quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
Nu nog de tieten en we hebben alle getrol gehad.
Of van dat scheergel wat wit gaat worden bij het gebruik....is dat niet nog iets steviger?quote:
Het moet wel heel lang goed blijven. Jaren. Het is niet voor een surprise.quote:Op maandag 5 december 2011 17:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Of van dat scheergel wat wit gaat worden bij het gebruik....is dat niet nog iets steviger?
purschuimquote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het moet wel heel lang goed blijven. Jaren. Het is niet voor een surprise.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je dat in een nette toef spuiten zoals slagroom?
quote:Op maandag 5 december 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je dat in een nette toef spuiten zoals slagroom?
Ja, dat zet toch uit na het spuiten?quote:Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef trovey het volgende:
[..]...ik denk dat dat een groot probleem gaat worden.
Is goed te doen hoor, ook makkelijk te verven nadien.quote:Op maandag 5 december 2011 18:03 schreef trovey het volgende:
[..]...ik denk dat dat een groot probleem gaat worden.
sarkasme enzoquote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is goed te doen hoor, ook makkelijk te verven nadien.
Bedankt!quote:Op maandag 5 december 2011 18:15 schreef trovey het volgende:
Hier heeft iemand de "slagroom"meteen gemaakt bij het bakken, daarna verf erop.
http://missgefreubel.wordpress.com/tag/cupcake/
Anders eens navragen bij deze persoon? Ik zie iets wat op slagroom lijkt dus die persoon heeft blijkbaar de oplossing gevonden.![]()
http://www.2dehands.be/ke(...)utdeeg-77530318.html
Zo handig ben ik niet.quote:Op maandag 5 december 2011 18:37 schreef beelz het volgende:
Schuimrubber in de vorm snijden die je wil en epoxy erover.
Echte slagroom gebruiken, dan met vloeibare stikstof bevriezen. Dan in latex doen. Als de latex is uitgehard even een klein beetje opwarmen en de slagroom eruit spoelen. Dan heb je een mooie mal van een toefje slagroom en kun je gips gebruiken om hondermiljoenmiljard toefjes slagroom te maken.quote:
Goed idee! Maar ik wil maar 4 toefjes maken.quote:Op maandag 5 december 2011 18:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Echte slagroom gebruiken, dan met vloeibare stikstof bevriezen. Dan in latex doen. Als de latex is uitgehard even een klein beetje opwarmen en de slagroom eruit spoelen. Dan heb je een mooie mal van een toefje slagroom en kun je gips gebruiken om hondermiljoenmiljard toefjes slagroom te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |