Ik ben ook perfectionistisch hoor. Maar mijn oorspronkelijke idee is toch afgekomen uiteindelijkquote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Woensdag ben ik vrij... alleen is de instuurtermijn dan al voorbij
Donderdag nog 1 zware ochtend om half 4 opstaan, vrijdag nog 1 keer om 6 uur en dan is het tijd om te genieten
[..]
Had hier ook al een idee klaarliggen. Echter voordat het is uitgewerkt (ben nogal perfectionistisch...
Het feit dat je precies de 100e reactie plaatst in dit topic op 00:00, getuigt zeker van perfectionisme.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook perfectionistisch hoor.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook perfectionistisch hoor. Maar mijn oorspronkelijke idee is toch afgekomen uiteindelijk.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:32 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Het feit dat je precies de 100e reactie plaatst in dit topic op 00:00, getuigt zeker van perfectionisme.
Succes iedereen!
Nee, dit klopt zo, als ik het goed begrepen heb van hemquote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Totaal 23 verhalen, en ik heb een paar favorieten
Het verhaal van Beardy staat niet btw in het inzendingtopic, maar in het wedstrijdtopic. Moet dat niet verplaatst worden?
Ok.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dit klopt zo, als ik het goed begrepen heb van hem.
Dat hangt ervan af hoe laat alle stemmen zijn geteld. Het zou eventueel ook nog morgenochtend kunnen worden, begreep ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
Hoe laat maakt de jury de toptien bekend?
"Morgenochtend" is voorbijquote:Op woensdag 19 december 2012 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe laat alle stemmen zijn geteld. Het zou eventueel ook nog morgenochtend kunnen worden, begreep ik.
Kloptquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:50 schreef Iwanius het volgende:
Nog een afsluitende vraag:
valt er over de uitslag zoals bij reguliere stemmingen ( in real-life dus) niet te corresponderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |