quote:
ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vooral als je hem nog even oppiept in de oven
![]()
Wij mochten om 16:00 uur al naar huis
Jij moest voor Sint spelenquote:
Lekker gewerkt vandaag kokkie?quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je dat denkt dan laat ik het daar maar bij
Hmmm, niet echt leukquote:
valt wel mee, ben er op ingesteld nu. heb nog wel een week of twee werkquote:Op maandag 5 december 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, niet echt leuk![]()
Ik heb vandaag weer met één hand op mijn rug een probleempje opgelost waar mijn collega's niet uitkwamen
Jeetje, ben je zo achterop geraakt?quote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt wel mee, ben er op ingesteld nu. heb nog wel een week of twee werk
De weg weer terug gevondenquote:
ook al vooruit werken naar nieuwe seizoen. nieuwe menu's maken buffetten koffie ontvangsten her calculeren, beoordelingsgesprekken voorberijden. bypasses met leveranciers zien te regelen enz. enz.quote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jeetje, ben je zo achterop geraakt?
Ja, ja....... iets zegt mij dat je ook een beetje rode lettertjes angst hadquote:Op maandag 5 december 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Even douchen, want heb net een uurtje gefietst
Het was me niet eens opgevallen, want anders had ik wel Eek gezegd hequote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja....... iets zegt mij dat je ook een beetje rode lettertjes angst had
Nieuwe seizoen begint toch pas in aprilquote:Op maandag 5 december 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook al vooruit werken naar nieuwe seizoen. nieuwe menu's maken buffetten koffie ontvangsten her calculeren, beoordelingsgesprekken voorberijden. bypasses met leveranciers zien te regelen enz. enz.
maart, maar moet in januari allemaal laar zijn ivm offertesquote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen begint toch pas in april
Ik ben ook al bezig met de voorbereiding van de projecten die pas in maart/april gaan starten hoor
En ik heb donderdag mijn jaargesprek
Ik was de hulp van pl4kkie al aan het inroepen omdat ik dacht dat je je snor weer gedrukt hadquote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was me niet eens opgevallen, want anders had ik wel Eek gezegd he![]()
Nee, eventjes fietsen was weer lekker
Ik heb geen snorquote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de hulp van pl4kkie al aan het inroepen omdat ik dacht dat je je snor weer gedrukt had
Snap ik, daarom ben ik nu ook al bezigquote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
maart, maar moet in januari allemaal laar zijn ivm offertes
ik vrijdag(was eerst donderdag)
Die heb je vast onder de douche afgeschorenquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die heb je vast onder de douche afgeschoren
wat en feestquote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Snap ik, daarom ben ik nu ook al bezig
Jaargesprekken tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |