die stop je dan ook daar waar je die dildo Laat maarquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
maar goed ik ook niet, heb net zo lief een kersenpittenkussen
Dat lijkt me nog lastiger inbrengenquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
Heb ik ook eens geprobeerd, maar die ging er zo moeilijk inquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo hard is het niet
of een ananasquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen wel eens een meet doen en het dan proberenMet een warme sinaasappel of zo
ik zat al te wachtenquote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat daar geen scherpe puntjes uit steken als je dat naar binnen schuift
op mn buikquote:Op maandag 5 december 2011 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat daar geen scherpe puntjes uit steken als je dat naar binnen schuift
quote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Ing als je haar nodig hebt? Die heeft hier vast nog wijze woorden over te zeggen.
Ow, da's wel cool en grote-menselijk van mij hèquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaweljaweljawel, dat wij allemaal zaten te gniffelen en te verheugen op de nieuwe TT en dat jij er dan NEE van maakt.
Nee, sinaasappel en een vork. [weet]quote:
Heej zegquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat over dildo's he![]()
Ik ben al een keer proefkonijn geweest, dus ik ga dit keer nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen wel eens een meet doen en het dan proberenMet een warme sinaasappel of zo
Onze cycli lopen misschien niet gelijk, maar onze grappen wel.quote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
Triest he, allemaal dezelfde flauwe grap![]()
Praat voor jezelf, pretletterquote:
Ja voordat jij hem ergens stopt waar je denkt dat ie hoort enzoquote:
PRETLETTER aaaaaahahahahaa!!!!!! mandarijn stik 2e dag in een rijquote:Op maandag 5 december 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, pretletter
Ik ben helemaal niet erg. Gewoon heel warm, en open en liefhebbend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |