SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2011 19:32:04 ]
IK WAS BEZIG JAquote:Op maandag 5 december 2011 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeg lapopuber, pleur dan tenminste de ubercoole kerstbanner vast in de op
quote:Op maandag 5 december 2011 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zeg lapopuber, pleur dan tenminste de ubercoole kerstbanner vast in de op
Die K had een D moeten zijn, van Wiesda eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ik vind eigenlijk vooral die met die dinosaurus cool
welken had je besteld dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wie heeft die gemaakt?![]()
Ze hadden 1 lakje niet eens bij TDMoest ik snel een andere uitzoeken.
hihi, je praat met whoopsquote:
Jij hebt whoops-RSSquote:
Like a bossquote:Op maandag 5 december 2011 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien nieuwen plaatje
Credits to schaar??![]()
Heldquote:
Dat was op de meeting wel andersquote:
Heul niet.quote:
Voor de memes gaat de credit naar onze topicpuberquote:
Ding ding dingquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul niet.
Dat volwassen dan, oud valt niet te ontkennen.
jamaar, bierquote:Op maandag 5 december 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was op de meeting wel anders
quote:
Welcome to my lifequote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging net een melodietje zingen... "her der durrrrp dur her der derrrrr"
What the...
Je spoort niet.quote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging net een melodietje zingen... "her der durrrrp dur her der derrrrr"
What the...
quote:
einz!quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]As long as there are mensen die pallets revieuw masja derp tetten bier !
fuck.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
bij de Jakhalzen, een experiment met witte pieten en een surinaamse Klaas. Vragen ze aan de kinderen wat er niet klopt:
"je bent geen zwarte piet maar een witte man"
"Sinterklaas is gekrompen"
"Je bent niet zwart!"
Dat sinterklaas wčl zwart was leek ze totaaaal niet te storen![]()
bij de Jakhalzen, een experiment met witte pieten en een surinaamse Klaas. Vragen ze aan de kinderen wat er niet klopt:
"Je bent niet zwart!"
Ik deed vroeger ook altijd een sigaret voor zwarte piet in mijn schoen heurquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag vandaag een rokende zwarte piet op straat
(en op straat betekent naast een basisschool, een kinderdagverblijf en een bso/kleuteropvang)
"Je bent niet zwart!"
De make-overts toch?quote:
Eh don't know, vorige week niet gezienquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De make-overts toch?
Die tanden.
Ik moet weer lolleren als ik eraan terugdenk.quote:
Told ya.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus, een spleetje tussen tanden verbreden?
Ja is niet meer. Ik vloekte dat ik scholdquote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie geen grey's
Nu wel moddols kijken
Geen idee wie Lexi is, maar ik zie inderdaad iemand een beetje op Debsterr lijken !quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
lexi doet me wel een klein beetje aan debsterr denken
echt? Vond het haar na de make over tien keer mooier dan er voorquote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Haha, word je haar verziekt, word je met je ugly haar naar huis gestuurd! EINZ!
Het gaat vooral om het concept. 9 van de 10 moddols gaan er om jenken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Vond het haar na de make over tien keer mooier dan er voor
Ja dat vond ik best drastisch! Maar daar hoor je niets over....quote:
Goeden plan, hier heeft mijn pa Radar opstaanquote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Welk seizoen was het weer? ga ik ook even op tjoeptjoep kijken
da's waar! Trololol!quote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het concept. 9 van de 10 moddols gaan er om jenken.
Dus een kans van 90% dat je iemand laat jenken om z'n en daarna naar huis stuurt
Goeden trol!
paar posts boven jequote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef megamandy het volgende:
Welk seizoen is dit? Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knoei
quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef Loqi het volgende:
Spam sorry
Hebbe!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spam sorry
goeden spamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.liggen ze vaak samen?
disclaimer
Spam sorry
Doe es meer spammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige poezels ! En dat zegt veel; want ik hou niet van poezelbeesten
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Spam sorry
Hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Goed bezig!quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef megamandy het volgende:
eerst let ik hier niet op welk seizoen het is. Zit ik op youtube de aflevering te kijken (denk ik
) Bleeeeeh lelijke '90-intro. Kijk ik nog eens goed, zit ik seizoen 1 te kijken
quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe es meer spammenWat een geweldige poezels ! En dat zegt veel; want ik hou niet van poezelbeesten
heel vaak, bijna alles moet samen gedaan.. eten, slapen, wassen, verkennenquote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden spamliggen ze vaak samen?
neinz!quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
Loqi... Zullen we ruilen?? 3 van onze katten tegen die 2 van jullie??
quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind die pot toch wel de leukste en de goedste
Ik zoek wel een torrentquote:
Bestaat niet meer..quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zoek wel een torrenthet is niet mijn dag want ik vind nergens op youtube een eckt filmpje van die aflevering.
Nur Spam!
Check je DM.quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zoek wel een torrenthet is niet mijn dag want ik vind nergens op youtube een eckt filmpje van die aflevering.
Nur Spam!
quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Loqi's poezen zijn ook moddols, maar dan mooier
I haz experience.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
doe mij die dm ook effequote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Loqi het volgende:
broederliefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef Loqi het volgende:
Heerlijk ook die gigantische poten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
de pootjes zijn ook serieus al groter dan die van de volwassen kater van m'n oudersquote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk ook die gigantische poten.
Zo'n leuk gezicht is dat.quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
de pootjes zijn ook serieus al groter dan die van de volwassen kater van m'n oudersniet langer uiteraard, maar de voetjes zijn gewoon groter
Heul grote rooie katerquote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n leuk gezicht is dat.
Maar als je bedenkt dat die rooie al heel groot is (die is 6/7 kilo en htk-kat) en die blauwe nog drie jaar om te groeien heeft...
[ afbeelding ]
Reuzenkatters.
En nu een enorm schootkatje.quote:
wenkbrauwen jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef Puckzzz het volgende:
Oh man! Die gebleekte wenkbrauwen![]()
En idd, er lijkt er eentje heel erg op Debss
holy molyquote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n leuk gezicht is dat.
Maar als je bedenkt dat die rooie al heel groot is (die is 6/7 kilo en htk-kat) en die blauwe nog drie jaar om te groeien heeft...
[ afbeelding ]
Reuzenkatters.
Ssssst, ik heb lol!quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Debsterr het volgende:
Loqi, I needz your kitties now. Kthxbye.
True. Sjoerd is tegenwoordig monorail cat op de verwarming. Hij igt niet comfortobal maar ligt er elke keer tochquote:
Lekker warm natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
True. Sjoerd is tegenwoordig monorail cat op de verwarming. Hij igt niet comfortobal maar ligt er elke keer toch.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
True. Sjoerd is tegenwoordig monorail cat op de verwarming. Hij igt niet comfortobal maar ligt er elke keer toch.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op maandag 5 december 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar heeft dat mens bij de kapsalon in godsnaam vandaan gehaald dat je makeup zo opdoet?
quote:
Hij loopt er dan heel ongemakkelijk overheen, gaat liggen, blijft minimaal 5 minute ongemakkelijk liggen.. en dan gaat 'ie weerquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het nu al saai... Heb het maar weer weg geklikt
En ik duik mijn bed in. Nu al??? Ja nu al; ben kapotZal blij zijn als het kerst is en ik mijn deadline heb gehaald
Truste
quote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ik duik mijn bed in. Nu al??? Ja nu al; ben kapotZal blij zijn als het kerst is en ik mijn deadline heb gehaald
Truste
Wavvoor deadline heb je Priem? Zag iets over ieder uur klanten bellen?quote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef PriemGirl het volgende:
Truste
Chilly ook echt jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
chilly intiemtissues om in je tas mee te nemen, like wtf?
Mascha Feoktistova is daar ook fan vanquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
oh, maar dan ga ik het ook kopen!quote:Op maandag 5 december 2011 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mascha Feoktistova is daar ook fan van
Jaaaaaa!!quote:Op maandag 5 december 2011 21:57 schreef Diconnected het volgende:
Die vrouw is net een wasbeer op rtl 5, wtf!
kun je vlak voor het sexen even poes verfrissenquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Of vlak na het sexenquote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
kun je vlak voor het sexen even poes verfrissen
thanks dames!Hoop dat het net zo plots weer weggaat als dat het op kwam zetten
O en dat mens op rtl5 is echt vreemd! Met haar vage bewust te laat verhaal
Bokkepootjesquote:Op maandag 5 december 2011 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Huiswerk eindelijk af. Nu heb ik honger.
U riep?quote:
Beschuitje met kaas.quote:
picture please.quote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
barielle jess' champagne toast is moooooi
Ja vooral niet lachen, dat doen alleen homo'squote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die altijd boos kijken op de fotomijn neefje doet dat ook want dat is stoer enzow
Jeeeeetzt!quote:
Lekker doen wat je leuk vindt schatquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil serieus een opleiding of cursus (sport)massage gaan doen. Ik masseer petje bijna elke avond. Voeten, rug, kuiten...whatever...en ik vind het echt leuk om te doen. Hij zegt ook dat ik het goed doe...en nee dat zegt ie niet om mij een plezier te doen
* megamandy geeft zich op als proefkonijnquote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja vooral niet lachen, dat doen alleen homo's![]()
Ik wil serieus een opleiding of cursus (sport)massage gaan doen. Ik masseer petje bijna elke avond. Voeten, rug, kuiten...whatever...en ik vind het echt leuk om te doen. Hij zegt ook dat ik het goed doe...en nee dat zegt ie niet om mij een plezier te doen
Oh die lijkt inderdaad wel wat op Deb, alleen kijkt Deb iets minder duckfacerig en is ze vast iets slimmer dan dit chickiequote:
Als je dat leuk vindt, vooral doen!quote:Op maandag 5 december 2011 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja vooral niet lachen, dat doen alleen homo's![]()
PIC!quote:Op maandag 5 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ook een Chandler syndroom![]()
Ik lijk of een mongool, of ik knijp mijn ogen helemaal dicht, of ik trek een gekke bek.
Uhmmmm, tsja, in ieder geval zou ik op basis van een foto zo in de Jostiband mogen spelen
Ik ga even zoeken en die PM ik je dan wel, ga niet op de interwebs staanquote:
Joh stel je niet aan, waar moet jij je zorgen om maken dan?quote:
Ja dat heb ik eigenlijk ook altijd...quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
goeden instelling, schaar!
ik vind mezelf altijd nog best gangbaar in de spiegel en op de foto lijk ik dan dertig kilo dikker. Dus graag alleen facepics ktnxbye.
Megalijst meegegeven wat ze moet meenemen?quote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh! Volgens mijn berekeningen is mijn moeder inmiddels geland
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
goeden instelling, schaar!
ik vind mezelf altijd nog best gangbaar in de spiegel en op de foto lijk ik dan dertig kilo dikker. Dus graag alleen facepics ktnxbye.
wait whut! ik dacht dat vrouwen altijd dikker voelenquote:Op maandag 5 december 2011 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
we denken dat we slanker zijn dan de werkelijkheid
Ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wait whut! ik dacht dat vrouwen altijd dikker voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Specifieke OPI's en Uggsquote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Megalijst meegegeven wat ze moet meenemen?
Ik heb begrepen dat dat vooral een probleem is bij dunne mensenquote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naar beneden kijkend is het bah, vet. In de spiegel lijkt het mee te vallen, maar dan komen de foto's.quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohnee hoorquote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon geen verwachtingen hebben, dan is het één grote verrassing als ze wél met iets thuis komt, toch?quote:Op maandag 5 december 2011 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Specifieke OPI's en UggsEn verder wat merken neergepleurd op een lijstje. En gezegd dat ze maar moest kijken wat ze tegenkwam. Haar vriend heeft echt een teringhekel aan winkelen dus verwacht er niet teveel van
Ja en ik heb al ¤100,- naar dr overgemaaktquote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon geen verwachtingen hebben, dan is het één grote verrassing als ze wél met iets thuis komt, toch?
Uggsquote:
Nee dan zitten mijn schoenen niet zo lekker meer.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
daar hebben ze dikke sokken voor uitgevonden.
DAS ANDERSquote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
Werkt niet bij mij...quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
ditttquote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Werkt niet bij mij...![]()
Als de temperatuur onder de 5 graden daalt krijg ik mijn voeten niet meer warm met iets anders dan Uggs. Enige andere wat werkt is skisokken en snowboots en dat is ook niet bepaald charmant te noemen. Slechte doorbloeding
dan moet je wat vaker naar de koffiemachine lopen. Er is geen excuus voor uggs. Nooit. En alle heteroseksuele mannen op aarde zijn het met me eensquote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dan zitten mijn schoenen niet zo lekker meer.
Dat!!!maakt niet uit uit welke hoekquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je wat vaker naar de koffiemachine lopen. Er is geen excuus voor uggs. Nooit. En alle heteroseksuele mannen op aarde zijn het met me eens
Pics!quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een pic gevonden waar ik bijnadoe.
Heel fotogeniek
Gelukkig mag ik zelf bepalen wat ik aan mijn voeten gooiquote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je wat vaker naar de koffiemachine lopen. Er is geen excuus voor uggs. Nooit. En alle heteroseksuele mannen op aarde zijn het met me eens
Ik heb Ecco'squote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik wel hoor. Als bb mephisto's koopt gooi ik er per ongeluk verf overheen. Een kattenpis.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik wel hoor. Als bb mephisto's koopt gooi ik er per ongeluk verf overheen. Een kattenpis.
Dat zijn je darmen die je ook ergens kwijt moet, EINZZZZZquote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar ik voel mij dik omdat ik aangekomen ben
Nee die heb ik dan weer niet. En mijn Ecco's zijn ook niet eens leverkleurigquote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet eens geoxen? Valt me tegen.
Wut?quote:Op maandag 5 december 2011 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar ik voel mij dik omdat ik aangekomen ben
Ik heb Geoxquote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet eens geoxen? Valt me tegen.
Mijn vader draagt niets andersquote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
echt niet, mager leugenbeest!quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
Je lijkt Puckzz wel!
(en ik mag niks zeggen, want ik voel me ook dik als er wat aan komt. Maar jij en Puckz zijn dunnerder dan ik
)
mijn vader loopt altijd op oranje crocsquote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn vader draagt niets andersMaja hij krijgt anders last van zijn voeten ivm medisch verleden enzo.
Maar het zijn wel echt lelijke schoenen soms
Ok, die zijn handig als je aan het stucen bent, maar verder, echt NUL excuses voor...quote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vader loopt altijd op oranje crocs
Crocsquote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb BBQ's evil eye gezienquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik mag de negerlippen en pijpbek van Nagel zien, EINZZZZZ11!!!111!!!
boude uitspraken voor iemand die uggs draagtquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Crocs![]()
Mijn nicht heeft bij een crocswinkel gewerkt. Dan ben je net zo slecht als de bedenkers van crocs.
Mijn ouden jongen hoofdquote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik heb BBQ's evil eye gezienLIKE A BOSS!
Ja, als je op van die gedrochten blijft lopen, verneuk je je voeten hélemaal en kun je nooit meer andere schoenen dragen...quote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
vind ik ook, maar 'ze lopen zo lekker en zijn de enige schoenen waar ik geen pijn in heb' dus ja
adidasgympjes en hakkenlaarzen
Niet mee eenschh!quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boude uitspraken voor iemand die uggs draagtda's net zo'n misdaad tegen de mensheid!
Uggs zijn lelijk, maar zitten op het niveau van Birkenstocks.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boude uitspraken voor iemand die uggs draagtda's net zo'n misdaad tegen de mensheid!
lollerrrquote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
kip heb zo'n lekker schetig pretbekkieen van binnen is ze zwarter dan kool
oneensch, alle drie erg! En uggs zie je het vaakst in het wild, dus die moeten ze als eerste verbieden!quote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Uggs zijn lelijk, maar zitten op het niveau van Birkenstocks.
Crocs is dan weer een heeuuuul ander niveau
Ik ben nieuwsgierig naar kip.quote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
LOL!quote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Let's agree to disagreequote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oneensch, alle drie erg! En uggs zie je het vaakst in het wild, dus die moeten ze als eerste verbieden!
Fixedquote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
uggs zitten heel slecht, ze hebben geen vorm het zijn gewoon platte zolen, uggs moet je echt niet op lopen
Je hebt me toch op Feestboek mutsiequote:
Ik hou van mijn birkenstocksquote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Let's agree to disagree
(ik heb ook birkenstocks)
Like irl. Duh.quote:Op maandag 5 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je hebt me toch op Feestboek mutsie
ja, dat lillijk schoeiselvolk is 1 pot nat idd.quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Let's agree to disagree
(ik heb ook birkenstocks)
Geen last van, loop er al 3 winters inquote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
uggs zitten heel slecht, ze hebben geen vorm het zijn gewoon platte zolen, uggs moet je echt niet op lopen zonder zooltjes erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |