdat ik dit meest belangrijke iets in het leven niet had.
jepquote:
Mij duurt het altijd te lang.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een van de meest ontspannende bezigheden ja... heerlijk uitgebreid met een tijdschriftje erbij 's ochtends.
Ook, maar als het niet hoeft, is internet voor mij nu gewoon het handigste.quote:
/care, ik heb me nooit verstopt achter diagnoses en ik kan er erg slecht tegen als andere dat wel doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij snapt het niet omdat hij ernstig autistisch is en jij niet. Stop trying.
Nee maar wat doen met een boterhamzakje?quote:
serieus? die van mij niet (anticonceptie)quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
soa test is 1x per jaar gratis, anticonceptie wordt ook vergoed. hoef je geen condooms meer te kopen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zeker wel. En dan ook doen alsof die drol een Dragonball Z-achtige kamehameha wave is. Jezelf opladen en schreeuwend het eruit persen terwijl je daarna de seconden telt voordat de warme geur je neusvleugels bereikt.
om zijn pikquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar wat doen met een boterhamzakje?
hm, ik dacht als je 21+ bent altijd..quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? die van mij niet (anticonceptie)
in ieder geval niet volledig
Je hoeft het ook niet te accepteren of te begrijpen, alleen wel weten dat een andere redenatie er gewoonweg niet uit zal komen, hoeveel je ook praat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care, ik heb me nooit verstopt achter diagnoses en ik kan er erg slecht tegen als andere dat wel doen.
Ik ga dingen daardoor niet van hem accepteren of begrijpen, want dan gaat hij alleen maar erger denken dat die gelijk heeft.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om zijn pik
en dan neuken
hij was kapot gegaan en het was nogal onaangenaam begreep ik uit het verhaal
wtfquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om zijn pik
en dan neuken
hij was kapot gegaan en het was nogal onaangenaam begreep ik uit het verhaal
waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook, maar als het niet hoeft, is internet voor mij nu gewoon het handigste.
Dat denkt hij sowieso wel, anders was hij niet autistisch maar voor rede vatbaar geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care, ik heb me nooit verstopt achter diagnoses en ik kan er erg slecht tegen als andere dat wel doen.
Ik ga dingen daardoor niet van hem accepteren of begrijpen, want dan gaat hij alleen maar erger denken dat die gelijk heeft.
Gijpie, ik ¤is hem zo!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:55 schreef Supersoep het volgende:
Het ligt niet aan hem dat we het niet snappen, maar aan ons.
nah op een half jaar betaal ik een tientje bij of zo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
hm, ik dacht als je 21+ bent altijd..![]()
Maar ik kan het verkeerd hebben hoor.
Denk dat je gelijk hebt. Hem op andere gedachten brengen lukt echt niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te accepteren of te begrijpen, alleen wel weten dat een andere redenatie er gewoonweg niet uit zal komen, hoeveel je ook praat.
Dat is ook niet veel geld en zal met een vaste relatie vast goedkoper zijn dan met condoomsquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah op een half jaar betaal ik een tientje bij of zo?
alsnog goedkoper dan condooms gok ik
ligt er aan hoe vaak je het doet
Hij negeert ook mijn vraag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Hem op andere gedachten brengen lukt echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |