Een dark sith lordquote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
We worden een Empire PvP Guild.
Hoe de Guild gaat heten en op welke server is nog niet bekend helaas.
moet je in de winkel een pre-order kit kopen van 5 euro, en dan krijg je een codequote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey ik heb een vraag mensen, als je NU gaat pre-orderen bij Free Record Shop krijg je dan ook Early Access?
Hmm in dat geval wacht ik wel even tot 20 decemberquote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je in de winkel een pre-order kit kopen van 5 euro, en dan krijg je een code
MAAR je ben wel redelijk laat met invoeren, en de early-acces hing ook af van hoe snel je die code registreerde, duss
yep, ik krijg hem cadeau namelijk (niet eens genoeg geld om zelf te kopen, ( student ftwquote:Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hmm in dat geval wacht ik wel even tot 20 december
Sparen jongenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, ik krijg hem cadeau namelijk (niet eens genoeg geld om zelf te kopen, ( student ftw)
dus de early-acces is ook niet voor mij
er is trouwens bekend gemaakt dat er bepaalde artifacts op de werelden te vinden zijn (zeer moeilijk te vinden, dat wel) die permanente stat-bonussen geven
gevaarlijke implementatie als je het mij vraagt
Maar de locaties van die Artifacts worden na een tijdje publiekelijk bekend lijkt mij. Of kan maar 1 persoon ze activeren oid?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, ik krijg hem cadeau namelijk (niet eens genoeg geld om zelf te kopen, ( student ftw)
dus de early-acces is ook niet voor mij
er is trouwens bekend gemaakt dat er bepaalde artifacts op de werelden te vinden zijn (zeer moeilijk te vinden, dat wel) die permanente stat-bonussen geven
gevaarlijke implementatie als je het mij vraagt
Nah heb er zat gevonden makkelijk te herkennen ze maken een bepaald geluid en zijn nogal een baken van licht al van in de verte als je beetje oplet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar de locaties van die Artifacts worden na een tijdje publiekelijk bekend lijkt mij. Of kan maar 1 persoon ze activeren oid?
nee, ze zijn wel gewoon staticquote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar de locaties van die Artifacts worden na een tijdje publiekelijk bekend lijkt mij. Of kan maar 1 persoon ze activeren oid?
nee dat niet, wel als eerste, wat ze mogelijk een headstart geeft in pvp en PvE flashpoints/operationsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef RickoKun het volgende:
En alleen early acces gasten kunnen die shit vinden?
Pffff dat vind ik best gay! Ik wacht het een en ander wel af voordat ik em buy jwzquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef leeell het volgende:
[..]
nee dat niet, wel als eerste, wat ze mogelijk een headstart geeft in pvp en PvE flashpoints/operations
maar waarschijnlijk zal dit wel goed gebalanceerd worden, tenminste, dat hoop ik wel.
Nee, je krijgt geen Early Access Code, ik had de fout gemaakt om het spel te pre-orderen bij hun en kreeg vervolgens te horen dat Free Record Shop niet bekend is met de actie van de Early Access codes. Dus ik snel pre-order gecanceled en uiteindelijk bij Fnack Antwerpen een Pre-order kunnen vinden MET Early Access.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je in de winkel een pre-order kit kopen van 5 euro, en dan krijg je een code
MAAR je ben wel redelijk laat met invoeren, en de early-acces hing ook af van hoe snel je die code registreerde, duss
via extrapolatie van de beschikbare gegevens in de beta komt het erop neer dat als je ALLE artifacts heb verzameld tegenover iemand die niets heeft je ongeveer 3 % bonus heb aan je statsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pffff dat vind ik best gay! Ik wacht het een en ander wel af voordat ik em buy jwz
oh vreemd, de gamemania doet het nl. wel en die is ook eigenaar van de FRS, maar okeequote:Op woensdag 7 december 2011 19:29 schreef TylerMayhem het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen Early Access Code, ik had de fout gemaakt om het spel te pre-orderen bij hun en kreeg vervolgens te horen dat Free Record Shop niet bekend is met de actie van de Early Access codes. Dus ik snel pre-order gecanceled en uiteindelijk bij Fnack Antwerpen een Pre-order kunnen vinden MET Early Access.
Je liegt dat je barsten in je facial features krijgtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef leeell het volgende:
[..]
via extrapolatie van de beschikbare gegevens in de beta komt het erop neer dat als je ALLE artifacts heb verzameld tegenover iemand die niets heeft je ongeveer 3 % bonus heb aan je stats
neger wat beschuldig jij mij, check die fora danquote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je liegt dat je barsten in je facial features krijgt
Oh sorry ik dacht dat je pics van je zusje stuurde en die van Morthill ookquote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef leeell het volgende:
[..]
neger wat beschuldig jij mij, check die fora dan
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=293671
De Gamemania waar ik ben geweest had wel prer-order kits maar zonder Early Access.Was wel de Gamemania in Antwerpen dus kan ook liggen aan dat het België is. Ik in ieder geval blij alsnog mn Early Acces gescoord heb. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef leeell het volgende:
[..]
oh vreemd, de gamemania doet het nl. wel en die is ook eigenaar van de FRS, maar okee
15= early accessquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef GlenSpey het volgende:
Komt het spel nou op 15 of op 20 december uit? Krijg verschillende dingen bij de diverse gameshops te zien... of is de 15e de early access soms? Weet iemand in dat geval waar ik nog een niet al te dure kan scoren mét early access?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |