quote:
Ja en ik zat in de bus echt helemaal kapot te gaanquote:
bij mij is het andersom gegaan. eerst ging het vooral om de seks; en nu vind ik het vooral prettig om samen met haar te zijn; samen dingen te doen, gewoon wat te knuffelen of praten. Uiteindelijk is dat ook wel belangrijker dan de seks vind ik.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk totaal niet.
Ik dacht vooral na over hoe anderen het gezellig met elkaar hadden, dat er iemand was die van ze hield en dat niemand mij zag staan, dat ik er niet toe deed en nooit liefde kreeg van wie dan ook.
Het is maar net waar je aandachtspunt ligt
Tijdens mijn relatie - zeker in het begin - was ik ook niet zo bezig met seks. Ik wou het juist leuk en romantisch met haar hebben, wou voelen dat ze om mij gaf, etc. Seks kwam later vanzelf.
ik gok dat dat meer in de weg zit zeg maarquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:08 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom gebruikte ze ook niet gewoon een vuilniszak dan?
veel steviger
Koop condooms met een big smile, cause your bawssquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef Keyos het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik er geheimzinnig om doe allemaal waarom ik condooms via internet zou kopen en niet in de winkel, ik breng mijzelf emotioneel op slot (komt misschien ook omdat ik zo onzeker ben omtrent sex/relaties en het thuis ook nooit over deze onderwerpen gaat, mijn ma zit dan gelijk te giechelen) .
Wordt maar eens tijd dat ik het taboe uit mijn systeem ga werken, sowieso alle taboes. Enkele vrienden en familieleden dachten zelfs dat ik homo was, ik keek nooit naar vrouwen , was er nooit mee bezig etc.......
Het was iets waarbij ik wilde helpen, maar hij wil liever nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeilijke vragen negeren, ook niks nieuws.
Is het nu aan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
bij mij is het andersom gegaan. eerst ging het vooral om de seks; en nu vind ik het vooral prettig om samen met haar te zijn; samen dingen te doen, gewoon wat te knuffelen of praten. Uiteindelijk is dat ook wel belangrijker dan de seks vind ik.
Nog nooit gedaan. Mannen zorgen voor de condooms, vrouwen voor de pil. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vond condooms kopen altijd wel lache.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef Keyos het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik er geheimzinnig om doe allemaal waarom ik condooms via internet zou kopen en niet in de winkel, ik breng mijzelf emotioneel op slot (komt misschien ook omdat ik zo onzeker ben omtrent sex/relaties en het thuis ook nooit over deze onderwerpen gaat, mijn ma zit dan gelijk te giechelen) .
Wordt maar eens tijd dat ik het taboe uit mijn systeem ga werken, sowieso alle taboes. Enkele vrienden en familieleden dachten zelfs dat ik homo was, ik keek nooit naar vrouwen , was er nooit mee bezig etc.......
samen met glijmiddel, een komkommer, courgette en auberginequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Koop condooms met een big smile, cause your bawss
nee. het is andersom. anderen/jullie neuken/gaan-neuken zonder condoom, en daarom moet ik dat ook om meer gerust gesteld te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om voor hemzelf te rechtvaardigen dat hij die hoer zonder condoom gaat neuken, of zo.
ja duh! ik wil dat ook wel hebben hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat hij dat wilde wist ik nog niet eens. Verschil is wel dat ik niet met mensen neuk die betaald krijgen voor seks en dus met de meest ongure personen seks hebben gehad. Daarbij laten ze zich testen en heerst er een vertrouwen en een band die je met een hoer niet hebt.
ja. ik ben FUCKING JAREN bezig geweest aan proberen om "het" 1 keer zonder condoom te doen, 1 keer weten hoe het voelt of weet ik veel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, hij is obsessed ermee.
Ik heb ze alleen ooit gekocht voor een sinterklaas surprise, voor de rest nooit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vond condooms kopen altijd wel lache.
Die is goedquote:
Hadden we het net even over. We gaan nu al 1.5 maand veel met elkaar om; eigenlijk gewoon alsof je in een relatie zit; maar we hebben het er nog niet officieel over gehad...quote:
Tjah ik word ook wel eens chagerijnig zonder seks hoor. Daar hebben wel meer mensen last van.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
alleen voor de duidelijkheid en omdat het niet klopt:
[..]
nee. het is andersom. anderen/jullie neuken/gaan-neuken zonder condoom, en daarom moet ik dat ook om meer gerust gesteld te worden.
lanterfanteraar heeft het ook dat ze minder goed kan functioneren zonder seks. het is normaal.
[..]
ja duh! ik wil dat ook wel hebben hoor.
maar dat kan niet, het enig wat ik kan krijgen is een prostituee.
[..]
ja. ik ben FUCKING JAREN bezig geweest aan proberen om "het" 1 keer zonder condoom te doen, 1 keer weten hoe het voelt of weet ik veel.
nooit lukte het. dat heeft me obsessed ermee gemaakt dat ik liever niet meer "terugwil".
en dan vordat ik weer een hufter wordt genoemdik heb ruim een jaar geen seks gehad, en heb me halverwege laten testen. kostte me gvd ook nog 70 euro ofzo aan eigen risico!
en nu moet ik dus (van mezelf want niemand die het controleert) bij 1 hoer blijven. kan ik me niet schuldig gaan voelen over iets versprijden ofzo.
dus stop met dingen gaan zeggen dat ik een viespeuk ben, want ik zou het graag anders willen hebben.
Je moet helemaal NIKS. Jij kiest ervoor om naar de hoeren te gaan. Er zijn genoeg mensen die pas op hun 23e/24e voor het eerst seks hebben gehad en nooit naar de hoeren zijn geweest. Jij maakt zelf die keuze.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
alleen voor de duidelijkheid en omdat het niet klopt:
[..]
nee. het is andersom. anderen/jullie neuken/gaan-neuken zonder condoom, en daarom moet ik dat ook om meer gerust gesteld te worden.
lanterfanteraar heeft het ook dat ze minder goed kan functioneren zonder seks. het is normaal.
[..]
ja duh! ik wil dat ook wel hebben hoor.
maar dat kan niet, het enig wat ik kan krijgen is een prostituee.
[..]
ja. ik ben FUCKING JAREN bezig geweest aan proberen om "het" 1 keer zonder condoom te doen, 1 keer weten hoe het voelt of weet ik veel.
nooit lukte het. dat heeft me obsessed ermee gemaakt dat ik liever niet meer "terugwil".
en dan vordat ik weer een hufter wordt genoemdik heb ruim een jaar geen seks gehad, en heb me halverwege laten testen. kostte me gvd ook nog 70 euro ofzo aan eigen risico!
en nu moet ik dus (van mezelf want niemand die het controleert) bij 1 hoer blijven. kan ik me niet schuldig gaan voelen over iets versprijden ofzo.
dus stop met dingen gaan zeggen dat ik een viespeuk ben, want ik zou het graag anders willen hebben.
maar hoe voel jij het?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hadden we het net even over. We gaan nu al 1.5 maand veel met elkaar om; eigenlijk gewoon alsof je in een relatie zit; maar we hebben het er nog niet officieel over gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |