abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105221594
quote:
Anouk maakt korte metten met zwarte Piet

van onze redactie
AMSTERDAM - Anouk vindt dat het tijd is om zwarte piet voorgoed vaarwel te zeggen. Sinterklaas mag van de zangeres volgend jaar gewoon weer terug komen naar Nederland, maar dan met malle pieten in plaats van zwarte pieten.

"Nederland, het is tijd om vaarwel te zeggen tegen zwarte piet. Want hoe je het ook wendt of keert, het blijft achterbaks, hypocriet, lomp, offensief en kwetsend", schrijft Anouk op Facebook.
Als het aan Anouk ligt, ziet het Sinterklaasfeest er heel anders uit. "We kunnen ze laten schminken in alle kleuren van de regenboog...geel, groen, oranje, rood en paars. Hoe leuk! Een kleine moeite toch?"

Een aantal fans zijn het niet eens met Anouks betoog en verwijderden haar uit hun vriendenlijst. Anouk lijkt daar echter niet mee te zitten: "Ik had nooit verwacht dat ik zo blij zou zijn met het massaal verdwijnen van fans."
Is dit 1 van de laatste stuiptrekkingen van de politiek correctheid? Waarom een leuk kinderfeest zonder serieuze bijbedoelingen zo politiseren? De enige die zich door de Zwarte Piet gekwetst lijkt te voelen is de blanke, welvarende grachtengordeldier. :{
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 5 december 2011 @ 19:52:19 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105221658
"Als het aan Anouk ligt, ziet het Sinterklaasfeest er heel anders uit. "We kunnen ze laten schminken in alle kleuren van de regenboog...geel, groen, oranje, rood en paars. Hoe leuk! Een kleine moeite toch?""

Ja want Piet komt altijd door de schoorsteen en daarom is hij oranje.

Oh wacht...
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105221719
Oud nieuws toch? Was toch al bekend dat ze het niets vind, die zwarte piet.
pi_105221734
Anouk :') Kom op zeg, als iemands mening nutteloos is...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 5 december 2011 @ 19:54:55 #5
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_105221792
Op de brandstapel met Anouk.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  maandag 5 december 2011 @ 19:55:08 #6
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_105221800
Of dr cd's, dat mag ook.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_105221811
Ah vandaar, ik zag die leus al rondzwerven op facebook en consorten...
En idd, van door schoorstenen kruipen wordt je rood geel oranje blauw of eh wacht, zwart!

Zwarte pieten zijn nu niet bepaald gehaatte personages... gebruik het positief zou ik zeggen!
pi_105221820
quote:
Oud nieuws toch? Was toch al bekend dat ze het niets vind, die zwarte piet.
Volgens mij is ze anders niet vies van een dikke negerlul. Wel de lusten, niet de lasten. -O-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_105221826
Ik begin haar steeds vervelender te vinden, haar muziek is best oké zo nu en dan.
Maar ze kan beter haar mond houden en opzoek gaan naar een nieuw getint vriendje die eigenlijk helemaal verkeerd is, maar in haar ogen een macho man.

Ze snapt dus blijkbaar heel het zwarte pieten idee van tegenwoordig niet.
Door dit soort uitspraken van Anouk en meerdere, blijft juist die gedachte hangen dat het negers zijn, dus zij geeft het negatieve alleen maar meer power.
Fail van de week.

Anouk, waar blijft die nieuwe billen foto?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_105221834
quote:
,,Ik wil niet al te veel opscheppen maar ik vind dat ik fantastisch mooie kinderen heb: het zijn halfbloedjes met prachtige krullen. Ik kan iedereen een zwarte vent aanraden. Niet alleen daarom. Je kent de uitdrukking wel. Once you go black, you never go back . Bij mij is dat zeker het geval. Ik vind donkere types niet alleen aantrekkelijker, ze zijn passioneler en beter in bed. Seks is nu eenmaal belangrijk, ook als je kinderen hebt.''

,,Donkere mannen, Remon toch, zijn ook wat macho. Ik heb het liever te macho dan te soft. Het mooie is ook dat Remon een uitstekende vader is. Zijn familie is heel belangrijk voor hem. Voor mij waren die familiewaarden een openbaring. Dat heb ik zelf nooit meegemaakt. Ik dacht: aha, zo kan het ook.'' Komt het nog goed met je moeder?

:')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 5 december 2011 @ 19:57:44 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_105221942
Een aantal jaar geleden was er toch ook al zo'n 'proef' met allemaal van die apart geschminkte pieten?
Dat zag er toen ook al zo belachelijk uit :'(
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_105222015
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een aantal jaar geleden was er toch ook al zo'n 'proef' met allemaal van die apart geschminkte pieten?
Dat zag er toen ook al zo belachelijk uit :'(
En van sommige kleuren moesten kinderen zelfs huilen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_105222023
Pf.. niet deze shit ALWEER
Who motivates the motivator?
pi_105222024
pi_105222095
quote:
Sinterklaas heeft dit jaar naast de traditionele zwarte Pieten ook gele, rode, groene, witte en blauwe knechten. Dat komt omdat de Pakjesboot 'door de regenboog is gevaren'.
Epic facepalm
Who motivates the motivator?
pi_105222203
'Kinderen vinden gekleurde pieten maar vervelend'

maandag 5 december 2011 @ 20:06:05 #18
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_105222439
Zwarte Piet is toch zwart vanwege de roet in schoorstenen? Hoe ga je een rode/paarse/gouden Piet verklaren dan? :')
pi_105222576
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef Tinos85 het volgende:
Zwarte Piet is toch zwart vanwege de roet in schoorstenen? Hoe ga je een rode/paarse/gouden Piet verklaren dan? :')
Da's geen Piet maar een Pimp :')
pi_105222885
Anouk :')

Lekker belangrijk wat die negerhoer uitkraamt.
pi_105222955
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:12 schreef 16meter het volgende:
Anouk :')

Lekker belangrijk wat die negerhoer uitkraamt.
  maandag 5 december 2011 @ 20:16:38 #22
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_105223137
Anouk :r achterhaald schijtwijf.
Vorig jaar liep ze hier ook al over te zeiken. Moet je je niet weer eens laten bezwangeren door een random rappert? :')
pi_105223224
Smerige heks
pi_105223448
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Is dit 1 van de laatste stuiptrekkingen van de politiek correctheid?
Weet je dan niet, dat politieke correctheid nooit verdwijnt, maar altijd wordt vervangen door een nieuwe variant.
The view from nowhere.
pi_105223525
Dat gezeur ook altijd. Ze zijn zwart door het roet. En ik heb nog nooit een neger met dikke knal rode lippen gezien. Lippen van negers zijn meestal donker. En genoeg blanke mensen met krullen. Negers die piet heten ken ik ook niet. Zwarte piet is geen neger. En nu kappen met janken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')